Pohled Brooklyna
Šli jsme s Jackem k Ryeovi a Andymu domů. Jak jsme se domluvili ve škole.
Už jsme stáli před barákem a já zazvonil na zvonek kde už nebylo napsáno Ryan Beaumont a Michael Cobban ale bylo tam Ryan Beaumont a Andrew Fowler.
Po chvilce nám přišel dolů otevřít Andy a společně jsme pak šli do patra k nim do bytu.
Byl jsem vevnitř poprvé a jak jsem se tady tak rozhlížel měli to tady moc hezky zařízené. Moderní a jednoduchý styl, ten mám taky rád.,,Tak na co se podíváme?"
,,to je jedno"
,,HOROR!!!"
Křikl Jack radostně a podíval se na nás s prosíkem v obličeji.
,,jo klidně"
,,jo dobrý nápad"
Řekl jsem zase já a Rye..podíval jsem se na Andyho který se na to moc netvářil.
,,co ty Andy? Nebude ti to vadit"
,,No....ale ne.."Bezva..takže jsme se shodli že si pustíme horor, ale teď ještě vybrat jaký.
Já jsem se s Ryeem dohadoval a Jack s Andym jenom koukali.
,,tak co třeba kruhy?"
,,Ne to ne...tak IT?"
,,to je nic prosímtě"
,,Já vím co"
Řekl Jack a čekal až se otočíme na něj
,,co?"
,,zhasni a zemřeš"
(Doporučuji ☺😆)
,,Jackuuu"
,,jo prosím ještě jsem to neviděl"
,,tak fajn tak zhasnetě a já to jdu pustit"Ani jsem si neuvědomil jak jsem to řekl ale všichni se začali smát a mě to pak došlo.
Jdeme se dívat na zhasni a zemřeš a teď jsem jim řekl ať zhasnou..Já jsem debil.Pohled Ryee
Mě osobně horory nevadí a tak jsem s tím souhlasil.
Začali jsme se dívat a Jack šel zhasnout aby jsme na to dobře viděli.Asi ani ne po deseti minutách filmu už tam byla několikrát ta Diana. Nijak moc jsem se nelekal ale v tom jsem ucítil jak se ke mě něco co se hrozně klepalo tiskne.
Byl to Andy co se mi schoulel v náruči a já mu dal ruku kolem ramen.
,,copak andílku? Ty se bojíš?"
,,j-jo...mužů být takhle u tebe?"
Šeptali jsme mezi si sebou.
,,to víš že ano, neboj já tě ochráním....vždycky"
(Kdyby to tak bylo....kdybych byl vždycky u něj a chránil ho..nestalo by se to?)Film skončil a já jsem Brooklyna a Jacka jel odvést domů, protože bylo asi osm večer...přeci jen k nám přišeli docela pozdě navečír.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Když jsem se vrátil domů, hned po tom co jsem si vyzul boty a šel do kuchyně se tam na mě vrhl Andy a začal mě líbat.Byl jsem chvíli překvapený co to tak najednou do něj vjelo ale byl jsem rád a tak jsem spolupracoval.
,,co tak zhurta?"
,,chyběli mi tvoje rty.."
,,ach taaak...jsis mohl říct a nemusel jsi čekat"
,,hmm"Zase mě začal líbat a já si ho přitáhl blíže za zadek a posadil ho na kuchyňskou linku.
On mi i tak obmotal nohy kolem pasu, abych mu byl blíž.
,,Ryei?"
,,hmm"
Zamumlal jsem když jsem mu líbal krk.
,,miluju tě víš to?"
,,vím...A já tebe taky andílku"
,,proč mi pořád říkáš andílku?"
,,protože jsi můj malý andílek"
,,Dobře?...">>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
*Druhý den*Dneska je sobota což znamená že má Andy narozeniny...Dárek pro něj už mám ale ten mu dám až později.
Nejdříve jedeme spolu na oběd.Po oběde jsem ho vzal na procházku do parku..
(Jako kdyby byl pes xdd)
Řekl jsem mu že doma na něj čeká ještě jedno překvapení...Celou cestu domů se mě vyptával co to je za překvapení pořád mě otravoval ať mu to řeknu.
I když jsme už byly doma se mě pořád ptal.
,,sakra Andy...Už jsme doma!! Pojď sem a otoč se ke mě zády"
,,proč?"
,,uvidíš"Dal jsem mu ruce na oči aby nemohl koukat a vedl ho k němu do pokoje.
Sice jsme párkrát na schodech zakopli ale zasmáli jsme se tomu.
Šli jsme dál až k němu do pokoje, když už jsme byly v něm odkryl jsem svoje ruce Andymu z očí.
,,všechno nejlepší k 18. narozeninám"Řekl jsem a čekal až zareaguje na to co jsem mu dal....Byla to akustická kytara, věděl jsem že by si ji moc přál a určitě by ho to potěšilo.
Trpve teď se na mě otočil a hned mi skočil kolem krku a obmotal se nohama kolem mého pasu.
,,děkujuuuuuu...Ani nevíš jak tě moc miluju, tohle je ten nejlepší dárek co mi kdo kdy dal"
,,takže se ti líbí?"
,,ano! Hrozně mocc"
,,to jsem rád"Vzal jsem si jeho bradu mezi palec a ukazováček abych mu viděl do očí.
Usmál jsem se na něj a on mě políbil. Začali jsme se líbat a já si ho rukama chytl za ten jeho dokonalý zadeček. Když jsem mu ho zmáčkl potichounku mi zavzdychal do polibku a tak jsem svůj pohyb zopakoval a tentokrát jsem ho za něj chytil pořádně.
,,nech můj zadek napokoji"
Řekl když se odemě odtáhl.
,,mmm ne"15+
(Omlouvám se ale neumím to moc popisovat tak mě za to neukamenujte)
Začal jsem ho zase líbat a šel s ním k němu na postel. Opatrně jsem ho na ni položil a sedl si na něj.
Přesunul jsem se na jeho krk kde jsem vytvářel malá i velká znaménka. Chci aby každý věděl že patří jenom mě a nikomu jinému.
Omylem jsem se otřel o jeho kamaráda a on mi krásně zavzdychal do ucha.
Zase jsem ten pohyb zopakoval a on opět zavzdychal.
Postupně jsem mu sundal tričko a kalhoty, Andy taky nebyl pozadu a i mé oblečení bylo za chvíli dole.
Začal jsem mu pomalu opravdu pomalu sundávat boxerky a jemu se to očividně nelíbilo. On ty moje už dávno sundal a vypadal že nechce abych to už dále zdržoval.
,,noták Ryei..."
,,co?"
,,nehraj si semnou a už si mě sakra vem!"
,,počkat..ty už si-"
,,jo"
,,s kým a kdy nebo jako p-"
,,s Maxem..Pak ti to klidně řeknu ale teď dělej už to začíná bolet"
,,promiň"Nechtěl jsem aby ho to bolelo a i mě to už začínalo být nepříjemné.
Nasměroval jsem svojí špičku k jeho vstupu a vnikl do něj.
On se prohl v zádech a i mu ukápla slza, kterou jsem hned setřel.
Počkal jsem až si zvykne na moji velikost a s jeho souhlasem jsem do něj začal přirážet.
Postupně jsem zrychloval tempo a Andy mi krásně vzdychal do ucha.
Začal si sám honit z čehož jsem usoudil že brzo bude ale s tou rukou jsem ho odehnal pryč a dělal mu dobře sám.
Cítil jsem jak se kolem mě stáhl a s výkřikem mého jména se udělal.
Já ještě chvíli přirážel a udělal se do něj.Vzal jsem si ho do náruče a odnesl ho do sprchy.
Zapl jsem vodu a my se společně umyli.
,,miluju tě Ryei"
,,taky tě miluju Andy"
Stoupl si na špičky jako obvykle a políbil mě.Oba jsme se osušili ručníkem a Andy chtěl vyjít z koupelny ale jakmile udělal krok zastavil se a zanadával.
,,auu"
Přesně jsem věděl o co jde
,,promiň...nechtěl jsem aby tě to potom bolelo, nechtěl jsem ti nějak ublížit"
,,v pořádku, mám rád když to při tom bolí ale pak se hold asi moc neposadím na zadek"
,,tak pojď ty moje miminko"
Vzal jsem ho do náruče a odnesl ke mě do pokoje.Položil jsem ho na postel a vlezl si k němu, přikryl jsem nás dekou a obmotal si ruce kolem něj.
A i s mým štěstím v náruči jsem po chvilce usnul...>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ahoj...Pardóóón že vychází později než měla....trošičku jsem usnula
Opět jsem tady a s další kapitolou😊😊doufám že se vám líbila.
Tak zase příště!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...