Richard era cu mine in salon. Ca sa nu ma plictisesc, aduse laptopul si ne jucam ceva jocuri.
In salon intra asistenta, mai exact Anabelle. Se pare ca ne cunosteam. Fusesem mai demult colege de camera la o tabara, din cate imi povestise.
Ea imi aseza politicos paharul de apa si pastilele pe masuta. Ii multumesc, ea zambeste si iese din camera.
-Am castigaaaaaat! Se auzi vocea entuziasmata a lui Richard.
Imi mut privirea spre ecran, unde scrie "Richard:5 Alexandra:0".
Pufnesc enervata.
-Iar? Nu e corect.
Ma pun din nou in pat, cu mainile in san si privirea nervoasa atintuita spre tavan.
El se culca langa mine, punandu-si mainile dupa cap.
-Nu fi suparata. Hai sa mai jucam, poate ai noroc..
Imi intorc privirea imbufnata spre el.
-Ma vei lasa tu sa castig, nu e corect asa.
El rase usor si zambi.
-Si?
Imi ridic privirea iarasi spre tavan si evit sa ma uit la el.
-Tocmai ce ai recunoscut ca mai vei lasa sa castig!!
Ma intorc cu spatele la el, uitandu-ma la masuta de langa pat unde erau medicamentele.
El se apropie de mine si cu o mana ma trase alaturi de el. Imi lipi spatele de pieptul lui. Ii simteam suflarea calda la ureche.
De.ce.se.simtea.asa.de.ciudat.
Inghit in sec si incerc sa nu ma misc.
El se ridica usor si se apropie de obrazul meu. Imi oferi un pupic si ranji.
Ma intorc iritata spre el si ma stramb. Apoi incep sa rad.
-Vezi? A ajutat. Nu mai esti suparata pe mine.
Rosesc.
-Ai rosit, spune el ranjind.
Se indeparta usor de mine, punandu-se turceste langa mine.
-Si daca? Il intreb in timp ce ma ridic usor, sustinandu-mi spatele de marginea de la pat.
-E dragut~
Spuse el intorcandu-se spre mine si zambind.
Incepem amandoi sa radem. El se ridica si iesi din salon. Se intoarse rapid cu doua sticle de suc. In loc sa-mi ofere sticla cu suc, lua pastilele de pe masa si mi-le da alaturi de paharul cu apa.
-Eww, nu. Nu-mi plac..sunt oribile.
Brunetul se incrunta si se aseza pe pat. Arunca doua pastile in palma si mi-le oferi din nou.
-Bea sau ma supar.
Imi musc buza si imi las corpul sa alunece in pat.
-Nu te vei supara pe mine..nu? Il intreb ce-mi ridic o spranceana.
El isi dadu ochii peste cap si zambi.
-Ba da. Hai bea.
Pufnesc nervoasa si iau pastilele alaturi de pahar. Le beau rapid, facand o grimasa scarbita cand simt gustul.
-Nu sunt asa de oribile, vezi? Zambi.
-Da, nu sunt asa de oribile. SUNT MAI ORIBILE DECAT LE CREDEAM EU, exclam eu mimand ca si cum as plange.
El rase usor la prestatia mea si imi ciufuli parul.
Pun paharul gol pe masa si apuc sticla cu suc din mana lui. Scot capacul si torn continutul transparent in pahar. Pun sticla pe masa si iau paharul, lasand continutul sa-mi dezmierdeze papilele gustative.
-Mult mai bine, spun eu dupa ce golesc paharul si ma sterg la gura cu palma.
-Doar e preferatul tau, spuse el in timp ce deschidea sticla lui si lua o gura.
Iau o gura de aer, gandidu-ma. Exclam uimita un "oh" cand imi aduc amint de ceva. Brunetul ma fixa cu privirea.
-Ieri m-am intalnit cu profesoara de matematica in blocul nostru..
Richard isi ridica sprancenele, amuzandu-se.
-Da; locuieste la etajul 17.
Ma incrunt la auzul vorbelor sale si pufnesc.
-Speram sa nu. Din nu stiu ce motiv, ma uraste.
-Nu pe tine te uraste, spune Richard si se culca pe pat cu mainile sub cap.
-Pe cine? Il intreb confuza.
-Pe mine, raspunde el amuzat.
Se juca cu parul sau, in timp ce fluiera.
In salon intra asistenta. Zambi prietenos cand ma observa si se aseza pe pat, langa Richard care nu se obosise sa se ridice. Schitez un zambet.
Scoase dintr-o trusa cateva ace conectate la un aparat. Presupun ca voia sa-mi colectez sange.
Imi dezinfecta rapid zona, apoi ma intepa usor. Imi musc buza in momentul cand simt durerea. Nu eram prea obisnuita cu ea, abia ieri am simtit-o pentru prima data. Oftez.
Dupa ce lua cat sange ii trebuia, dadu din cap aprobator, stranse tot si iesi din salon.
Richard se juca cu sticla de suc. Nu ii oferi atentie asistentei, dar isi fixa privirea pe ea cand iesi.
-A durut? Ma intreba el amuzat si se uita la mana mea care presa un ghemotoc de vata pe locul de unde mi-a luat sangele.
-Putin..
El surase usor si se ridica in genunchi. Imi lua mana si lua vata de pe intepatura. Ridica mana la nivelul buzelor sale si saruta usor locul.
-Gata, nu mai doare.
Scot limba si ma stramb la gestul sau. O facea la misto, stia ca reactionam ciudat la gesturile de afectiune. El rase usor si se lasa pe spate, oferindu-mi inapoi ghemotocul de vata.
Iau ghemotocul si il pun pe masa. Imi trec odata mana prin par.
-Hai sa privim un film, spun eu la un moment dat.
Richard parea ca se gandea la ceva, dar revenise rapid la realitate. Aproba din cap si se intoarce spre a lua laptopul care era pe masa. Se ridica in genunchi si merse greoi pana la mine. Se aseza comod langa mine, aranjand perna. Ma acoperi cu plapuma si zambi. Puse laptopul in fata si intra pe netflix in cautarea unui film. Gasise rapid unul si incepem sa-l vizionam.