Baekhyun bağ evindeki geçirdiği gece de çok rahat bir uyku uyumuştu. Hastane yataklarında beli tutuluyordu. Chanyeol'ün gelmesine dakikalar kaşmıştı. Baekhyun koltuğa geçip oturdu.
"Gel bakalım chanyeol gel" elindeki bardağı masaya bırakıp balkona çıktı. Kapıdaki arabaları görünce chanyeol'ün geldiğini anladı ve aşağı indi.
Çalan kapıyı açıp chanyeolü içeri girdirmelerine izin verdi.
"Hoşgeldin chanyeol" baekhyun adama bakıp gülümsedi.
"Sen! Seni adi pislik! Ne diye getirdin beni buraya!" Baekhyun karşısındaki koltuğa oturup adamı izledi.
"Sorma chanyeol. Sen hapisteydin şu 2 ayda ben ise komada senden bir farkım yok yani" baekhyun gülümseyip adamın elllerini çözmek için uzandı.
"Sen kaza mı geçirdin?" Chanyeol hayretle sormuştu.
"Evet. O gün senin hapse girdiğin zaman" chanyeol ellerini rahatlatıp oturmasını dikleştirdi.
"Şirketinde kaybettiğin parayı geri hesabına devr ettik chanyeol. Ve ayrıca senin suçunu başkasına üstlendirdik" chanyeol şok oluyordu. Bunları neden yaptığını düşünmeye başladı.
"Neden yaptın bunları. Amacın zaten beni yok etmek değil.miydi?" Baekhyun geriye yaslanıp adama baktı.
"Komadayken rüyamda hep seni gördüm chanyeol. Sürekli seni affetmemi sağla deyip duruyordun. Ve birbirimizi sevdiğimizi söylüyordun bende bir kez de olsa denemek istedim" chanyeol ayağa kalkıp sandalyeden koltuğa geçti.
"Gerçekten çok saçma. Bana neler yaptın ve seni seveceğim öyle mi?" Baekhyun gülüp adama döndü.
"Bu rüya boşa olamaz chanyeol. Ben aklıma sen geldiğin için kaza yaptım. Komadayken anladım ki sana karşu boş değilmişim" chanyeol kahkaha atmıştı.
"Seni affetmem ben baekhyun saçma saçma konuşuyorsun" baekhyun ciddi bir ifade takınarak ayağa kalktı ellerini cebine sokup adama yukardan baktı.
"Ben sana o rğyada söz verdim chanyeol ve sen affedene kadar da bu evden gitmek yok" chanyeol ayağa fırlamış adamın arkasından gitti.
"Böyle bir şey yapamazsın baekhyun! Gidiyorum ben" chanyeol kapıya gidip zorlattı. Açıldığında karşısında korumaları görmüştü.
"Gidemezsiniz" kapıyı geri kapatıp adamın yanına gitti.
"Söyle çekilsinler" baekhyun aldırmayıp merdivenlerden çıkdı.
"Gel buraya odana bak" chanyeol mecbur arkasından gidip odasına bakacaktı. Her ne kadar istemesede burda kalacaktı.
"Nasıl beğendin mi bakakalım" chanyeol odasına dikkatle bakmadan aşağı indi. Baekhyun böyle yapacağını tahmin etmişti.
"Benim kız halime aşık olmuştun. Halbuki şu an çok soğuksun" chanyeol sinir karşısında oturan adama baktı.
"Değilim aşık falan" baekhyun ayağa kalkıp gülümsedi.
"Yemek hazırlıcam açsındır" mutfağa gidip bir şeyler hazırlamaya başladı. Chanyeol'ü nasıl kazanacağını hiç bilmiyordu. Fakat hırslıydı bunu yapacaktı. Kendine güveniyordu.
"Chanyeol gel hadi!" Baekhyun masaya yemekleri koyarken chanyeol'ü çağırdı.
"Umarım beni zehirlemek için bir şey yapmadın" baekhyın gülüp chanyeole yakın sandalyeye oturdu.
"Yapmam öyle şeyler merak etme" chanyeole ekmek uzattı.
"Var mı istediğin başka bir şey?" Baekhyun sorunca chanyeol adama sert bakışlar yolladı. Baekhyun elini dizins koyup okşayınca chanyeol daha da sinirlenmişti.
"Gebermek istemiyorsan çek şu elini" baekhyun elini çekip havaya kaldırdı teslim olurcasına.
"Tamam sakin ol kötü bir niyetim yok chanyeol" baekhyun yemeğini yiyen adamı izledi. Gerçekten harika bir yapısı vardı.
"Spor falan yapıyorsun değil mi chanyeol?" Baekhyun sorunca chanyeol yemeği ona bıraktı
"Evet ama 2 aydır aksadı" baekhyun gülümseyip adamın kolunu sıktı.
"Ama hala birazı duruyor sanırsam sertte." Chanyeol kolunu kendi de kontrol etti.
"Evet duruyor" baekhyın gülümseyip adama bir bakış attı.
"O zaman spor yapmaya başlıyoruz chanyeol anlaştık mı?" Chanyeol sorar bakışlarla adamın ne demek istediğini anlamaya çalıştı.
"Bak şimdi burda aşağı katta spor salonu var. Ve bahçede kocaman zaten. Bahçede koşarız aşağıda da spor yaparız. Bence harika fikir" chanyeol kendine bakmalıydı. Her ne kadar tutsak da olsa yapmalıydı.
"Tamam olur yemekten sonra yapalım bakalım" baekhyun heycanla hemen yemeğini yedi.
Aklındaki tilkileri ortaya çıkaracaktı.
-pohibohi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αmσr fαlsσ || chαnвαєk
Fanfic✎Poi Yapım Sunar Baekhyun intikam için yanıp yutuşan kalbini söndürmek için ilk adımı atmıştı. Yerle bir olmuş adama bir de o vurmuştu. Tek isteği ailesinin son vasiyetini yerine getirmekti. 'Chanyeol'ü her şeyiyle almaktı' © Tüm hakları saklıdır 27...