5

618 40 1
                                    

Baekhyun akşam hazırlanmak için erken dönmüştü eve. Yemeğe çıkacaklardı. Biraz da kafa dağıtmak iyi gelebilirdi.

"Senin kadar iyisi yok baekhyun harikasın adamım" aynadan kendini süzdükten sonra çalan kapıya yöneldi.

"Gel!" İçeri giren hizmetçiydi.

"Efendim yoona efendi geldi. Aşağıda sizi bekliyor" baekhyun eliyle kadına çıkmasını işaret etti. Kadın çıktıktan sonra kokusuyla yürek yakan parfümünü boşalttı üzerine.

"İşte şimdi hazırım" odadan çıkıp aşağıda yemek yiyen ailesine baktı.

"Milllet ben gidiyorum afiyet olsun" baekhyun ceketini üzerine geçirip evden çıktı. Ani çıkışla titremişti.

"Ah baekhyun merhaba" baekhyun kadına bakıp gülümsedi. Mini elbisesi dikkat çekiyordu ve kızaran yanakları kendini hemen belli ediyordu.

"Harika görünüyorsun yoona" baekhyun kızın belinden tutup arabaya geçmesi için önden buyur etti. Yoona baekhyun'un bu centilmen halini çok seviyordu. Onu baekhyuna bağlayan sebeblerden birisi ise centilmen oluşuydu.

"Nereye gidiyoruz bakalım" baekhyun sorunca kız arabayı çalıştırdı. Gülümseyip adama yandan bir bakış attı.

"Harika bir restorant yeni açılmış ve herkes yemeklerini övüyor" baekhyun için yemek denince akan sular dururdu. Çok yemek yerdi fakat kilo almazdı. O yönden herkesten çok şanslıydı.

"Harika o zaman sana güveniyorum yemek konusunda hassımdır" yoona şaşkın bakışlar attı adama. Baekhyun kahkaha attı 

"Gerçekten mi? Yemeklere bu kadar ilgili misin?" Baekhyun ellerini önüne getirip parmaklarını saymaya başladı.

"Ah evet yoona tam tamına 26 çeşit yemek biliyorum. E bizde armut toplamadık bu yaşa kadar" yoona kahkaha atınca sesi arabanın içerisinde yankılanmıştı.

"Sende  beklenmeyen şeyler baekhyun beni çok şaşırtıyorsun" baekhyun kadına bakıp gülümsedi. Onunla vakit geçirdiğinde hep neşeli oluyordu. Hayattan kopmuş gibi oluyorlardı.

"Haftasonu bir pikniğe ne dersin baekhyun anneannemler annemler falan gidelim bi güzel vakit geçirelim" baekhyun haftasonu bir planının olup olmadığını düşündü.

"Bilmiyorum yoona işlerim olabilir fakat sana haber veririm. Güzel olabilir temiz hava" yoona gülüp adama baktı.

"Ben karışmam baekhyun. Haftasonuna hazırlanmaya başlıyorum ben. İşlerini aksat bi günlük" baekhyun bu kızla inatlaşmayacağını çok iyi biliyordu. Çünki her seferinde yine o kazanıyordu.

"Seninle hiç bir zaman baş gelemeyeceğim değil mi?" Kadın gülüp göz kırptı.

"Kimse byun yoona ile başa çıkamaz baekhyun" kahkahalar havada uçuşuyordu. Araba durunca baekhyun arabadan attı kendini. Restoranta baktı uzun uzun. Gerçekten devasa bir yere benziyordu.

"Yoona burası harika ama" yoona arabanın anahtarını valeye verip ordan uzaklaştılar. Girişe geldiklerinde baekhyun halen hayran hayran bakıyordu.

"Evet byun baekhyun ve byun yoona" adam içerdeki yerlerini gösteriyordu. Cam kenarunda manzaralı bir yerdi.

"Senin tercihlerine hep güveniyordum ve boşa çıkarmıyordun yine aynısı oldu. Harikasın yoona" baekhyun kadının elinin üzerine vurup geri çekildi.

"Seveceğini tahmin etmiştim" yoona garsonlardan birini çağırıp konuşmaya başladı.

"Ayarlattığım menüyü getirin eksiksiz olsun" baekhyun kadına hayran hayran baktı. Ayrıca menü hazırlatmasıda harikaydı. Gözüne giriyordu yavaş yavaş.

"Gözüme giriyorsun yoona harikasın gerçekten teşekkür ederim her şey için" baekhyun etrafa bakamaya başladı. Çoğu kişi sevgilisi ile gelmişti.
Kimisi ise erkek erkeğe kadın ladına gelmişti.

"Randevusuz almıyorlarlar galiba buraya" yoona baekhyuna dönüp yanıtladı.

"Ah evet randevu olmadan almıyorlar sormuştum" baekhyun olumlu anlamında kafasını salladı. İlerdeki masalara baktı. Bir adam vardı arkası dönük o.masadan kahkaha sesleri yankılanıyordu. Ayağa kalkmıştı adam baekhyun adamı merak etmişti nedensizce. Yüzünü dönderdiğinde baekhyun bunun chanyeol olduğunu gördü. Şaşırmıştı. Hemen kafasını çevirdi.

"İnşAllah görmemiştir. Ya! Kahretsin yakalanacağım!"  Baekhyun gözlerini son kez adama kaydırdığında onunda bakıp geçtiğini gördü.

"Ah hayır tanıma yalvarırım tanıma" chanyeol duraksamıştı biraz önce gördüğü kişiyi bir.yerden hatırlıyordu. Baekhyun hemen bir gözlük alığ gözüne taktı. Cebinden maskede çıkarıp taktı.

"Pardon" baekhyun seslenen adamla donup kaldı. Ne yapmalıydı....

-phiochanbaek-

αmσr fαlsσ || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin