Günümüz
Öyle bir an gelir ki yaptıkların bin pişman olursun. Chanyeol geçmişini hatırlıyordu fakat asla onların tekrar bulaşacağını düşünemezdi.
"Efendim merhaba girebilir miyim?" Chanyeol'ün asistanı içeri girip masanın karşısında durdu.
"Efendim jessica?" Elindeki kağıdı masaya bırakıp geri çekildi.
"İstifamı vermek istiyorum efendim. Koreden taşınıyorum" chanyeol şaşırmıştı. Yıllarca yanında çalışmıştı.
"Gerçekten mi? Üzüldüm doğrusu. Peki bakalım hayatında başarılar jessica seni unutmucam. Çıkışını danışmadan alabilirsin" chanyeol zorlamamıştı şimdiye dek çıkmak isteyenleri. İzin vermişti.
"İyi günler efendim" jessica odadan çıkınca chanyeol yeni asistan ilanı vermelerini istedi. İşler bu aralar yoğun olduğu için asistana kesinlikle ihtiyacı vardı....
Baekhyun aynadan baktı kendine son kez. Gerçekten bu o muydu? Badkhyun muydu?
"Şu halime bakın ama ya kız oldum resmen" kuaförler gülerken yengesi köşeden onları izliyordu.
"Oğlum olsaydı seni ona alırdım zaten" baekhyun kaşlarını çatıp baktı yengesine. Sabrını sınıyordu.
"Yengeee" herkes çıktıktan sonra baekhyun kendine son kez baktı. Çok güzel olmuştu. Topukluyada alışması gerekiyordu fakat fazla topuk giymeyecekti zaten. O yüzden zor olmayacaktı.
"Hadi bakalım park chanyeol masalımız başlıyor. Sonunda senin yok olacağın bir masal" odadan çıkıp salona gitti.
"Chanyeol asistan ilanı vermiş baekhyun arıyorum şimdi ve konuşup istediğini söyleyeceksin. Sesini inceltmeyi unutma" baekhyun telefonu alıp açılmasını bekledi.
"Merhaba iyi günler. Asistanlık için aramıştım acaba bulunmadıysa ben olmak isterim" kadın tiz sesiyle konuşurken baekhyun ciddi bir ifade takınmıştı.
"Tamam birazdan orda olurum" anneannesi elindeki dosyayı uzatıp baekhyun'a verdi.
"Burda her şey yazıyor baekhyun. Giderken incele iyice aklında kalsın bilgilerin. Zaten bildiğin dilleri yazdık oraya eminim seni hemen alacaltır. Hem böyle bilgilere sahip hemde çok güzel birisini kim almazdı" baekhyun sinirlenince anneannesi gülerek odadan çıktı.
"Arabayı hazırlayın çıkıyoruz" baekhyun çantasınıda alıp evden çıktı. Yok boyunca söylemesi gerelenleri aklında tutmaya uğraşıyordu. Chanyeol vurulacaktı adama. Parfon kadına.
"Geldik efendim" baekhyun derün bir nefes alıp verdi. Arabadan inip binaya baktı. Çok lükstü.
"Seni bitireceğim park chanyeol. Bu bina bu çalışanlar hepsi benim olacak ve sen bu ülkeden belki de bu dünyadan gideceksin" ilerleyip kapıda güvenliğe sahte kimliğini verdi. Her şeyi ayarlamışlardı. Tek bi şey bulamazlardı.
"Merhaba ben yönetici asistanlığı için gelmiştim" adam anlayınca içeri girdirdi.
"En üst kat efendim koridorun sonundaki oda" baekhyun asansöre yaklaşıp gelmesini bekledi. İnsanların fazlasıyla ilgisini çekiyordu. Fazla sexy duruyordu.
Asansöre binip en üst kata çıkmıştı. Koridorun sonundaki odaya gelip kapının önünde bekledi.
"Tanrım sen bana yardım et lütfen. Benim bu savaşı kazanıp onu def etmem gerek. Bu intikam bu şekilde son bulmayacak" kapı aniden açılınca chanyeol adama bakmaya başladı. Aşağıdan yukarı süzdü her şeyiyle. Çok güzeldi.
"Hoşgeldiniz. Kimsiniz" alıcı gözle bakarak konuşmuştu. Baekhyun adamın bakışlarından kendini alıp geri çekildi.
"Asistanlık için gelmiştim efendim" chanyeol kapıyı açıp buyur etti. Baekhyun kıvırarak içeri gidip sandalyeye oturdu. Chanyeol kendine gelip masasına oturdu.
"Arayan sizdiniz galiba. CV nizi alabilir miyim?" Baekhyun uzatıp adama baktı. Fazla yakışıklıydı. Fazla uzundu ve gerçekten çok tatlıydı.
"Saçmalama baekhyun" kafasını yere eğerek konuştu.
"Bir şey mi dediniz" baekhyun hemen kendini dikleştirip adama baktı.
"Ah hayır odanız çok güzelmiş" chanyeol gülümseyip odayı süzen kadına baktı.
"Siz de gerçekten çok güzelsiniz. Bir çok dil biliyorsunuz. Daha önce den tecrübeniz var. Ve gerçekten harika bir okul ve eğitim almışsınız" baekhyun gülümseyerek kafasını salladı.
"Evet öyledir. Annem saolsun" chanyeol adamı tekrar süzdü.
"Fakat zengin gibi duruyorsunuz bana biraz hayatını anlatabilir misiniz?" Baekhyun o an ne diyeceğini bilemedi. Bu soruya çalışmamıştı. Ne diyecekti şimdi.
"Ah şey benim hikayem biraz karışık aslında. annemi küçük yaşta kaybettim. Üvey annem vardı. Fakat babam ölümcül bir hastalığa yakalandı ve ben 18 yaşındayken babamda öldü. Şu an üvey annemle birlikte yaşıyorum. Anneannem zengin bir aile. Bana da ordan biraz harçlık çıkıyor fakat üvey annemle küskünleri olduğu için ona karışmıyorlar. Bende evin geçimini bu şekilde sağlıyorum" chanyeol anladığını belli edercesine kafasını salladı. İyi kıvırmıştı yine.
"Tamam cho hee işe başlayabilirsin. Odan yan taraf camdan zaten birbirimizi görebiliriz. Arladaşlar sana düzeni öğretecekler. Aramıza hoşgeldin cho hee" elini uzatıp sıkmasını bekledi.
"Hoşbuldum efendim" ikili ellerini ayırmadan gözlerine baktılar. Birisi nefret barındırıyor. Diğeri ise tutku.
-phiochanbaek-
Baekhyun'un bölümdeki hali
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αmσr fαlsσ || chαnвαєk
Fanfiction✎Poi Yapım Sunar Baekhyun intikam için yanıp yutuşan kalbini söndürmek için ilk adımı atmıştı. Yerle bir olmuş adama bir de o vurmuştu. Tek isteği ailesinin son vasiyetini yerine getirmekti. 'Chanyeol'ü her şeyiyle almaktı' © Tüm hakları saklıdır 27...