Randál ve školní jídelně byl ohlušující. Puberťáci jako by mezi sebou válčili, kdo z nich dokáže rychleji protrhnout ušní bubínky těm druhým. A snad i sobě. V tom zmatku bylo těžké najít jakýkoliv smysl.
Mezi tím vším seděla zrzka a brunetka, která ve své tváři měla vepsanou dychtivost hraničící se šílenstvím.
„No to kecáš! Tvojí mámě se líbil?" vykřikla Lauren, a pak si přes pusu dala honem ruku, aby nevyprskla smíchy, ale ruka ji v tom stejně moc nepomohla. „To už je co říct! No ty vole..."
„No jo, vážně," potvrdila Rowen a vhodila si žlutou hranolku do úst. „Ani nevíš, jak jsem byla zesraná, když jsem je tam spolu viděla."
Bruneta chapajícně pokývala hlavou. „A co dál? Co bylo pak?"
Rowen se usmála. „Nic, povídali jsme si a pak musel už jet, takže jsme se rozloučili."
Lauren vypadala šokovaně. „Teď ale už vážně kecáš. Povídali jsme si a pak odjel? No doprdele, doufám, že to znamená ‚neodtrhli jsme se od sebe do chvíle než musel jet'." Rowen začala rudnout a chtěla začít něco namítat, ale nedostala se ke slovu, protože brunetka pokračovala ve svém horoucím proslovu: „Jo přesně tak, Row. A ještě ‚rozdali jsme si to nakonec i v jeho supr káře' to už bych byla spokojená! Netvař se jak Boží umučení, je to tak."
„Ty seš fakt hrozná, víš to?"
Lauren se nevinně usmála. „Ne. Hele, a kdy má zas přijet, když jsi teď jeho holka? Chtěla bych autogram!"
„To nevím."
„Jak to že to nevíš? Copak si nepíšete?"
„Ne, no, ale..."
V tu chvíli ji zablikala na mobilu nová zpráva od jistého pana ColeBro.
Lauren jako vždy nic nezmeškala. Její lišácký výraz jen potrhl dlouhý stén. „Ahaaaá."
A bylo to. Rowen se nevinně usmála. „No dobrá,... taky si voláme."
„Každý den?" chtěla vědět Lauren. Rowen přikývla. „A kdy má přijet? Má přijet, že jo? Musí ne?"
Rowen strčila svůj mobil do kapsy. Zvedla se od stolu, tác držíce v rukách. „Možná přijede na ples. Ale nikomu ani muk, jasný?"
Lauren zazářily oči, ale to už zrzka zmizela ve víru školní jídelny. „Holka jedna, ta je v tom až po uši."
ČTEŠ
Co je to nevinnost?
FanfictionPřipravte se na příběh tak strhující a podivný, že budete mít chuť zavřít oči a vyřvat se jako na horské dráze. A ano, možná, že jste se na jedné takové dráze ocitli. A možná zcela nevinně. Rowen Lay, zdá se vám nevinná? A možná, že opravdu je. Ale...