One

1K 44 14
                                    

Pohled Andyho

Utíkal jsem se schovat na záchody a zamknul se v kabince.
Tak jako pokaždé...

,,Vylez ty mrňavý parchante"

Nic jsem neříkal jen byl schoulený v klubíčku a potichu brečel. Ano je mi sice 17. a neměl bych být tak slabí nebo to někomu říct...komu tak asi, mojí tetě jsem ukradený ta je ráda že má peníze po mojich rodičích, který zemřeli před rokem při autonehodě, takže všechno dostala ona jelikož já nejsem ještě plnoletý, a ten její přítel? No myslím že to nestojí ani za řeč.

Všichni mi nadávají nebo mě mlátí a vybývají si na mě vztek.
Říkají mi jaký jsem hnusný, že neumím zpívat, jsem tlustý a že bych se měl jít radši zabít, bude to lepší pro všechny a já už nebudu zbytečná zátěž. Asi vám došlo že jsem tu bolest už nezvládal...řežu se, nejím abych zhubl i když si začínají učitelé všímat tak proto nosím volnější mikiny nebo trička, často i v noci nespím protože se bojím usnout kvůli nočním můrám co mám.

,,My si na tebe stejnak počkáme"
Řekl Max a pak jsem slyšel jak bouchly dveře od záchoda, což mi řeklo že odešli.

Už  to bude něco přes rok co mi Max a jeho parta otravují a znepříjemňují  život.

Po chvíli jsem vyšel z kabinky a opláchl si obličej vodou.
Pak jsem pootevřel dveře a podíval se jestli tam náhodou ještě nejsou, naštěstí nebyly.

Vzal jsem si že skříňky svoje věci a rychle vyběhl ze školy. Málem jsem sice srazil nějakého kluka, ale nevěnoval jsem tomu pozornost, protože jsem se bál že bych tu ještě někde narazil na Maxe a jeho kamarády.

Pohled Brooklyna

Dneska je ten nejlepší den v mém živote. Dneska se stěhujeme do Londýna...ano pro někoho by to nebyl nejlepší den, ale pro mě ano. Je to kvůli mě...Už je to nějaký ten měsíc co se mi začali ve škole posmívat a dělat mi naschvály, kvůli tomu co všem o mě řekl můj bývalý přítel...ano přítel.

On to, řekl uplně celé škole, s tím že si celou tu věc přibarvil a tak si mě začali kvůli tomu dobírat a já už to psychicky nezvládal. Mamka mi řekla, buď se přestěhujeme nebo půjdu k psychologovi, ale já k nějakému cvokaři rozhodně chodit nebudu.
No a to je důvod proč se stěhujeme.

,,Máš už všechno?"
Zeptala je mě mamka když jsem pokládal jednu z mých krabic s věcmi do auta.

,,Ano tohle je poslední"

,,Dobře tak můžeme vyrazit"

Nasedl jsem do auta, zapl si písničky do sluchátek a pozoroval známá místa jak mizí za mnou.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Vzbudil mě ten nepříjemný zvuk budíku. Jen jsem se otočil na bok a nevnímal to.

,,Zlato vztávej ať nepřijdeš pozdě"
Volala na mě mamka, když jsem se ještě ani zvedal z postele a zase usnul.

,,Už vstávám neboj"

Vylezl jsem z postele a šel se obléct.
Z kuchyně jsem si vzal svačinu a rovnou snědl i snídani.

Do školy jsem to daleko neměl takže jsem mohl jít v klidu pěšky.

Ve škole u ředitele jsem si vyzvedl učebnice, klíček od skříňky a rozvrh hodin. Měl jsem jít do učebny 3c, ale neměl jsem vůbec ponětí kde to je.

Po chvíli jsem se rozhodl že si dojdu dát věci do skříňky a pak se někoho zeptám.

Číslo 173 byla moje. Odemkl jsem ji a dal si do ní učebnice společně s nějakými mými věcmi.
Zase jsem ji zavřel a rozhlédl se okolo sebe abych našel osobu co vypadá nějak sympaticky a dokázala by mi poradit.

Šel jsem po chodbě když v tom jsem uslyšel takový tlumený křik a hrubé hlasy z poza rohu kde není vidět z hlavní chodby.

Šel jsem se podívat co se to tam děje a uviděl jsem skupinku kluků co řvou na nějakého kluka, kterému akorát ten jeden vrazil pěstí do nosu a ten kluk se jen svalil na zem a chytl se za nos.

Něco mu ještě řekli a pak všichni odešli.
Šel jsem za tím klukem a klekl si k němu.

,,Jsi v pořádku?"

,,Co? Jo jsem"

,,No ten nos říká něco jiného"

,,Jsem v pohodě za chvíli to přestane"
Řekl ten kluk a přiložil si kapesník ke krvacejícímu nosu.

,,No jak myslíš, mimochodem já jsem Brooklyn"
Představil jsem se a podal mu ruku abych mu pomohl se zvednout.

Dotyčný se na mě trpve teď podíval. Bože je nádherný, měl kaštanové vlasy a překrásné zelené očička.
Na co to zase myslíš Brooklyne, prober se nesmíš se do něj hned zakoukat.
Řvalo na mě moje svědomí.

,,Já jsem Jack"
Řekl brunet a přijal moji ruku a zvedl se ze země.

,,Co to bylo za kluka co ti to udělal?"

,,Ále jen jeden místní idiot"

,,Co jsi mu udělal?"

,,Já nic..motala se kolem mě jeho holka a on si myslel že ji chci, ale ta kurva to dělá takhle každému klukovi co se ji líbí a Daniel je pak zbije...A jí to dělá radost"

,,No páni, kluk doslova napřesdržku a jeho holka taky"
Jack se zasmál a zvedl si tašku ze země.

,,Brooklyne ty chodíš do druháku?"

,,Jo dneska jsem tady poprvé, přistěhovali jsme se před dvěma dny"

,,Aha jsem si říkal že jsem tě ještě neviděl"

,,Jo...ty jsi taky ve druháku?"

,,Jo...už bychom měli jít do třídy bude zvonit"

,,No já se tady vůbec nevyznám a nevím ani kde ta třída je"

,,Tak pojď za mnou"

,,Dobrě"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Takže máme tady první kapitolu.
Doufám že se líbí a kdyžtak omluvte moje chyby v textu.
Uvidíme se zase u další kapitoly!!

××Elle

I need you FovvsKde žijí příběhy. Začni objevovat