Pohled Andyho
Když jsem šel od Ryee hodně jsem přemýšlel.
Posledních pár dní se ke mě chová opravdu hezky a je pravda že on mi nikdy nijak neublížil, ani se nezapojoval do toho co mi dělali.
Za to co řekl Maxovi, to aby mě už nechal napokoji a přestali mě šikanovat, jsem mu vděčný a hrozně si toho vážím že to udělal.
Bylo od něj hezké jak se o mě postaral když mě zmlátili i když jsem mu říkal že to zvládnu, říkal že mi nechce a ani mi neublíží, i se snaží o to abych mu důvěřoval.Sice řekl že mu mužů věřit, ale sám ví že to nebude hned co si u mě tu důvěru získá a dá mi čas abych si to rozmyslel jestli si ho pustím do života a věřil mu, protože když jsem tohle udělal naposledy skončilo to tak že mě začali šikanovat, protože jsem si k sobě pustil Maxe.
Vždycky jsem byl opatrný a bál jsem se někomu věřit, ale on mě přesvědčoval že mu věřit mužů a když jsem se mu svěřil s nějakými osobními věcmi tak pak to všechno začalo.Ale u Ryee to je jiné, něco mě k němu táhne a říká mi že má pravdu. Bojím aby mi neublížil, je to pro mě těžké dát někomu svojí důvěru.
Ale když na to půjdu opatrně myslím si že by jsme mohli být přátelé.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Když jsem přišel domů vyzul jsem se z bot a šel do kuchyně s tím že se napiju.
Ale tam na mě někdo čekal.,,Ahoj teto, jak to že nejsi v práci?"
,,Mám volno, pojď se posadit k nám"
Řekla a já se podíval na Davea, který seděl vedle ní a pitomě se usmíval.,,D-dobrě"
Sedl jsem si a čekal co se bude dít.,,Rozhodli jsme se že teď nepůjdeš nějakou dobu do školy"
,,A to jako proč?"
,,Podívej se na sebe, jsi celý bledý, máš kruhy pod očima a máš všude modřiny a teď jak tak koukám i rozseklé čelo a jelikož my nechceme aby na nás někoho poslali že tě zanedbáváme nebo ještě hůř že ti tohle děláme my, tak jsme se rozhodli že dokud se zas nesebereš tak nepůjdeš do školy"
,,Ne! Já do školy chodit budu a vždyť to je pravda že mě zanedbáváte ty jsi pořád někde pryč a Dave mě mlátí takže to pravda je!!"
Hned potom co jsem to do řekl jsem dostal silnou facku od Davea.
Chytl jsem se za tvář a zase se na ně podíval.,,Ty malý buzerante nebudeš mi tady říkat že tě mlátím, tohle není mlácení jestli chceš být vážně zmlácený tak takhle pokračuj dál a vážně se to stane!"
,,A vůbec nikdo ti nedokáže že tě zanedbáváme, protože se to nikdo ani nedozví"
Řekla moje teta a mě už zase začínalo být zle.,,A co když to někomu řeknu?! Co když si to už nechci nechat líbit!?"
Už jsem křičel a měl slzy v očích.,,Tak a dost, už tě mám plný zuby"
On mě chytil za lem mého trička a táhl mě do pokoje.
Doslova mě hodil na zem v mém pokoji a zamkl mě tam.,,Nikam nepůjdeš, ze školy tě omluvíme že jsi nemocný jasný!"
Když odešel já jsem pořád seděl na zemi a po tvářích mi tekly slzy.
Šel jsem do koupelny a vzal si do ruky žiletku. Vřel ve mě hněv, nenávist, smutek a bolest, nepřemýšlel jsem, už jsem to chtěl vzdát a ukončit to vscehno, ale v tu chvíli jsem si vzpomněl na Ryee. Měl jsem mu něco slíbit.
No ale ty jsi mu to nelíbil.To je jedno, měl bych mu to slíbit a přestat s tím, přeci jen on mi chce pomoct.
Pustil jsem žiletku z ruky a schoulel se do klubíčka a brečel, brečel a brečel...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
*Druhý den*Pohled Jacka
Šel jsem zrovna po chodbě s Brooklynem vedle sebe a drželi jsme se spolu za ruce, když v tom nás zastavil Rye.
,,Ahoj Ryei"
Na chvíli se zarazil když viděl že se držíme za ruce ale pak se trochu pousmál.
,,Ahoj Jacku a...?"
,,To je Brooklyn je tady nový, no už je tady pár týdnů"
,,Aha já jsem Rye
,,Mh já vím"
,,Emm, nechci být nějak vlezlý ale vy spolu chodíte? A ty Jacku, ty jsi-"
,,Jo, no ano jsem"
,,Páni, no, sluší vám to spolu"
Dobře tak buďto jsem se praštil pořádně do hlavy a tohle se mi jen zdá nebo někdo praštil Ryana, protože on nikdy takový nebyl.
,,Stalo se něco Ryei? Takového tě neznám"
,,No...to je jedno, ale potřebuju se zeptat jestli nevíte proč Andy není ve škole"
,,To nevím, taky jsem si říkal že jsem ho dneska neviděl, proč tě to vůbec zajímá? To že jako Max nemá svojí 'hračku na hraní' znamená, že ty musíš zjistit kde je, aby si ho mohli najít?!"
Zamračil jsem se na něj.,,Ne to ne, oni ho už nešikanují, promluvil jsem s nimi, už ho nechali na pokoji"
,,Aha, tak to jsi hodný že jsi to pro něj udělal, já se o to párkrát pokoušel taky, ale nevyšlo to"
,,No tak mě jo"
,,Dobře, no, budeme muset jít, my narozdíl od někoho chodíme na hodiny v čas a kdyby jsi zjistil co je s Andym tak mi řekni jo, čau"
,,Jo mějte se"
No ty vole toho kluka asi fakt někdo praštil do hlavy protože takhle jsem ho vážně nikdy neviděl, vlastně možná jo. Když jsem byl já v prváku a Rye ve druháku, to se ještě nebavil s Maxem, bavil se s těmi normálními lidmi v jeho třídě.
Byl bych rád kdyby to byl zase ten starý Rye.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...