Giray, zile basarak bir adım geriledi ve elini ceplerine koyarak kapının açılmasını bekledi. Selvi'nin kapıyı açmasıyla sırıtması yüzünde büyüdü.
"Selam." dedi yavaşça Selvi'nin yanından geçerken.
Selvi, gözlerini devirerek kapıyı kapattı. Homurdanarak cevap verdi. "Selam."
"Nasılsın?" dedi Giray, kızın tam karşısına geçerken.
Selvi baygın bakışlarını karşısındaki oğlana dikerken derin bir nefes aldı. "Giray illa ters mi yapmalıyım?" dedi bıkkınlıkla.
"Düzgünce soru sordum." derken bakışlarını iyice kıza kilitledi.
Durmadan kızın onu terslemesi sinirleri bozuyordu. Adam akıllı muhabbet kursa bile Selvi bir yolunu bulup atarlanıyor ve kırıcı oluyordu.
Genç kız, karşısındaki oğlana ters bir bakış attı. "Muhatap olmak istemiyorum, Giray." dedi sakince.
"Ama neden?" diye atladı Giray, kızın önüne. "Numaranı verdin, bu bir adım değil mi?"
Selvi gözlerini devirdi. "Peşimde dolanman dayımların gözüne batıyordu, başka çare mi bıraktın?"
Giray'ın omuzları çökerken başını sallayarak kenara çekildi. O sırada odasının kapısına yaslanmış iki genci dinleyen Alp kapıyı açarak çıktı.
"Özür dilerim." dedi Giray bakışlarını kızdan çekip arkadaşına bakarken. "Bir daha çıkmam karşına."
Selvi şaşkınlıkla Giray'a baksa da o çoktan Alp'in yanından geçerek odasına girdi. Alp bir süre kuzenine baktı ama en sonunda odaya girerek kapıyı kapattı.
"Neler oluyor?" dedi Alp, yatağına uzanmış tavana bakan arkadaşına hitaben.
Giray derin bir nefes aldı. "Yok bir şey."
Alp başını sallayarak çalışma masasına yaslandı. "Emin misin?"
"Yok bir şey!" diye bağırırken ayaklandı Giray. Durmadan reddedilmek gururunu kırmıştı. "Gidiyorum ben."
"Tamam." dedi Alp sakince.
Giray anlık dursa da bir şey demeden odadan çıktı. Selvi hâlâ aynı yerde dikilirken genç adam öfkeyle yanından geçti ve kapıyı gürültüyle kapatarak evden ayrıldı.
•••
Giray hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Storie breviBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?