4.7

8.2K 551 240
                                    

Alp: parktayım ben

Alp: bekliyorum

Ali: geldim

Alp mesajı okur okumaz kafasını kaldırmasıyla ona doğru gelen Ali ile göz göze geldi. Ali kafasıyla selam vererek yanına otururken, Alp de kafasıyla selam verdi.

"Ne oldu?" dedi, Ali direkt Alp'e bakarken.

Alp derin bir nefes aldı. "Giray gün geçtikçe daha çok sinirlenmeye başladı. Böyle oturmak bana göre değil, Ali. Bir şeyler yapmalıyız."

Alp'in tek nefeste söylediği şeyleri Ali sessizce dinledi. Ardından usulca başını sallarken elini Alp'in elinin üzerine koyarak sıktı.

"Giray'a hemen söylersek tepki verir." dedi Ali, derin bir nefes alırken.

O sırada parkta onları gören Giray, yanlarına doğru gelmişken duyduğu cümle ile adımları yere çakıldı. Bir ağacın yanına sinerken, gözleri ellerine kaydı. Kanına karışan öfkeyi hissediyordu.

"Bildiğim hâlde bir şey yapamamak..." dedi Alp dolu gözlerle. "Canımı yakıyor."

Giray, çaresizce fısıldayan Alp'in sesiyle sarsılırken ellerini iki yanında yumruk yaparak acıyan kalbini yok saymaya çalıştı.

Mecburcu buna.

"Anlıyorum Alp." dedi Ali, sakince.

"Ne anlıyorsun?" diye çıkıştı Alp. "Sevdiğim adam gözlerimin önünde eriyor!"

Giray'ın gözleri irice açıldı. Yanındaki ağaçtan destek alırken sesi içine kaçmış gibiydi.

"Ve bir gün kendi canına kıyabilme ihtimali..." Alp'in yanaklarından aşağıya süzülen yaşlar, Giray'ın gözlerinin dolmasına neden oldu. Alp devam etti. "Ben buna dayanamıyorum."

Ali, Alp'in kollarından tutup kendine çekerek sarıldı. "Bipolar olduğunu kabul etmeyebilir, Alp." diye soludu. "Ama bunu atlatacaksınız söz veriyorum."

Giray dişlerini sıkarken ellerini saçlarına geçirerek derin bir nefes aldı. Karşısındaki manzara sinirini bozuyordu.

"Geçecek mi?" diye hıçkırdı Alp. "Kollarımda olacak mı?"

Ali usulca başını sallarken Alp'ten ayrıldı. "Olacak."

Giray, dolu gözlerini elinin tersiyle eski hâline getirirken derin bir nefes aldı. Ve el ele duran iki gence son kez bakarak arkasını dönerek parktan çıktı.

•••

Artık her şeyi bir sonuca bağlayacağım. Şaşıracağınız şeyler mi olacak görelim.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin