Ma fosnesc prin pat, deschizand ochii si uitandu-ma spre ceas. Cifrele "10:47" de pe ecran imi indicau ca oricum nu are rost sa ma trezesc pentru a ma duce la scoala; deja intarziasem destul.
Inchid ochii si imi arunc fata in perna, incercand sa adorm.
-Awwww, dormi adorabil, spuse o voce din spatele meu.
Ma ridic brusc si ma intorc. Dau nas in nas cu Richard, care era aplecat deasupra patului meu.
Imi frec ochii, sperand ca el va disparea. El ranji.
-Ce drac-
El imi puse degetul pe buze, inainte sa termin.
-Shhhh, nu e frumos sa vorbesti asa.
Imi dau ochii peste cap si ii imping degetul de pe buzele mele. Mana sa oricum era pe obrazul meu, iar locul ala se simtea tot mai fierbinte. Ce naiba.
-Buna dimineata si tie, iar ca raspuns la intrebarea ta: usa nu era incuiata. Acum am venit sa vad de ce nu ai mai venit la scoala...profesoara de mate e foc si para! Spuse el amuzat. Oricum vad ca nu prea aveai chef de scoala.
Incerc sa-mi deschid mai tare ochii obositi, insa fara rezultat. Un cascat isi facu aparitia, iar asta il amuza pe Richard, care isi lua mana de pe obrazul meu, isi indrepta spatele si isi pune mana in buzunar.
-Pot sa spun ca am intarziat putin, ii spun eu si mai casc odata.
El pufni amuzat si se lasa pe spate pe patul meu.
-Dragute pijamale, spuse el in timp ce pe chipul sau aparu ranjetul sau tipic.
-Sunt adorabile, nu dragute, zambesc si ma stramb.
Rase usor si isi roti capul spre mine.
-Tot aia, spuse el.
-Ba nu~
El zambi usor, iar linistea aparu in camera.
-Mhm, dar ieri ce a fost cu faza aia? Il intreb confuza.
El isi intoarse capul cu privirea spre tavan.
-Care faza? Ma intreba.
-"Micuta, dar malefica" incerc eu sa-l imit.
Tentativa mea ii aduse un zambet pe buze, lasand la vedere nelipsitele gropite.
-A fost ceva gresit?
-Nu, doar ca.. ma rog, las-o balta.
Putea, desigur, sa fi spus-o in alt contex. Dar potrivirea replicii cu ceea la care ma gandisem, era destul de ciudat. Mai ales ca nu era prima data.
-Facem si noi azi ceva, sau stam ca doi pensioneri? Ma intreba el amuzat.
-Ok, doar iesi sa ma imbrac.
-Ar fi o problema daca as sta aici? Intreba el in timp ce se ridica de pe pat.
Ma stramb si el rase, in timp ce iesea din camera.
Ma ridic si eu lenes din pat, incercand sa-mi pastrez ochii deschisi. Ma indrept spre dulap de unde aleg ceva tricou si ceva pereche de pantaloni. Le pun pe brat, ducandu-ma spre baie. Asez hainele pe marginea chiuvetei si ma dezbrac de pijamalele mele rosii cu model de văcuță. Intru timid in dus si pornesc apa. Las pentru cateva secunde apa rece sa-mi biciuiasca pielea, insa se incalzi treptat.
Dups cateva minute, era fierbinte. Perfect~.In 15 minute eram deja imbracata. Cu pieptenele in mana, in incercarea de a-mi descalci parul, ies din camera. Il observ pe Richard in bucatarie. Isi auto-oferi dreptul la cafeaua mea. Nu ca m-ar fi deranjat, mai ales ca imi facuse si mie una. Langa ea se afla si un sandwich, ceva asemanator cu ce facusem eu acum cateva zile
-Mhmm, pare gustos, ii spun eu umezindu-mi buzele.
El zambi usor.
-Doar ca trebuie sa mai faci niste cumparaturi, nu prea mai ai mancare, spuse el in timp ce lua o gura mare din sandwich ul lui.
-Stiu, oftez eu. Insa habar nu am ce ar trebui sa aleg, plus ca nu ma prea pricep la bani..Mi-a lasat mama un..card cred. Insa dupa cum sunt eu, probabil m-ar pacali rapid.
Richard rase.
-Te-as putea ajuta eu. Nu sunt un profesionist, insa nu cred ca m-ar pacali. Dupa am putea veni si sa continuam sa invatam. Mai ai doar 3 ani.
Imi las capul pe masa si oftez.
-Nu mai vreaaaaaau.
Richard imi ridica chipul de pe masa si zambi.
-Fii calma, la cat de rapid inveti, in cam 5 ore asimilezi totul.
Pufnesc nemultumita.
-5 ore e mult!
Brunetul pufni usor.
-Gandeste-te ca ceilalti invata totul in 3 ani.
Rad usor, desi in continuare eram usor nemultumita. La ce mi-ar fi de folos scoala si matematica asta idioata?!
Termin de mancat si pun vasele in chiuveta. Imi ling buzele, apoi ma intorc spre Richard.
-Okkke, hai sa plecam. Sunt curioasa cum arata un magazin!
Baiatul se ridica amuzat de la masa, isi sterse mainile si isi aranja usor hanoracul. Facu un semn cu capul spre usa si iesim ambii pe hol.
Dupa cativa pasi, ma intorc spre Richard sa vad de ce nu ma urmeaza.
-De ce te-ai opr- a da! Exclam eu cand il vad ca fataie niste chei in fata mea. Am uitat sa incui apartamentul.
Iau cheile din mana lui si incui apartamentul.
-Multumit?
-Da~
Pufnesc si ne indreptam spre lift. Apasam "coboara", iar liftul apare in cateva secunde.La magazin nu era chiar cum imi imaginam. Locul magic unde erau o multime de produse, aranjate perfect, iar toti oamenii bucurosi alegeau cate ceva era inlocuit de un magazin plictisitor cu oameni incruntati.
-Hai sa luam inghetata, exclam fericita cand observ frigiderele. De capsuni!!
Richard aproba si luase doua pachete de inghetata. Un pachet il puse in cosul sau si unul in al meu.
Ne mai plimbasem de cateva ori prin magazin, insa eu nu prea stiam ce sa cumpar. Cand vedeam ca Richard punea cate ceva in cos, puneam si eu acelasi lucru. Brunetul zambea de fiecare data cand imi observa gestul.
Cand am ajuns la casa, il las pe el in fata. Observ ce face si repet si eu. Din fericire, mama tinuse neaparat acum 2 saptamani sa-mi trimita un mesaj in care se afla parola de la card. Nu de alta, dar se enervase cand observase ca nici nu stiam ca am un card.
Iau sacosele, destul de grele si merg cu pasi grabiti dupa Richard, care ma astepta in masina.
Las produsele pe bancheta din spate, in coltul opus unde si-le puse el. Apoi ma urc pe scaunul pasagerului, in fata. Richard porni masina.
-Ma intreb de ce ai cumparat spuma de ras, spuse el razand.