Pohled Andyho
Jsem rád že mi Jack s Brooklynem pomohli. Jack byl asi jediný kdo se mě občas zeptal jestli jsem v pohodě nebo jestli si nechci o tom promluvit a Brooklyn, ten mi přijde hrozně milí i to jak mě obejmul a říkal že to bude dobré že to zná...Došlo mi že ho asi taky šikanovali.
Když jsme vyšli ze záchodů všiml jsem si že tudy prošel Ryan. Už skoro zvonilo tak nevím co tady dělal...no asi se šel podívat jestli tam pořád sedím jak troska, kterou taky jsem.
Rozloučil jsem se s klukama a šel do své třídy.
Když jsem tam došel všiml jsem si že u mé lavice kde sedím je položená taška..nejdřív jsem nechápal ale pak jsem si vzpomel že přece minulou hodinu učitelka přesadila Ryana ke mě.Jen jsem si povzdechl nad tím že s ním budu muset sedět. Už tak mi stačilo že za mnou sedí na biologii a teď se mnou na matematice.
Posadil jsem se do lavice a připravil si učení.
Akorát zazvonilo na začátek hodiny a do třídy vešel zbytek lidí.Když šel Max do své, poslední lavice vzal to kolem mě a shodil mi věci co jsem si připravil na zem.
Počkal jsem až si sedne a zvedl si své učebnice.
Mezitím přišel do třídy i Ryan a když viděl Maxe jak se směje a mě že si sbírám věci podíval se vražedným pohledem na Maxe, což jsem moc nepochopil proč.Do třídy vešla i učitelka a hodina začala.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Asi v polovině hodiny nám oznámila že budeme psát pracovní list. Máme na to prý čas do konce hodiny a můžeme se radit ve dvojicích.
Tak to vůbec...Nebudu radit tomu idiotovi.Rozdala nám každému dva papíry s příklady a já se dal do práce.
Párkrát jsem se nenápadně podíval na Ryana, který se k mému překvapení snažil něco vypočítat.
Když jsem se na něj zase podíval koukl jsem mu do papíru...Nevěděl kolik je výsledek jednoho příkladů a snažil se to nějak vypočítat...Měl chybu ve výpočtu a proto mu to nevycházelo.
Nevím proč jsem to udělal ale prostě jsem mu poradil.
,,je to 28x na třetí"
Řekl jsem a při tom pořád koukal do svého papíru a psal dál.
,,co?"
,,ten výsledek toho příkladu, měl jsi tam chybu"
,,aha..děkuju"
,,hm není zač"Sakra Fowlere co to s tebou je! Ty mu teď jako budeš radit jo? A ještě mu řekneš není zač tím tvým milím tónem??!!!!
'Asi jo'
Bože ale pak zase neřvi když ti něco udělá a budeš si nadávat proč jsi mu radil
'Tak za prvé on mi ještě nic nikdy neudělal jen se na to co mi dělají díval a za druhé jdi se bodnout'Mluvil jsem se se svým svědomím i když vím že se hádám sám se sebou..Není to divný vůbec ne.
Zase jsem se soustředil na ten pracovní list a na jeden pitomý příklad který nevím jak se počítá, protože jsem tady zrovna na tu látku nebyl a učitelka to po druhé nevysvětluje.
,,hhhhhh"
Už jsem měl nervy protože mi to vůbec nešlo.
,,nevíš jak to vypočítat?"
,,Ne...Nebyl jsem tady když jste to brali"
Řekl jsem mu.
,,je to jednoduchý, chceš s tím pomoct? Pochopil jsem to i já a to je už co říct"
,,Proč by jsi mi měl najednou pomáhat? A přitom se očividně vyžíváš v tom jak mi ubližují",,tak dávej pozor ať ti to vysvětlím ale tamto tu řeknu později"
,,ale.."
,,takže nejdřív musíš tyhle čísla převést na jednu stranu a ty druhé..."Začal mi to vysvětlovat a já si to zapisoval a počítal tak jak mi to říkal.
,,No vidíš a máš to vypočítaný"
,,měl jsi pravdu je to lehký..tak dík"Ani ne za pět minut co jsme to dopočítali zazvonilo a já šel odevzdat svojí práci.
Když jsem vyšel ze třídy někdo mě zastavil a otočil směrem k němu...Ryan.
,,neodpověděl jsem ti na tvoji otázku"
,,myslel jsem že jsi se chtěl tomu jen vyhnout"
,,Ne to ne, neměli jsme moc času na ten příklad tak jsem nechtěl zdržovat"
,,hmm tak mi to teda vysvětli",,No...hák jsis asi všiml já jsem asi poslední půl rok ani nevšiml tebe že jsi pořád na škole, až teď a všiml jsem si že tě kluci začali víc mlátit než dřív a začíná mi to vadit že ti ubližují...takže až se budu příště dívat tak si vzpomeň na to že mi to vadí a dívám se nedobrovolně"
,,jo? A kdo tě k tomu nutí?"
,,n-no tak víš co by mi pak Max udělal kdybych řekl ať tě nechají být?",,hmm...to jsem si myslel, říkáš že ti vadí to co mi dělají ale při tom jim to nechceš říct protože se bojíš nebo nechceš aby ti začali dělat to co mě..Jak jinak"
Řekl jsem, otočil jsem se a odešel.
Pohled Ryee
Myslel jsem si že to pochopí ale on si myslí že se jich bojím a nechci do toho spadnout s ním. To samé mu udělal Mikey když ho začali šikanovat...prostě se k němu otočil zády a nechal ho v tom samotného.
Ale mě to už vážně začíná vadit to co mu dělají a že musí takové hezké, roztomilé a nevinné stvoření jako je on takhle trpět.
Nevím..Možná je to kvůli tomu že se mi asi líbí a že k němu něco cítím.Tak jako dlouho jsem s žádným klukem nic neměl, to bylo naposledy v prváku a pak jsem to raději nikomu neřekl, takže to nikdo o mě neví že jsem na kluky, protože jak začali kvůli tomu šikanovat Andyho tak jsem se samozřejmě lekl a nechtěl zažít něco podobného. Možná má pravdu že se toho bojím...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ahojky
Omlouvám se že to vychází takhle pozdě...přiznám se že jsem na to zapoměla, ale hlavní je že to už je vydaný.
Co si myslíte, bude randy?
😊😊😊😊😊❤❤❤❤❤❤××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...