Točili se spolu dokola, alkohol v krvi jim na tvářích vytvořil ruměnec a od smíchu je bolely tváře. Rowen netušila, kolik toho vypila, věděla jen, že se má zatraceně dobře. Aaron se stáhl jako zpráskaná kočka do kouta, aby si olízal rány své podlosti a Colby na ní mohl oči nechat.
Dívky v místnosti si ho všimly. Vlastně všichni si ho všimli, šeptali si a ukazovali s udivenými výrazy. Znali ho, protože, kdo by ho v Californii neznal. A kolikrát se vám stane, že na svého idola narazíte na teenagerské párty?
Ale i když po něm sebevíc hezčí holky házely očka, Colby si jich nevšímal. Hrál svou roli opravdu přesvědčivě, že i Rowen se začala v té jejich lži topit. Ale prvně ji potopil alkohol.
„Bože můj! Motá se mi hlava!“ zachropěl smíchy, když padli do trávy. Rowen si zakryla oči a vyprskla. Váleli se v parku, a vůbec netušila, jak se tam dostali a kdy vůbec odešli z párty.
„Rowenko, kde jsi? Nic nevidím!“ ucítila jeho šmátrající ruce na lítku. Pak jí chytil a přitáhl k sobě.
Vyjekla. „To lechtá, nech toho!“ Se smíchem mu pohlédla do očí. Úsměv jí stuhnul na rtech a ona zvedla obočí. „Co je?“
Colbyho oči se dívaly zkrze alkoholový opar přímo na Rowen. Slabě se usmál. „Nic,“ zašeptal, „jen, že jsem dlouho nezažil něco podobného.“
Pohodila vlasy a posadila se. Teď už se nad ní neskláněl, hleděli si zpříma do očí. „Co máš na mysli?“
Po obličeji se mu přehnal náznak nejistoty. Tmavé vlasy se mu vlnili ve větru, tvář měl zpola osvícenou žlutým světlem lampy. I přes tmu jeho oči vypadaly jako jasné nebe.
Zvedl ruku a odhrnul jí vlasy za ucho. Rowen ani nedutala, plně pohlcená jeho pohledem.„Tohle.“ A přitiskl tvrdě své rty na ty její.
Srdce jí vynechalo několik úderů.
ČTEŠ
Co je to nevinnost?
FanfictionPřipravte se na příběh tak strhující a podivný, že budete mít chuť zavřít oči a vyřvat se jako na horské dráze. A ano, možná, že jste se na jedné takové dráze ocitli. A možná zcela nevinně. Rowen Lay, zdá se vám nevinná? A možná, že opravdu je. Ale...