Capitolul 18

178 26 2
                                    

-Mai, mai, nu ai uitat de mine, ma bucur, se aude o voce in spate.
Ma intorc brusc si il vad pe Richard. Statea cu mainile in buzunar, iesise din apartament. Se rezema de usa si ranjea.
Incerc sa spun ceva dar cuvintele mi-se blocasera in gat.
El zambi si se apropie de mine cu pasi lenti. Imi ridica barbia cu doua degete si simt cum doua buze se preseaza peste ale mele.
El. Ma. Saruta!!!
Raman pentru cateva secunde blocata, dar ii raspund rapid. Nu stiam ce sa fac, ma pierdusem. De ce facea asta??
Insa el era foarte calm, iar sarutul era al naibii de placut.
Ne despartim din sarut din cauza aerului. Pe fata mea aparuse o roseata puternica, motiv care-l facuse pe Richard sa ranjeasca.
-C-ce a fost-
Richard isi lipi degetul aratator pe buzele mele si zambi.
-Shhh, cuvintele sunt de prisos.
Inghit in sec si imi ridic privirea spre el. Ochii sai rosii ma priveau curiosi. O scanteie aparuse in privirea sa cand observa ca ma holbam la el.
Ranjentul nu lipsea de pe chipul sau, ca deobicei. Iar gropitele sale adorabile era accentuate.
Un zambet micut imi aparuse pe chip.  El isi trecuse odata degetele prin parul meu inspirand greoi. Isi musca buza si se apropie de fruntea mea atingand-o cu buzele.
-Ma bucur ca te-ai intors..te asteptam, sopti el.
Buzele mele tremurau. Clipesc greoi, sperand ca nu visez. Dar nu visam, el era in fata mea.
O lacrima se ivise, rostogolindu-se pe obrazul meu. El ridica mana si o sterse usor. Continua sa-mi mangaie obrazul desi lacrima fusese stearsa deja.
El ofta usor, lasandu-si fata pe umarul  meu. Corpul meu tremura usor si nu stiam ce sa zic. Nici nu voiam sa zic ceva. Voiam sa stau asa pentru totdeauna..
Ii mangai parul usor, jucandu-ma cu cateva fire inchise. Imi plimb degetele pe gat usor, inspirand mirosul sau.
Nu iadul era perfect, ci el era.
El isi ridica fata si zambi usor. Il imbratisez strans, sprijinindu-mi fața de pieptul sau fierbinte. Inima ii batea puternic.
Corpul meu continua sa tremure.
El imi saruta gingas ceafa si ma imbratisa inapoi. Desi ma strangea puternic, caldura corpului sau se simtea perfect. Pana si stransoarea imi placea.
Desi holul era imens, se auzeau diferite zgomote ciudate de afara, se auzeau vecinii cum vorbeau..eu auzeam doar cum expira si inspira el.
Vreau sa fie mereu asa. Aproape de mine.
El ma ia de mana si cu pasi lenti ma trage in apartament. Aud cum ia o gura mare de aer incercand sa se calmeze.
-Richard.
Se opri cand ma aude si se intoarce spre mine care stateam in fata usii apartamentului pe care tocmai o inchisesem.
El isi arcui o spranceanu si zambi usor.
-Eu..tu..te ppplac. La naiba, nu doar te plac. M-am indragostit, spun si iau o pauza. Te iubesc~

Fata sa nu trada nici un sentiment. Nu il auzeam nici cum inspira sau expira.
Peste cateva secunde ma trezesc cu buzele sale peste ale mele.
Abia acum cateva minute am avut primul sarut cu el si deja am devenit dependenta de sarutul lui; de aroma lui; de el.
Ne despartim peste cateva secunde iarasi din cauza insuficientei de aer. Respiratiile noastre erau grele; inspiram lung si expiram scurt.
Corpul meu tremura incontrolabil. Fusesem luata pe nepregatita, desi nu-mi displacuse.
Zambim ambii.
-Si eu, Syntaxia.
Imi musc buza si il privesc. Expir lung.
-De unde imi stii numele de diavol? Pun eu intrebarea.
El ranji usor si imi mangaie fata. Isi lipi fruntea de a mea. Ma privea in ochi, simtind cum mai aveam putin si ma topesc.
El isi ridica usor fata, incat fruntea mea sa fie la nivelul buzelor sale. Ma sarut apasat si gingas pe frunte.
Fata mea era mai rosie decat ochii lui. Imi ascund chipul, rusinata, in scorbura gatului lui.
Simt cum ranjeste in timp ce-mi mangaia lent parul.
Expir lung.
Deodata o lumina aparuse in spatele lui Richard. El se intoarse pe calcaie si se uita la ce se intampla.
Se mai intamplase asta odata, stiam ce este. Tata venea..de ce?
Richard ma trase putin mai in spate si se pune protector in fata mea.
Inghit in sec si imi pun o mana pe umarul sau. El isi pune o mana peste mana mea, gest care ma facuse sa ma inrosesc considerabil.
Cand lumina se materializă si eu constant ca chiar este tata, ma bag in fata brunetului.
Tata clipea des incercand sa se obisnuiasca cu lumina puternica. Cand isi obisnui ochii se uita la mine nervos.
-Cum am presupus, pe pamant. Data viitoare, daca vrei sa vin mai greu, inchide cartea de blesteme..sau macar schimba pagina, Syntaxia, spune el usor iritat.
Imi musc buza, lasandu-mi capul in jos.
-Buna, domnule. Incantat sa va revăd. Il aud pe Richard care ma imbratisa usor pe la spate.
Tata isi roti gatul sa vada cine este in spatele mele si incremeni cand il vede.
Eram confuza. De unde il stiu Richard pe tata-
-Lucifer..sopti tata usor. Ce cautati cu fiica mea?

LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum