20 -FİNAL-

712 24 19
                                    

"Eski sevgilin mi? Baekhyun?" Sinirlenmişti baekhyun. Pat diye söylenecek bir şey değildi bu.

" şey öyle amca. 1 ay öncesinden" babası gülüp saçlarını okşadı.

"Böyle atıştığınıza göre de hala aşıksınız bence" onları kabul etmesine şaşırmıştı adam.

"Bir şey demeyecek misin baba" baekhyun sorunca chanyeol gülümsemişti.

"Ne diyebilirim evlat? Sevenlerin arasına girmek yakışmaz ki bana" chanyeol ayağa kalkıp babasının yanına gitti. Elini öpüp geri çekildi.

"İyi bir şeye benziyor baekhyun daha fazla uzaklaştırma çocuğu kendinden hadi bende bir evladımın mürvetini göreyim" baekhyun seviyordu aslında. Kabul etsemiydi? Etmese miydi? Chanyeol cebinden bir kutu çıkarıp adamın önünde diz çöktü.

"Benimle evlenir misin baekhyun?" Dedi sakince. Baekhyun'un gözleri dolmuştu. Adamın boynuna atlayıp sarıldı.

"Evet chanyeol evet!" Heycanla yüzüğü takıp gülümsedi.

"E hadi madem. Nikah hazırlıkları başlasın." Babası ayağa kalkınca ikili elini öpüp yolladı.

"Hayatına hoşgeldin kocacım" dedi chanyeol sarılarak.

"Hoşbuldum" dedi baekhyun utanarak.

1 yıl sonra

"Hadi baekhyun ama geç kalacağız" chanyeol kapıda baekhyun'un kuaförden çıkmasını bekkiyordu. Anlı şanlı bir düğün yapacaklardı.

"Geldim ya patlama geldim!" Baekhyun dışarı çıkıp adamın karşısına geçti.

"Sen niye durmuyorsun? İki dakika daha beklesen ölür müsün? Ama bizim beyfendi yok durmaz hemen oldun hemen bitsin olur. Çok beklersin sen beni böyle yaparsan. İşim bitmedi ki geleyim bitse gelirim ama demi. Patladın şurda iki dakika da patladın. Bir de erkek olcak puuu senin kalıbına bir de ge-"

"Motorun soğusun hayatım tamam hadi gel" elinden tutup arabaya çekiştirdi. Çenesi gerçekten hiç çekilmiyordu.

"Tamam affettim kıyamadım yine hadi" chanyeol gülüp arabayı sürmeye başladı.

"Affetin mi? O zaman akşam seni yiyim ben bi güzel olur mu?" Dedi çapkınca.

"Acımazsa evet channie olabilir. Yoksaaa yok yok. Acırsa valla billa seni atarım kapı dışarı" chanyeol gülüp adama göz kırptı.

"Orasını ben hallederim sen kendini bana bırak azgın kocan seni yicek hırrr" baekhyun adamın bu hallerine gülüyordu. Çok azgın bir kocası vardı. Dokundurmamıştı evlenene kadar ve chanyeol patlayacaktı.

"Azgın kocam beni korkutuyor ama bakalım" arabadan inip düğün dalona girdiler. Herkes onları bekliyordu. Salona bir müzik eşliğinde giriş yaptılar.

Chanyeol elinden tutup nikah masasına kadar eşlik etti. Kendide oturup nikah memurunun nikahı başlatmasını bekledi.

"Evet herkes geldiğine göre artık başalayabiliriz. Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz. Sizlerin huzurunda çiftimizin de yeminiyle nikahımızı hiç bir engel olmadan kıyamaya başlayabiliriz. Sen byun baekhyun lütfen eşinin gözlerine bakarak yeminini eder misin" baekhyun chanyeol'r bakıp elini tuttu.

"Bir ömür boyu yanında olacağıma. Sana eş dost koca ve sırdaş olacağıma. Her zor anında mutlu anında yanında olacağıma sizlerin ve şahitlerin huzurunda yemin ediyorum ve söz veriyorum." Yerine oturup gülümsedi.

"Siz park chanyeol lütfen eşinizin gözlerine bakarak yemininizi eder misiniz?" Chanyeol ayağa kalkıp elini tuttu afamın.

"Bütün hayatım boyunca. Son nefesime kadar. Yanında olacağıma. Her zaman en büyüj destekçin en büyük yaşama kaynağım olacağıma sizlerinde huzurunda yemin ediyorum ve söz veriyorum" chanyeol gülümseyip yerine oturdu.

"Yeminlerin de edilmesiyle nikahımız burda son bulmultur. İmzalarınızı attınız lütfen. Ve bana seul belediyesinin verdiği yetkiyle sizleri karı koca ilan ediyorum" deftere attıktan sonra chanyeol adamın alnınadan öpüp geri çekildi.

"Sonunda tamamıyla benim oldun" dedi chanyeol. Baekhyun heycanlıydı..

"Evet her şeyimle artık seninim. İyikimsin seni çok seviyorum" chanyeol dudaklarından öpüp geri çekildi.

"Bende seni çok seviyorum papatyam"

-poinemi-

Gerçekten bir kitap daha son buldu. Cuma cumartesi düğinüm var. Aktif olamıcam.

Diğer kitaplarımda görüşmek üzere~

Hoşçakalın~~~

αmσr fαlsσ || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin