19

436 26 8
                                    

Baekhyun cevap vermemişti. Sonuöta onunla yaşanan geçmişte kalmıştı artık.

"Evet ne kadarlık bir yatırım yapmayı planlıyorsunuz?" Dedi baekhyun. İş konuşacaktı elbette.

"Şirketinizin tamamının biz kurmak istiyoruz ve hisselerin yarısında size devr etmek istiyoruz" dedi chanyeol. Ona neden bu kadar çok yardım ediyordu.

"Neden bu kadar çok yardım ediyorsun bana?" Dedi sakince.

"Çünki seni istiyorum" dedi chanyeol. Baekhyun aldırmamıştı. Onunla eskisi gibi olamazdı.

"O günler geride kaldı. Lütfen unutalım" chanyeol asistanına dönüp konuştu.

"Lütfen sen evine git biz her şeyi hallederiz" kadın masadan kalkıp gitti.

"İş konuşacağız neden gönderdiniz kızı" dedi baekhyun. Eskileri açmak dahi istemiyordu çünki.

"Hem iş konuşalım hem de aşk bence" baekhyun elindeki dosyaları bırakıp karşısında ukalaca konuşan adama gözlerini dikti.

"Bence biz o meseleyi kapatalı çok oldu. Şimdi anlamsızca açmayalım bence" chanyeol kendinden emindi. Geri alabilirdi onu. En azından kendisi öyle düşünüyordu.

"Sen kapatmış olabilirsin ancak ben kapatmadım. Seni kendime yar edicem ve sen benim olacaksın" dedi chanyeol. Baekhyun göğsünde bir acı hissetmişti. Karın ağrısı gibiydi.

"Neden kendinden emin konuşuyorsun ki sen? Belki istemeyeceğim ne malum?" Dedi sakince. Etraftaki şeflere rezil olmak istemiyordu.

"Eminim ki sende beni seviyorsun. Özledin. Değil mi?" Dedi chanyeol. Baekhyun sinirlenmişti. Onun hakkında böyle düşünmesi saçmaydı.

"Asla. Asla özlemedim. Ben yeniden başladım. Seni ve geçmişimdeki herkesi sildim. Sende dahilsin buna. Ve gayette mutluyum. Senin buraya ne için geldiğin belli oldu. Şimdi git burdan ben  seninle iş yapmak istemiyorum" chanyeol gülümseyip adamın yüzüne doğru yaklaştı.

"Eğer benimle iş yapmazsan. Aradığın herkese engel olup seninle iş yapmamalarını sağlarım" baekhyun bu adamın nasıl bu hale geldiğine şaşırıyordu.

"Ah başka emriniz var mı bay ukala? Neden sizinle çalışmak zorundayım ki?" Chanyeol etrafa bakındı kimseyi görmeyince eline uzanıp öptü.

"Seni geri kazanmam için. Bana bir şans ver baekhyun. Seni istiyorum ben. İçimdeki duygular o ilk birlikte olduğumuz andan bu yana çok değişti." Baekhyun'un aklına o anlar gelmişti.

"Ben unuttum ama" dedi sakince. Gözleri dolmuştu.

"Ben unutmadım ve hatta sende unutmadın. Gözlerin neden doldu unuttuysan?" Baekhyun gözünden damlayan yaşı silip geriye yaslandı.

"Tamam hadi iş yapalım. Ancak sadece dostça bir iş" chanyeol amacına ulaşmanın sevinciyle adama baktı. Planları şimdiden hazırdı.

"Tamam o zaman sen imzala bunları. Oku bi istersen sonradan sorun çıkmasın" baekhyun eline dosyayı alıp okudu.

"Harika. Ancak bu miktar fazla değil mi? Şimdilik ufak bir şirket açıp sonradan büyümeyi düşünüyordum." Chanyeol kendi imzalarını da atıp bıraktı.

"Harika bir şirketle başlamanı istedim sadece. İyi duruma gelince biter ortaklık." Baekhyun istediği her şeyin bir bir olmasına seviniyordu.

"Harika o zaman. Eminim harika işler başaracağız dostum" chanyeol ayağa kalkıp uzatılan eli tuttu.

"Eminim. Dostum" bastırarak söylemişti. Elbette onlar dost değildi
Birbirlerinden etkilenmiş iki insan dost olamazdı.

"Hallettiniz mi baekhyun?" Kapıdan giren babasının yanına gitti baekhyun. Onların yanına gelip masaya oturdu.

"Evet babacım hallettik" dedi sakince. Babası chanyeol'e dönüp baktı. Süzdü biraz.

"Sen kimsin oğul " dedi adam. Chanyeol yerinden doğrulup baekhyun'a baktı.

"Ben ortaklık lafını duyunca hemen kabul etmek istedim. Böylesine küçük bir şirketi büyük bir markaya dönüştürmek harika olacaktır" baekhyun gülümseyip babasına baktı.

"Evet babacım" chanyeol'ün baekhyun'a gülerek baktığını görünce şaşırmıştı.

"Bir şeyin mi oluyor baekhyun senin?" Dedi babası.

"Evet baekhyun benim eski sevgilim oluyor"

-poinemi-

αmσr fαlsσ || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin