"Ha siktir."
Alp, karşısında duran gözü morarmış Giray'ı görmesiyle donup kaldı. Giray boş bir gülüşle kapıyı açık bırakarak salona doğru ilerlerken Alp hâlâ şaşkınlıkla olduğu yere dikiliyordu.
Giray kendisini berjerlerden birisine atıp ayağını orta sehpaya uzatarak televizyondaki boks maçına bakmaya başladı. O sırada Alp içeriye hızla girerek karşısına dikildi.
"Çekilsene lan." dedi Giray, zor şer televizyondaki maça bakmaya çalışırken. "Görmüyorum."
Alp sinirle güldü. "Kim ağzını burnunu dağıttı?" dedi gözleri direkt Giray'a sabitlenirken.
"Tanımıyorum." dedi Giray omuz silkerken. "Sigara aldın mı?"
"Lan delirtme beni pezevenk!" diye bağıran Alp ile Giray biraz daha dikleşerek ona baktı.
Giray televizyonu kapatarak, Alp'e odaklandı. "Ne var, ne?"
Alp sabır dilercesine derin bir nefes alarak koltuğa oturdu lakin gözleri hâlâ sevdiği çocuğun dağılmış yüzündeydi. "Kim yaptı bunu?"
"Parktaki bir çocuk." dedi, Giray omuz silkerken. "Sigaramı kırdı, ben de atarlandım ve güzelce dayak yedim."
"Sen ve dayak yemek?" dedi Alp alayla. Ardından spor salonundan çıkmadığı belli olan kaslı vücudunu süzdü. "Kaslar da havaydı değil mi?"
Giray derin bir nefes aldı. "Evet, lastikçi de düzenli olarak hava bastırıyorum. Daha havalı durmuyor mu?" diyerek pazısını şişirerek tek kaşını kaldırdı.
Alp derin bir nefes alarak bakışlarını Giray'ın vücudundan çekti ve duvardaki saate baktı.
"Bilerek dayak yedin, değil mi?" demesiyle Giray gözlerini devirdi. Bazen onu, bu kadar iyi tanıması sinirini bozuyordu.
Giray yeniden televizyonu açtı. "Ne fark eder?" dedi, Alp'e bakmadan.
"Ne fark eder," diye fısıldadı Alp, sinirle başını sallarken. "Kesinlikle bir farkı yok, beyinsiz."
"Alp sus artık." dedi Giray bıkkınlıkla. "Otur maç izleyelim işte."
Alp bir şey demeden oturduğu yere iyice yayıldı lakin ne televizyonda oynayan boks maçına ne de bir süre ona bakan Giray'a bakmadı. Öylece kendi düşüncelerinin fırtınasına kapılırken daha ne kadar canı yanacağını hesaplarken buldu kendini.
Aşk böyleydi. Sevdiğin kadar kırılıyordun.
•••
Kırıldıkça da seviyordun, leş bir döngü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Short StoryBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?