Sabah alarmın çalmasıyla yataktan saçı başı dağılmış tişörtü kaymış olan baekhyun karşıda ki aynadan haline bakıp güldü. Sabahları kendini böyle görmek hoşuna gidiyordu.
"Hadi bakalım baekhyun macera başlasın" yataktan kalkıp hizmetçinin dünden hazırladığı kıyafetleri giyindi. Makyajını ve saçınıda yaptırdıktan sonra aşağı indi.
"Ooo bizim dünyalar güzeli kızımız uyanmış" baekhyun sinirle yengesine baktı.
"Çok komik yengecim gerçekten" yemeğine dönüp bir şeyler atıştırdı.
"Ne yaptın oğlum. Planların var mı?" Baekhyun anneannesine dönüp gülümsedi.
"Evet babaanne. Bugün ki ihale için karşı tarafa fiyatı söyledim. Eğer ki kaybederse ki elbette kaybedecek. Büyük bir zarar uğrayacak. Bir sonra ki planım ise bunun taşımacı kamyonlarına adamlarımı yollayıp uyuşturucu yerleştirecekler ve sonra ihbar edip hapse attıracağım. Yakınlaştığımız için bana verecektir bütün devirleri" anneannesi baekhyuna gururla baktı.
"Sen harika bir evlatsın baekhyun" baekhyun kahvaltısını yavaş yavaş yaptı. İhaleye geç kalmak istemiyordu ve chanyeol ile özel bir konu hakkında konuşacaklardı. Dün akşamı.
"Ben kaçtım millet" çantasınıda alıp arabaya bindi. Belki de büyük bir tartışma yaşayacaklardı.
Şirkete yakın bir yerde inip odasına hızla gitti. Chanyeol gelmeden hazırlanmalıydı her şeye.
"Gel bakalım park chanyeol ihaleyi kaybettiğinde ki yüz ifadeni çok merak ediyorum" masasından lazım olanları alıp kenara koydu. Çalan telefonuna uzanıp açtı.
"Toplantı salonunda birazdan ihale başlayacak. Salona bekleniyorsunuz" kapatıp lazım olanları yanına aldı.
Odadan çıkıp asansöre bindi. Etraftaki telaş bu ihaleyle alakalıydı.
Asansörden inip toplantı salonuna geçti. Karşı taraf ve chanyeol oturuyorlardı. Birer avukat ve ihaleyi yöneten yönetici.
"Gel cho hee" chanyeol işaret edince yanındaki koltuğa oturdu.
"Merhaba efendim" baekhyun karşı tarafla da el sıkıştıktan sonra dosyalar açıldı.
Yönetici zarfları adamlara uzattı. İhaşe rakamlarını yazıp içerisine koydular.
"İhalenin sonuçları birazdan açıklanacak. Fakat öncesinden de belirtmek isterim. Ödeyemeyeceğiniz tutarı yazmayın. Ve sakın bir hile olmasın" baekhyun kağıdı yöneticiye uzatıp gülümsedi.
İkisinide açtı. Ortam gergindi. Kimin kazanacağı belliydi. Chanyeol yerle bir olmuştu.
"Evet ihaleyi kazananı açıklıyorum" herkes pür dikkat adama bakarken dilinden dökülen kelimler baekhyun'u kazandırmıştı.
"Kazanan karşı taraf bay park. Tam tamına 10 milyon dolar sunmuşlar ve siz de 5 milyon dolar" chanyeol şoka girmişti. Kazanmaması imkansızdı.
"Tanrım bu nasıl olur!" Salondan çıkıp odasına gitti. Baekhyun ise arkasından koşarak çıktı. Odanın kapısını kapatıp içeri girdiler.
"Nasıl olur ya nasıl!" Ellerini.masaya vurup sinirini atmaya uğraşıyordu.
"Efendim sakin olun" chanyeol.kadına bakıp eliyle yüzünü kavrayıp sıktı.
"Kimsin sen! Dün seni resmen restorantta gördüm!" Baekhyun korkmuş taklidi yaparak adama konuştu.
"Ama efendim ben dün gece evdeydim. Anneme bakıyordum neyden bahsediyorsunuz" chanyeol elini çekip sandalyesine oturdu.
"Tamam sakinim bunu sonra konuşuncaz. Ama bittim ben. Her şeyi bu ihaleye bağlamıştım!" Sinirle ellleriyle yüzünü kapattı.
"Sakin olun efendim oldu artık yapacak bir şey yok" baekhyun adamın omuzlarına rahatlaması için masaj yapmaya başladı.
"Bu ihale için her şeyden vazgeçtim ben. Korenin cumhurbaşkanı tarafından gelen tekliften bile vazgeçtim" baekhyun arkasından gülümseyip adama acınası halde bakıyordu.
"Bir sonra ki ihale için bekleyeceğiz efendim" baekhyun sandalyesini çevirip kucağına oturdu.
"sakin ol" dudağından öpüp geri çekildi
"Ne yapıyorsun sen bana böyle" chanyeol başını geriye atmış adama bakmıyordu bile.
"Sakinleşmenizi sağlıyorum bay park" ayağa kalkıp masanın yanında durdu.
"Siz gerçekten harika bir patronsunuz eminim her şeyi yaparsınız" ikili çalan telefon ile duraksamıştı.
"Efendim! Tırlarımız durdurulmuş! Polisler el koymuş hepsine içinden uyuşturucu çıkmış"
"Ne diyorsun be sen!" Ve baekhyun yine yapıcanı yapmıştı...
-pohibohi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αmσr fαlsσ || chαnвαєk
Фанфик✎Poi Yapım Sunar Baekhyun intikam için yanıp yutuşan kalbini söndürmek için ilk adımı atmıştı. Yerle bir olmuş adama bir de o vurmuştu. Tek isteği ailesinin son vasiyetini yerine getirmekti. 'Chanyeol'ü her şeyiyle almaktı' © Tüm hakları saklıdır 27...