4.1

8.6K 547 20
                                    

Alp, kafasından atamadığı konuşmayı birkez daha zihninde yaşarken baygın bakışları eşliğinde arkadaşlarının yanına ilerledi. Bütün takım toplanmış, nasıl oynayacakların planını yapıyorlardı.

Giray, "Her zamanki gibi oynayalım işte." diyerek araya girdi. "Serhat forvete geçsin."

"Ben kaledeyim." dedi Alp, yerdeki topu sektirip eline alırken.

"Tamamdır." dediler hep bir ağızdan ve karşı takımında hazırlanmasını beklemeye başladılar.

Giray her zamanki gibi yine rahat durmayıp takımdakilerden birisinin ensesine sertçe vurdu. Genç adam sinirlenmesiyle onu kovalamaya başladı. Herkes gülerek onları izlerken Alp de yine tek bir mimik dahi yoktu.

"Sana ne oldu?" diyerek yanına gelen Serhat ile Alp bakışlarını kaldırıp ona baktı.

Sadece omuz silkeledi.

"Geldiğimizden beri bir kere bile Giray'ı terslemedin." dedi, genç adam şaşkınlıkla.

Alp güldü. "Bir şey yapmadığı içindir."

"Giray her zamanki Giray da sen..." Serhat durup Alp'i baştan aşağıya süzdü. "Fazla sessizsin."

Alp tekrardan omuz silkeledi. "Uykumu alamadım ondandır."

Serhat daha üstüne gidecekti fakat yanlarına gelen Giray ile susmak zorunda kaldı. Karşı takım da hazır olduğunu söylediğinde herkes sahada yerlerini aldı ve maç başladı.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin