13 -M-

844 32 1
                                    

Baekhyun altına kısa şortunu giymiş üzerine de bir şey giymemişti. Chanyeolü alt edecekti ve onun olmasını sağlayacaktı.

"Chanyeol hadi hazırım ben" omzuna havluyu atıp salonda beklemeye başladı. Karşıdan gelen adım sesleriyle kendini o tarafa odakladı. Chanyeol tam karşısında gözükünce donup kalmıştı. Kısa şortu ve rambo atletiyle harika gözüküyordu. Kol kasları harika duruyordu.

"Gidelim hadi" chanyeol baekhyun'un çıplak olduğunu görünce şaşırmıştı. Bir şey demeyip takip etti.

"Gel bakalım chanyeol" birlikte salona geçtiler baekhyun kapıyı kitleyip sakladı.

"Her şeyi bulabilirsin burda" chanyeol ilerleyip masadaki ağırlıkları aldı eline  yukarı kaldırıp indirirksn baekhyun'un ağzının suyunun akmasına nedem oluyordu 

"E hadi madem başlayalım" baekhyun koşu bandının üzerine çıkıp koşamaya başladı.

Chanyeol baekhyunun sırt kaslarını inceledi. Kusursuz bir teni vardı. Bacakları dikkatini çekti. Fazla can alıcıydı.

"Beni izleyeceğine sporunu yap bence chanyeol" baekhyun durdurup yanına gitti adamın.

"Yapıcam yapıcam da sen niye böyle çıplaksın" baekhyun yaklaşıp elini kollarında gezdirdi.

"Bilmem ilgini çekmek için de olabilir" chanyeol gözlerini adamın derin gözlerine dikti.

"Başardın desem" zafer kazanmışçasına adamın ellerinden tutup güldü.

"Erkeklere karşı bir algın var o zaman anladığım kadarıyla" chanyeol gülüp bir adım ilerledi.

"Senin şu halinden sonra evet" baekhyun geri geri gidiyor bir yandan da adamın gözlerinin içine bakıyordu.

"Bu güzel. O zaman benden etkilendin" chanyeol duvarla arasına alıp yüzüne eğildi.

"Etkilenmesem böyle davranabilir miyim sence?" Baekhyun gülmüştü. Ondan etkilenmeyen kimse yoktu.

"Madem etkilendin. Şu işi halledelim gerisini de aşka bırakalım" baekhyun konuştuktan sonra adamın yüzünden tutup dudaklarına götürdü dudaklarını. Açlıkla öpüyorlardı birbirlerini.

Baekhyun içerdeki soyunma odasını gösterdi. İkili hızla oraya geçti.

"Başlayalım madem baekhyun" chanyeol kucağına alıp ortada ki oturaya oturttu adamı.

Baekhyun mest olmuştu.  Bedeninde gezinen dille daha da kendinden geçiyordu.

"Harikasın chanyeol harika..." chanyeol üzerindeki atleti çıkarıp yanına attı. Ellerini bedeninde gezdirdi.

"Kusursuzsun baekhyun!" Chanyeol adamın şortunu da bir çırpıda atıp aletini eline aldı. Boynunu emip izler bırakmaya başladı.

"Ah acıdı!" Chanyeol kendi şortunu da çıkarıp kendini adamın dsliğine konumlamdırdı. Bacaklarını omzuna atıp girdi.

"Ahhh!!!!" Baekhyun bağırdığında chanyeol daha da hızlandı.

"Ah! Harika! Baekhyun çok iyisin çok darsın tanrım!" Baekhyun acıyla kıvranıyordu.

"Bu kadar büyüktün de niye demiyorsun be!!" Chanyeol gülüp kendini sonuna kadar ittirdi.

"Bunu kabul ettin madem. Katlanmak zorundasın baekhyun" son kez kendini ittirip çıktı içinden. Baekhyun'un deliğinden kanlar akıyordu 

"İlk defa yapıyorsun galiba" chanyeol sorunca baekhyun acıyla ayağa kalkıp kanı sildi.

"Evet ilk kez oluyor" chanyeol gülüp adama baktı.

"O zaman bu ilki benimle yaşaman beni mutlu etti. Dudaklarından öpüp geri çekildi.

"Yukarı da odada duş alabilirsin ben beklicem" chanyeol gülüp elini adamın beline götürüp masaj yaptı.

"Rahatla baekhyun ilaç iç birazdan" ikili yukarı çıkıp üzerlerine bir şeyler geçirdiler.

"Halen sana güvenmiyorum chanyeol o yüzden odana bende gelicem kaçmaya kalkabilirsin" chanyeol gülüp odasına yürümeye başladı. Baekhyunda arkasından gitti. Yatağına oturup adamı izledi.

"Beni mi izleyeceksin sen acaba?" Baekhyun gülüp adamı süzdü.

"Evet seni izleyeceğim gir yürü" yatağa çıkıp ayaklarını uzattı. Telefonunu eline alıp oyalanmaya başladı.

"Bakalım aşkıma karşılık verecek misin chanyeol. Bakalım bir ömür benimle yaşayabilecek misin?" Baekhyun sırıtımasını sürdürürken anneannesinin aradığını gördü.  Aldırmayıp açmadı. Şu an onu dinleyip de kafasını ağrıtamazdı.

Galeriye girip çektiği videoya baktı. Sevişme videolarıydı ve bunu koz olarak da kullanabilirdi.

-poinemi-

αmσr fαlsσ || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin