Fourty

548 40 32
                                    

Pohled Andyho

Byl výkend a něco kolem poledne.
S Ryeem se nám nechtělo vařit, tak jsme si prostě objednali pizzu.
Zatím spolu ležíme v posteli,  díváme se na seriál a čekáme než nám ji přivezou.

Sněhurka leží Ryeovi na břiše, takže tam nemám moc místa já kde se můžu uvelebit na jeho hrudi.
Někdy mi přijde že ji dává víc lásky než-li mě, a to mě štve.
Ona se zrovna trochu poposunula takže jsem tam neměl místo už vůbec a tak jsem se odsunul a posadil se vedle Ryee který si ji dal na místo kde jsem měl hlavu doteď já a začal ji hladit.
To jako vážně?!!

Jen tak jsem je nenápadně pozoroval a když si zívla a pak mňaukla Rye se div neroztál na místě.
,,Proč máš vůbec tak rád kočky?"
Zeptal jsem se ho po chvíli
,,protože jsou hrozně cute, můžeš si je hladit, chovat a dávat všechnu svojí lásku"
,,Ryei?"
,,hmm"
Konečně odtrhl pohled od Sněhurky a podíval se na mě.

Já jsem na něj udělal ty nejvíc hezký oči co jsem uměl.
,,mňau"
Vydal jsem že sebe a čekal jeho reakci.
Rye se usmál, položil Sněhurku na kraj postele a sedl si ke mě.
Dal mi pusu do vlasů a zase si semnou lehl.
,,ty jsi to nejroztomilejší koťátko co mám, neboj se"
,,někdy mi přijde že ji máš radši jak mě"
Zamumlal jsem mu do hrudi
,,ty trdlo moje to není pravda víš že ty jsi to jediný a hlavní co mám rád a na čem mi záleží"
(Teď bych jsem nejraději napsala jednu vámi moc oblíbenou závorku...ale nechci prozrazovat děj do dalších kapitol takže tak😊😊)

Když mi to říkal hladil mě po zádech a škrabkal ve vlasech.

Zvedl jsem se a sedl si na něj obkročmo.
Dal jsem mu pusu ale on si mě přitáhl zpátky a začal mě líbat.
Své ruce jsem mu zapletl do vlasů a on ty své dal na můj zadeček.

V tom se domem rozezněl zvonek.
,,Já tam dojdu, to bude ta pizza..tak mi nikam neuteč"
,,budu tady na tebe čekat"
,,přesně tak"

Šel jsem dolů a otevřel dveře..Za nimi stál roznašeč pizzy, převzal jsem si od něj naší objednávku a zaplatil mu.

Vrátil jsem se nazpátek k Ryeovi a dal mu jeho pizzu.
Sedl jsem si vedle něj a dál jsme spolu sledovali seriál.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dneska jsme s Ryeem vůbec nikde nebyly nebo nic nedělali..jenom leželi a dívali se na filmy.

Teď zrovna sedim Ryeovi na klíně a navzájem se líbáme.
Po chvilce jsem slyšel vyzvánění Ryeova mobilu.
Kašlal jsem na to a pokračoval v tom co dělám.
,,Andy-počkej-něk-někdo-mi-volá"
Říkal Rye mezi polibky a snažil se mě odendat pryč.
,,hmm"
Ryeovi se nějak povedlo odlepit se od mých rtů a popadl mobil.
Z hlasu z telefonu jsem poznal ze mu volala jeho mamka, ale zněla nějak tak jako naštvaně.
Slezl jsem z Ryee a ten odešel telefonovat někam pryč, asi dolů do obýváku.

Jen tak jsem seděl na posteli a koukal do mobilu když v tom jsem slyšel jak se Rye hádá s mamkou.
Šel jsme se podívat dolů a viděl naštvaného Ryee jak řve do mobilu.
,,mami ale to není moje vina, on si za to muže sám!!! Ne to ani náhodou..On ti lže!!"
,,Ryei jsi v pohodě?"
,,teď ne Andy!"

Štekl na mě a dal se věnoval hádce s jeho mamkou, nevím co se děje ale Ryee to dost naštvalo, takového jsem ho ještě neviděl..
,,do háje mami nech toho, ty nevíš co ten debil udělal! Jo budu sprostý a je mi jendo že mě tak slyšíš mluvit. Mami on neříká pravdu, nevyhodil jsme ho z bytu bezdůvodně muže si za to sám!
Cože?! On je tam s tebou?? Jako vážně jsi ho vzala k sobě? Ne nebudu si s nim nic vyjasňovat. Nebudu s nim mluvit kdyby jo tak bych mu musel ten ksycht rozmlátit znova!!"
Jen jsem tam tak stál a pozoroval ho..nemůžu uvěřit tomu že to je vážně Rye, takhle jsem ho ještě neviděl.

,,Ryei? Uklidni se trochu ano?"
Snažil jsem se ho trošku zklidnit ale moc to nešlo.
,,NE nebudu v klidu....mami s tím člověkem nikdy už nechci mluvit ani ho vidět!!"

Řekl naposledy do telefonu a položil hovor.
,,Ryei co se stalo?"
,,Ježiši nic!! Neptej se pořád vidíš ze teď ti to asi neřeknu!!"
Divil jsme se že Rye začínal křičet i na mě..a to mi hnali slzy do očí.
,,zlato m-musíš se uklidnit"
,,Já jsem klidný!! A nebul pořád kvůli blbostem!!"

V tom jsem se zarazil...slzy mi začaly téct uplně a já to nevydržel a běžel k sobe do pokoje.
Rye běžel zamnou ale já mu zabouchl dveře před nosem a zamkl dveře.

Začal jsem hledat všude po pokoji kde by mohla byt nějaká žiletka, ale nikde jsem ji nemohl najít.
Rye mi totiž všechny povyházel.
Ale jsem si jistý že tu jedna někde bude..

Mezi tím na mě z poza dveří mluvil Rye jak se mi omlouvá a že to tak nemyslel, ale já ho ignoroval a hledal dál.
A nakonec jsem ji našel. Zahrabanou v šuplíku pod papíry.

Pohled Ryee

Asi moc nechápe co se děje...no volala mi moje máma a doslova na mě začala řvát proč jsem vyhodila Paula z bytu, že si myslela že se máme rádi a nevěřila by že bych bráchu dokázal jen tak vyhodit. Věděl jsem že ji schválně lhal a z telefonu bylo slyšet jak občas něco promluvil.
Byl jsem nehorázně nasraný protože lže naší mamce a dělá před ni chudinku a ze mě vola.

Po delší hádce jsem to už položil a Andy se mě pořád ptal co se stalo a říkal ať se trochu uklidnim.
Vím že to myslel dobře..
Potřeboval jsem si na něčem vybít vztek....no a bohužel Andy byl hned vedle mě, takže to schytal on.
Křičel jsem na něj a pak jsem řekl něco co si snad do smrti neodpustím.
Viděl jsem že má na krajíčku a snaží se aby nebrečel, asi se ho dotklo ze na něj řvu. No a pak mi to ujelo řekl jsem mu.
,,Já jsem klidný!! A nebul pořád kvůli blbostem!!"

On se v tu chvíli zarazil a běžel k sobe do pokoje. Tam se zamkl a nepustil ne dovnitř.
,,Andy promiň..promiň..nemyslel jsem to tak...nechtěl jsem na tebe řvát.."
Pořád se mi neozýval, slyšel jsem jak chodí po pokoji a různě otevírá skříňky a šuplíky.
Moc dobře jsem věděl co hledá.
Sice jsem mu všechny vyhodil ale u něj nikdy nevím kde bude mít nějakou zašitou.

Odběhl jsem k sobě do pokoje.
Vzal jsem náhradní klíč a běžel zase zpátky.
Ještě že nechal ten klíč v tom zámku v rovině, takže to šlo z druhé strany dát ten druhý.
Odemkl jsem a rozrazil dveře, viděl jsem Andyho s vyhrnutymi rukávy a žiletkou v ruce.

Rychle jsem mu ji vytrhl z ruky a odhodil pryč.
Vzal jsem si ho do objetí, on ale nechtěl a bouchal mi těmi jeho malinkými pěstičkami do hrudi.
,,omlouvám se Andy, nechtěl jsem na tebe řvát jen mě naštval Paul co řekl mamce a pros-"
Zarazil jsem se když jsem si uvědomil ze Andy začal brečet a pevně mě objal.
,,andílku neplakej...Moc se ti omlouvám, víš že bych na tebe nikdy nekřičel.

,,j-já vím ale já jsem si vzpomněl na to co mi řekl Paul a bál jsem se že je to pravda.."
,,co ti prosím tě řekl?!"
,,že mě nemáš rád a jsi semnou jen kvůli tomu aby jsis mohl semnou užít a nemáš mě rád...A když jsem na mě začal řvát myslel jsem si že mě opravdu nemáš rád.."
Neměl jsem slov...To co mu řekl mě uplně dostalo, jak mu mohl něco takového říct?! A proč tomu Andy věřil.
,,nene andílku to v žádném případe není pravda, miluju tě, miluju tě víc jak sebe a svoji rodinu"
,,Já tebe taky"

Usmál se a já ho lehce políbil na ty jeho rtíky.
Spolu jsme si lehli do Andyho postele a zbytek dne jsme jen leželi a mazlili se.

K večeru mi Andy usl v náruči, a já ho nechtěl budit.
Tak jsem mu opatrně sundal kalhoty a mikinu a navlékl ho do mojeho trička.
Zase jsem si ho přitáhl k sobě do obětí, byl jsem docela unavený a tak jsem prostě zavřel oči a šel spát..







>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ahojj
Když jsem tohle psala seděla jsem v čekárně u zubaře a jen tak to najednou napadlo tak než jsem přišla na řadu tak jsem to napsala...jop vím...
A víte co se teď stalo? Teď zbývá jenom 7 ano 7 kapitol do konce..
😊😊😊
Tak asi zase příště!

××Elle

I need you FovvsKde žijí příběhy. Začni objevovat