Kontrol etmeden atıyorum umarım hata yoktur.
"Bu siparişlerin geç gelmesi beni ayar ediyor." diyen Giray, huzursuzca yerinde kıpırdanarak etrafa bakındı.
Alp derin bir nefes aldı. "Ne sabırsız adamsın."
Giray'ın gözleri kısılırken karşısında oturan adama baktı fakat onun gözleri arkasında bir yere bakıyordu. Giray, yavaşça arkasını dönerek Alp'in baktığı yere baktı.
"Siktir." dedi kaşları çatılırken.
Alp gülerek ayağa kalktı ve onlara doğru gelen Ali'nin elini sıktı. "Nasılsın?"
Giray, şaşkınlıkla konuşan iki gence bakarken hangi ara bu kadar yakın olduklarını anlamaya çalışıyordu. Anlayamadı.
"Oturmak ister misiniz?" diyen Alp ile Giray'ın gözleri daha da çok açıldı.
Alp, kesinlikle Giray ile plan yaptıklarında yanına birisini çağırmazdı. Olayı anlamak için bir Alp'e bir Ali'ye bakarken arkasına yaslandı. Bir şey döndüğünü anlamıştı ama ne dönüyordu?
Ali ve yanındaki arkadaşı birer sandalye çekerek masalarına otururken siparişler gelmeye başlamıştı. Giray ağzını açıp tek bir kelime etmeden masaya konulan şeyleri izlemeye başladı.
"Bu arada arkadaşım Kutay." diyerek sessizliği bozan Ali, dikkatleri üzerine topladı. Önce Alp'i sonra Giray'ı işaret ederek isimlerini söyledi.
"Ben, seni bir yerde gördüm sanırım." diyen Giray, en sonunda konuşmuştu ama gözleri direkt yeni tanıştığı adamdaydı.
Kutay güldü. "Dünya küçük yer, illaki görmüşsündür."
Hepsi gülse de Giray da tek bir mimik dahi oynamadı. "Yok öyle değil, başka bir yerde."
Masadaki herkes gerilirken Giray gözlerini Kutay'a dikmiş, dikkatle ona bakıyordu.
Ali boğazını temizledi. "Ee neye içiyoruz?" dedi, masadaki rakı bardağını alıp havaya kaldırırken.
Alp de hızla bardağını kaldırıp gülümsedi. "Arkadaşlığa?"
Giray'ın bakışları Kutay'dan çekilip Alp'e odaklanırken kaşları havaya kalktı. Salak değildi ve bir şeyler olduğunu Alp'in saçma sapan davranmasından anlayabiliyordu.
Alp böyle yapmazdı.
Yine de sesini çıkartmadı ve onların bu boş muhabbetlerine kendince ayak uydurmaya çalıştı. Aslında onu alakadar eden tek nokta içmekti. Öyle de yaptı. Rakılar bitene kadar tek kelime etmedi, sadece içti.
•••
Çözdüğünüz karakter var mı? Kimler ve ne yapıyorlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Short StoryBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?