Giray sinirle bacağını sallarken, gözleri avını bekleyen avcı edasıyla parkta dolandı fakat ne Ali vardı ne de Ali'ye benzeyen herhangi birisi. Sinirle solurken, dişlerini sıktı.
"Siktiğimin ürkeği."
Öfkeyle ayaklanması ile bir beden ile çarpıştı. İkiside geriye doğru sedelendi.
"Yavaş lan!" diye bağırdı Giray, karşısında tanımadığı çocuğa doğru. "Baksana önüne, kör müsün?"
Çocuk gözlerini kıstı. "Aniden kalkan sensin, senin dikkat etmen gerekiyor." dedi sakin bir tonla.
Giray'ın sinirle sağ gözü seğirirken dişlerini sıktı. "Sana dikkat et dedim!" diye bağırdı.
"Bilader sıkıntılı mısın?" dedi karşısındaki çocuk.
Giray büyük bir gürültü ile nefesini dışarıya verdi sağ yumruğunu çocuğun suratına geçirdi. Çocuk yere sertçe düşerken, Giray bir saniye bile durmadan çocuğa art arda vurmaya başladı. Çocuk onun altında parçalanırken etraftaki insanlar yardımına koştu ve Giray'ı zorla üzerinden aldılar.
Giray, kolunu tutan elleri itekleyerek kendini kurtardı ve kanlar içinde yerde yatan çocuğa baktı.
Çocuk yattığı yerde kıpırdamazken, hemen başındaki bir adam ambulansı aradı. Giray'ın sakin ve boş bakışları etrafta gezindi ardından arkasını döndü. Umursamaz bir tavırla parktan çıktı.
O çocuk sesini çıkartmayıp ilerleyeseydi Giray sinirlenmeyecekti ve bunların hiçbiri olmayacaktı.
•••
Giray hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oy sınırı: +80
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Short StoryBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?