Giray, elleri ceplerinde sallana sallana bankta oturan genç kızın yanına doğru ilerledi. Sesini çıkartmadan otururken bir süre ikiside öylece durdular.
"Geldim, Selvi." dedi Giray sabırsızlıkla. Sonra duraksayıp güldü. "Pardon, Deniz."
Deniz gözlerini devirirken bedenini yanındaki adama doğru çevirdi. "Net olacağım Giray."
"Yorma kendini, beni sevmiyorsun biliyorum." dedi Giray, karşısındaki kızın lafını keserek.
Deniz şaşkınlıkla suratına baksa da kendini tutamadı ve yüksek sesle bir kahkaha patlattı. Karnını tutarak uzun bir süre gülen genç kızı, Giray kaşları çatık bir şekilde izledi.
"Aynen, baya komik." dedi Giray homurdanarak. Arkasına yaslanıp bacağını diğer bacağının üzerine attı.
"Bu zaten açık bir şey, Giray." dedi, Deniz hâlâ gülerken.
Omuz silkeledi. "Ben de aşkından ölmüyordum zaten."
Giray'ın umursamaz hâline şaşkınlıkla bakan Deniz, ne diyeceğini bilememişti. Bu kadar hızlı ruh hâli değiştirmesi aklını allak bullak etmişti. Usulca başını iki yana sallayarak kendisini toparladı.
"Neyse," dedi Deniz, elini boş ver dercesine sallarken. "Asıl konumuza gelelim."
Giray baygın bakışlarını kızın üzerine dikti. "Birisine âşık oldun ve konuşmamı mı istiyorsun?"
"Ne?" dedi Deniz şok içinde. "Geri zekâlı."
Giray sırıttı. "Şaka yapmıştım. Alp dururken bana neden diyesin?"
Deniz derin bir nefes aldı. "Sen sıkıntılısın. Alp seni nasıl seviyor anlamıyorum."
"Alp'e sorarsın." diyen Giray oturuşunu düzeltti ve Deniz'e doğru döndü. "E konu ne?"
Deniz, gözlerini devirmemek için kendini sıkarken içinden sabır diliyordu. Giray'ın boğazına yapışmasına az kalmıştı.
"Birisi seni seviyor ve senin körlüğün onu yaralıyor." dedi Deniz. "Biraz etrafındakilere daha dikkatli bakmaya ne dersin?"
Giray ağzının içinde bir şeyler desede Deniz anlamadı.
"Belki de gördün ama salağa yatıyorsun?" dedi, Deniz tek kaşını kaldırırken.
Giray abartılı bir şekilde gözlerini devirdi. "Lafı ağzında geveleme, isim söyle."
Deniz omuz silkeledi. "Başkasının sırrını gelip sana açmayacağım ama artık sen gözünü aç, Giray. Bu olay can sıkıcı olmaya başladı."
Giray sinirle ayaklandı. "Boş boş gevelemek için mi çağırdın beni?" diye bağırırken öfkeyle genç kıza bakıyordu. "Başkalarının sırrını açmam diyorsun ama şu an yaptığın ne, Deniz?"
Deniz ağzı açık öfkeyle ona bağıran adama bakarken, ne diyeceğini bilememişti.
"Ya isim söyle ya da hiç burnunu sokma bu işe."
Deniz de öfkeyle ayaklandı. "Sen dengesiz bir salaksın!" diye bağırdı genç adamın suratına doğru. "Ve...ve düşündüğüm kadar kör değilsin."
Giray alayla güldü. "Sen de boş bir insansın."
Deniz şok içinde genç adama bakakalırken, Giray arkasını döndü ve sinirle soluyarak parktan çıktı. İnsanların böyle yapmasından nefret ediyordu.
•••
Giray kadar dengesiz kimse yok bence.
Sizce kim haklı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Short StoryBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?