2.

308 13 2
                                    

RowDark:
Lauren, potřebuju pomoc.

Lauren?

Lauren!

Laurenxo:
Co je?

RowDark poslal/a fotku

RowDark:
Znáš?

Laurenxo:
Nope, ten nick mi nic neříká, číslo máš?

RowDark:
Já nevím, kde ho mám najít..

Lauren, co mám dělat?

Lauren..

Laurenxo:
Achjo, ty seš marnej případ.

To je jedno.

Odpověz ne? Třeba to bude nějakej fešák ;d

RowDark:
Ale Lauren..

Laurenxo:
Proboha! Máma to nezjistí, můžeš říct, že to je Steve, nebo..

Koho ještě zná?

RowDark:
Maxima, ale ví, že už se nebavíme.

A co mu mám asi napsat?

Laurenxo:
Ahoj? Kdo jsi? Row, žij trochu! Jsi na střední sakra.

RowDark:
Nojono.

Jdu na to.

Drž mi palce.

Laurenxo:
To je moje holka! Děláš z toho moc velkou vědu!

RowDark:
-_-

Rowen otevřela chat s neznámým a chvíli zaváhala.

Kdo to mohl jen být? Od té doby, co Joshe šikanovali přes net se bála psát si s cizími. Byl to šok, když ji napsalo to číslo. Vždyť ji všichni říkali, jak je WhatsApp bezpečný...

RowDark:
Ahoj

My, známe se?

ColeBro:
Asi ne ;) vadí?

RowDark:
Jo, hele, nevím kde jsi přesně přišel na moje číslo, ale aby bylo jasno, nemám zájem si s tebou psát.

ColeBro:
Tuhle jsi mi psala něco jiného.

RowDark:
Nevím o čem mluvíš.

ColeBro poslal/a fotku.

RowDark:
To byl omyl! Hodláš mě vydírat?

Rowen se začaly potit ruce. Tohle nemyslel vážně. Nemohl.

ColeBro:
Proč bych to dělal, stejně tě neznám.

RowDark:
Z různých důvodu.

Větší ego, radost z dostiučinění. Sobeckost, bezohlednost, nafoukanost,..

ColeBro:
Týjo, jsi snad chodící slovník?

To si o mně vážně myslíš? Že jsem sobecký? Xd

Ale ego mám dost vysoký xp

RowDark:
Nic si o tobě nemyslím.

ColeBro:
Ale no tak.

Jak se jmenuješ? RowDark asi ne, co?

Vyděšeně sledovala zprávu. Nenapsala to dost jasně, že nechce navazovat žádný vztah? Žádné kamarádství?

Laurenxo:
Tak co?

RowDark poslal/a fotku.

RowDark:
Lauren, fakt díky! Jak se tady blokuje??

Laurenxo:
Uuuuuuuuu

To ti neřeknu... xp

Jen si s ním piš dál, třeba pošle i fotku :o

RowDark:
Nesnáším tě, stejně to najdu. Tebe k tomu nepotřebuju!

Laurenxo:
Jen si s ním zkus psát. Udělej to pro mě!
Zobrazeno v 6:10 PM.

Znovu najela na konverzaci s ColeBro a klikla na políčko k napsání zprávy.

RowDark:
Promiň, ale nechci si s tebou psát. Nemůžu, pochop to. Neznám tě, a nemám zájem s tebou navazovat jakejkoliv kontakt.

Díky. A sbohem.
Zobrazeno v 6:12 PM.

Byla nervózní, nesnášela si psát s lidmi přes sociální sítě, protože nikdy nevěděla, jak kdo co myslí. Bylo to napsané, ale city byly fuč.
Jediný člověk, s kterým jí nedělalo problém si psát byla Lauren. Ale s tou už se znaly hrozně dlouho... A taky byla jediná, s kterou si Rowen psala.

Vstala z postele a mobil zastrčila do zadní kapsy džín. Začalo jí kručet v břiše, jako by v něm měla dva hladový hady.

Během chvilky byla v kuchyni, kde za stolem seděla její matka. Zakrýval ji monitor laptopu, takže ji byl vidět jen ohon tmavých vlasů.

„Jdeš se najíst? V ledničce je ještě zbytek salátu," promluvila na ní matka, aniž by zvedla hlavu od svítivé plochy notebooku. Rowen zabručela na srozuměnou.

Všechno vypadalo tak normálně - Rowen si připravila jídlo na stůl vedle mámy, odložila mobil, zasedla.
Jenže v tom něco pípnulo. A podruhé. Rowen se zarazila a s podmračeným výrazem se zadívala na svítící destičku mezi sebou a matkou.

A matkou.

Zděšeně se na ni koukla, neboť věděla, že jestliže si toho všimla - a to ona si všimla - budou následovat otázky. A pokud se jí odpovědi nebudou líbit bude následovat zabavení mobilu. A to Rowen tak moc nechtěla.

„Proč ti někdo píše, ‚no tak holka, zkus to se mnou. Hrozně se nudím. Prosím.'" Matka se na Rowen zvědavě podívala. Ta však byla jako přimražená. „Kdo je ten chlapec, který chce, abys mu dala šanci?"

Co jí na to měla říct? Co jen čekala? Nemohla ji přece říct, že ji napsal někdo úplně neznámý na podnět sexuální nabídky! To už by se s mobilem mohla rovnou rozloučit.

„To je...," promluvila pomalu, a stále zděšeně sledovala rozsvícený displej svého mobilu. „Cole, můj kluk."

Co je to nevinnost?Kde žijí příběhy. Začni objevovat