Thirty-eight

507 46 19
                                    

Pohled Brooklyna

Proplétal jsem se ulicemi Londýna než jsem našel dům, který jsem hledal.
No nebyl to dům spíše vila.

Zazvonil jsem na zvonek a za pár vteřin mi otevřela nějaká holka...Mohlo jí být tak čtrnáct, patnáct.
,,Ahoj, je doma Sonny?"
,,Ahoj, jo je u sebe v pokoji...já docela spěchám takže si za ním klidně dojdi sám..běž po schodech nahoru a pak to jsou druhé dveře v levo..Měj se..em.."
,,Brooklyn"
,,Já jsem Lolly"
(Doufám že to jméno mám dobře pokud ne tak pardón)
,,tak se měj Brooklyne"
,,jo ty taky a díky moc Lolly"

Ještě se na mě usmála a už běžela někam pryč.
Šel jsem jak mi řekla a když jsem viděl že je pootevřeno a slyším zvuk puštěné televize došlo mi že tam bude Sonny.
Otevřel jsem dveře a opřel se o futra....seděl ke mě zády takže mě asi neslyšel.

,,ehm, ehm...To jako nepřivítáš svého kamaráda když přijde na návštěvu?"
Prudce se otočil a hned jak mě uviděl, zvedl se a šel mě obejmout.
,,promiň, nečekal jsem že dorazíš tak brzo...Lolly tě pustila dovnitř?"
,,jop"

,,Sonny musím ti něco říct, zeptat se tě na něco, a něco udělat...Takže mě poslouchej"
,,Dobře"
,,byl jsem za Jackem a všechno jsme si to vyříkali a....rozešli se, on už nějakou dobu měl někoho jiného a mě už nemiloval a já..Já jsem si taky našel někoho koho mám rád a tak jsme to ukončili, ale jsme přátele a budeme se kamarádit"
,,a řekneš mi kdo je ten koho máš rád?"

Řekl s nadějí a pobavením v hlase.
,,TY...Je mi jedno že se známe chvilku ale zamiloval jsem se do tebe a upřímně mi je jedno co si o mě budou myslet ostatní...Takže to jsou první dvě věci co jsem ti chtěl říct"
,,a to co chceš udělat je co?"
,,to záleží na tvé odpovědi na tu druhou věc"
,,to víš že tě taky miluju..proč bych tě jinak políbil"

Usmál jsem se a než jsem ho stihl políbit udělal to dřív.
Polibky jsem mu oplácel a on mě přirazil na stěnu a vášnivě mě líbal.

Přesunuli jsme se do postele a všichni moc dobře víte jak to dopadlo.....
(Jo dneska jsem byla líná to psát a neměla jsem taky moc nápady takže tak..nepřipomíná ti to něco? _justfowler_ 😂😊)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pohled Andyho

S Ryeem jsme po škole jeli rovnou domů. Oba jsme toho měli už plné kecky, ve škole jsme dostali snad miliardu úkolů a ještě musíme udělat nějaký pitomý projekt.

Doma jsme nic nedělali, jen leželi v posteli a já ležel Ryeovi na hrudi.
Byly jsme tak oba spokojení.

Po asi hodině mi pípl mobil a já se pro něj chtěl natáhnout, ale Rye byl rychlejší.
,,Andy kdo ti pořád píše?"
,,Ale nikdo.."
Vzal jsem si od něj mobil a přečetl si zprávu.
Jen co jsem to dočetl, usmál jsem se a zvedl se z postele.

,,Ryei já jdu něco zařídit, za chvíli budu zpátky"
,,a kam jdeš?"
,,to je tajný"
,,Andy? Ty máš někoho jiného? Nebo proč ti pořád někdo píše, ty se usmíváš do mobilu a teď jdeš pryč a neřekneš mi ani kam"
,,co ne!! Ne nemám, neboj se..Za chvíli jsem zpátky"
,,buď prosím opatrný"
,,budu"

Usmál jsem se na něj a pak šel dolů kde jsem si obul boty a následně vyrazil na smluvené místo.
Měl jsem pro Ryee překvapení, už nějaký ten týden jsem domluvený s jednou spolužačkou a zároveň kamarádkou, která má koťata a dává je k adopci, takže že mi jedno dá. Rye miluje koťata a kočky obecně, a tak jsem si řekl že by to mohlo být hezké překvapení.

Ta kamarádka tam už byla a v jedné ruce měla tašku a v druhé držela malou chlupatou kuličku. Divil jsem se že mi ji dá jen tak do ruky.

,,ahoj"
,,ahoj Andy, tak tady ji máš...Snad se Ryeovi bude líbit"
,,jezuskuty..Ta je roztomilá, jo určite se mu bude líbit, ten se zblázní radostí"
,,tak na, a tady máš pro ni nějaké věci"
,,děkuju moc"
,,není zač"
,,tak ahoj"
,,ahoj, a pak mi řekni jak se mu dáreček líbil"
,,jo neboj"

Držel jsem ji v ruce a měl ji přitisklou na hrudi, koukala kolem sebe a nijak se moc nevrtěla takže to bylo v pohodě ji nést.
V té tašce byly nějaké věci pro ni.
Jo je to holka a je celá sněhově bíla...doufám že ji Rye nedá jméno sněženka.

I s malinkou bílou kuličkou v mé náruči jsem se vydal nazpátek domů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

I s malinkou bílou kuličkou v mé náruči jsem se vydal nazpátek domů.....









>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tak jsem tady zasss a další kapitola je na světe😊😊
Dneska trošku krátké, ale příště (pozítří) se polepším❤❤
A ještě se chci omluvit že to vychází pozdě..jsem nemocná a celý den jsem prospala, takže pardón.
Tak doufám že se líbila a my se uvidíme zase příště.

××Elle

I need you FovvsKde žijí příběhy. Začni objevovat