Capitolul 19

356 31 6
                                    

-Lucifer? Intreb eu confuza si ma intorc spre Richard care zambea. T-tu esti Lucifer? Tu esti regele iadului?
Tata era si el destul de confuz.
-Syntaxia, de unde il cunosti?
Ma intorc spre tata.
-Scuzele mele daca v-am debusolat. Eu sunt Lucifer, da, spuse el si se intoarce spre mine apoi spre tata. Pe pamant prefer sa spun ca ma cheama Richard. Abia a doua zi dupa ce ne-am cunoscut am aflat ca esti diavol.
Ma uit la el confuza, usor nervoasa.
-Esti diavol si nu mi-ai spus pana acum..soptesc eu iritata.
Richard zambi usor, apoi isi muta privirea pe tata.
-Nu este vorba despre nici un om, stati calm. Mhm vreau sa vorbesc cu ea, doar cu ea- Apropo, este si Amelia pe pamant. Luati-o si pe ea in iad.
Tata intelese si facuse o plecaciune inainte sa se evapore.
Dupa ce tata disparuse, eu ma intorc nervoasa cu spatele la el. Imi pun mainile in san si ma abtin sa nu plang.
-De ce plangi acum? Ma intreba el in timp ce ma imbratiseaza pe la spate si isi aseza barbia pe umarul meu.
Vocea sa devenise mult mai linistita si mai calma.
Imi intorc capul in cat el sa nu-mi vada fata, lucru ce-l enerva putin.
-Uita-te la mine, spuse el enervat.
Nu-l ascult si cand el isi roti capul ca sa fie langa fata mea, eu imi intorc iarasi fata.
Pufneste.
Ma apuca gingas de umeri si ma intoarse cu fata spre el.
Ma uit pentru cateva secunde la fata lui usor iritata. Incerca sa se calmeze.
Imi intorc iarasi capul si puteam sa jur ca si-a dat ochii peste cap.
Imi apuca barbia cu doua degete si cand fetele noastre erau paralele; el isi lipi buzele de ale mele.
Desi eram nervoasa, raspund la sarut~
Dupa ce isi ridica buzele de pe ale mele, eu eram rosie toata.
Nu stiu de ce, dar un zambet imi aparuse pe chip.
-Aww, vezi, nu mai esti suparata, spuse el mangaindu-mi obrazul.
Imi intorc usor chipul, imbufnandu-ma.
-De ce esti suparata? Spuse el in timp ce-si lua palma de pe obraz si isi puse mainile in san.
Isi arcui o spranceana, fixandu-ma cu privirea sa. De.ce.ma.privea.asa.
-Pentru ca nu mi-ai spus ca esti diavol. Te-ai jucat cu mine.. spun incet eu.
-Ba nu. Da, nu ti-am spus ca esti diavol, dar nu intentionam sa ma joc cu tine. Nu voiam sa ma recunosti.
-De ce? Il intreb.
-Stii de ce sunt eu regele iadului? Ma intreaba. Pentru ca eu pot citi ce pot gandi ceilalti diavoli si le stiu slabiciunile. La un moment dat ai spus ca Lucifer te sperie.
Imi ridic privirea si ma gandesc. Filmul "Lucifer"..apoi..ahhh.
-Oh, spun eu usor. Nu stiam ca esti tu..
El ranji.
-Si daca mi-ai citit gandurile, de ce nu ai vent dupa mine in iad si sa-mi spui ca esti diavol? M-am uitat din Nori la tine si nici nu-ti pasa...oftez eu.
Lucifer isi trecu mana odata prin parul meu si zambi timid.
-Te-am vazut cum te uitai la mine, spuse el usor amuzat. Stii cat m-am chinuit sa ma comport normal?
-Oh.
-Gandurile tale sunt extrem de confuze. Tu niciodata nu te-ai gandit la faptul ca ma placi. Ca ma iubesti. Abia cand ai ajuns in iad ai reflectat. Eu credeam ca nu ma placi, asa ca nu am intervenit. Plus ca eu l-am chemat pe tatal tau aici si i-am spus unde te aflii.
Ma ridic usor pe varfuri ca sa fiu la nivelul lui.
-Uite ca acum ma gandesc. Te iubesc.
Spun si imi zdrobesc buzele de ale lui inainte ca el sa spuna ceva.

Se juca cu degetele prin părul meu in timp ce vizionam un film.  Deodată usa apartamentului este zdrobită de perete, iar inăuntru apar multi politisti cu inscriptia "FBI" pe haină. Mă dau in spate, lovindu-mă de pieptul lui Richard. Inghit in sec și ii apuc mana lui Richard,

Ce calm este el in comparatie cu mine. 

Politistii se apropie de noi si ne despart cu forta. Mă imping intr-un perete si simt cum imi pun cătusele pe maini. Imi musc buza puternic si marai nervoasă. Ce naiba se intamplă.

-Domnule Andees Richard, sunteti arestat pentru omor. 

Fără să-mi intorc capul, puteam să-i văd ranjetul. Fapt care mi-a fost confirmat la auzul unui raset scurt.

Impotriva vointei politistului, mă intorc spre Richard. 

El nu era incătusat, insă cativa politisti aveau pistoalele indreptate spre el. Imi musc buza si deodata politistii care tineau pistoalele spre el cad morti pe jos. Richard isi ridică sprancenele si se uită spre mine, zambind.

-I-ai omorât, Syntaxia, spune el si ranjeste.

Politistii care încă erau vii isi ridică pistoalele, dar cad si ei morti pe jos.

Inghit in sec si incerc să spun ceva, dar nu stiam ce. Omorâsem pentru prima dată pe cineva.





Mă trezesc confuză. Mă aflam în patul din camera mea, din iad. Îmi ridic usor corpul, sustinandu-mă in coate. Langa pat stătea tata si Lucifer care vorbeau despre ceva. 

-Bună dimineața? spun eu confuză. Când am adormit..? îi intreb si mă ridic in fund.

Ei imi oferiră un zambet. Lucifer se asează pe pat langa mine, iar tata pe un scaun din apropierea patului.

-Ai leșinat, spuse tata.

-De ce? ii intreb si imi ridic o spranceană.

-Aș fi vrut să-ti explic eu, dar presupun că Lucifer știe mai multe la capitolul acesta, spune tata si se ridică fâcandu-se nevăzut din camera.

Îl petrec cu privirea confuză pe tata care iesise din cameră, Oftez si mă arunc in pat, punandu-mi bratele in san.

-Să-ti spun versiunea lungă sau îți fac rezumat? mă întrebă Lucifer amuzat culcandu-se langa mine.

-Aia scurtă. Mintea mea abia s-a trezit si nu poate procesa informatia.

El chicoti usor si se apropie de fata mea, sărutandu-mă usor. 

-Aww te-ai înroșit iarrrr~ spuse brunetul după ce se retrage din sărut.

-Doar explică-mi de ce am leșinat, spun eu in timp ce-mi acopăr fața cu palmele.

-Ești jumătate om, jumătate diavol bla bla. Diavolii pot supraviețui doar cu sufletele, acesta fiind motivul de ce ei omoară. Tu însă ai supraviețuit pana acum doar cu mâncare omenească. Fiind prima dată când ai omorât pe cineva, corpul tău s-a hrănit pentru prima dată cu un suflet. De aia ai leșinat. Apropo, de ce i-ai omorât pe polițisti? Îți era frică că mă vor împusca?

-N-nu..adică..știu că nu o să te rănească un amărât de glont..adică..am făcut-o din curiozitate..din greșeală adică..înțelegi tu..nu i-am omorât pe tine..fuck..da! spun eu si mă întorc cu spatele la el aruncandu-mi plapuma peste cap rușinată.

El se băgă sub plapumă langă mine si mă imbrătisă, sărutandu-mă usor pe frunte. 

-Aww, esti adorabilă~ de aia te iubesc.

Auzind cuvintele, corpul meu luă foc. Imi musc buza puternic si mă cufund mai puternic in savoarea parfumul său. Înspir greoi si mă ridic usor apropiindu-mi fața de el si îl sărut.

-Și eu te iubesc, Lucifer. 

SFÂRȘIT

LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum