(Jen aby jste věděli tohle je můj edit ze všech fotek co mám na randy😅😅že jich je docela málo)
Paul odešel a já si šel udělat čaj.
,,Andy chceš taky?''
,,co? Jo, ne díky"
,,Dobře, hele nevadí to že tady Paul chvíli bude?"
,,Ne nevadí...Pokud nás nebude nějak omezovat tak mi to nevadí"
,,jak jako omezovat?"
,,no v tom co děláme"
,,co děláme?"
Nijak jsem ho nechápal, asi jsem fakt blbej nebo natvrdlej.
,,vážně Ryei? Ty to nechápeš?"
,,Ne?...."
,,jaaaj...pojď sem"Andy ke mě přišel blíž.
Stoupl si na špičky a políbil mě jen tak letmo na rty a zase se odtáhl....Že on to udělal určite naschvál a chtěl vědět jak na to zareaguju.
Vzal jsem ho okolo pasu a posadil si ho na barovou židličku, aby si nemusel stoupat na špičky.
Trochu se usmál jako by to čekal a přitáhl si mě za lem mého trika blíž a opřel se čelem o to mé.
,,jsem rád že tě mám"
On je to nejcennější co mám a nevím co bych dělal kdyby se mu něco stalo nebo by nebyl semnou.
(No tak teď už to vím...)
,,to já taky"Pošeptal jsem mu a přerušil tu malou vzdálenost mezi našimi rty.
Začali jsme se vášnivě líbat a já cítil jak ta jeho drobounká ručka putuje různě po mém těle.
Přesunul jsem své ruce na ten jeho dokonalý zadeček a on ty jeho obmotal kolem mého krku.V tom jsem měl pocit že nás někdo sleduje a když jsem se nakonec porozhlédl po místnosti, zjistil jsem že to Paul nás pozoruje.
,,debile.."
,,co? Jsem na svého brášku hrdý jak mu to jde"
,,nech toho! Pojď jdeme do pokoje"
,,a buďte hlavně potichu jo, nechci to tady poslouchat"
,,my to nejdeme dělat..Už půjdeme spát a ty běž taky"
,,jo jo"Paul odešel a já ještě vypil svůj čaj.
Takže jsme si s Andym ještě nějakou chvíli dole v kuchyni povídali.
Když jsem dopil, hrníček jsem dal do dřezu a šli jsme nahoru.
Andy šel už k sobě do pokoje s tím že se půjde pak vysprchovat.
Toho jsem samozřejmě musel využít.
Slyšel jsem že akorát zavřel dveře do koupelny tak jsem si ještě došel pro pyžamo k sobě do pokoje.
Jak jsem později zjistil Paul už spal....vždycky rychle vytuhne a probudit ho je skoro nemožné.Šel jsem potichu do koupelny. Andy byl už ve sprše takže mě asi neslyšel..vysvlékl jsem se z oblečení a vlezl si za Andym.
,,aaa sakra Ryei..lekl jsem se"
,,promiň"
,,a co to jako děláš?"
,,emm..Jdu se s tebou sprchovat?"
,,ach jo, no co s tebou mám dělat.."
,,o něčem bych vědět"
Usklíbl jsem se na něj a začal jsem ho líbat.
,,víš že jsem to takhle nemyslel"
,,hmm"
Zase jsem se mu přisál na ty jeho dva růžové polštářky.Když jsme se osušili obmotal jsem si ručník okolo pasu a Andy taky.
Šel si rovnou vyčistit zuby a učesat vlasy.
Když se ale natahoval pro hřeben zase se mi naskytl ten nepříjemný pohled na jeho předloktí kde měl několik jizev.
Vždycky když si vzpomenu na to že si musel takhle ubližovat aby se zbavil bolesti a myšlenek co ho tížili, udělá se mi špatně, chudáček můj malý.
Přišel jsem k němu a otočil si ho k sobě.
Vůbec nechápal co dělám, vzal jsem tu jeho levou ruku a prohlížel si ji a při tom přejížděl prstem po jeho jizvách.
,,zlato nedívej se na to...Už je to dávno všechno pryč.."
,,Já vím ale vždycky když si na to vzpomenu tak-"
,,tak na to nemysli"
Řekl a vzal si mě do obětí.,,nechtěli jsme něco udělat?"
Zeptal se Andy, asi aby mě přivedl na jiné myšlenky.
,,pokud chceš?"
,,vždycky budu chtít"
,,mělo mi to být jasné"
Vzal jsem ho do náruče a odnesl do pokoje.15+
Položil jsem ho na postel a sundal mu stejně jako mě ručník který jsme měli kolem sebe.
Začal jsem ho líbat a zároveň mu přejížděl rukou po jeho chloubě.
Pak jsem přestal a razil jsem si vlhkou cestičku od jeho krku až tam dolů.
Podíval jsem se mu do očí a přitom si pomalu začal zasouvat jeho kamaráda do pusy.
Začal jsem hlavou pohybovat nahoru a dolů a při tom si trochu pomáhal rukou.
Andy začal krásně vzdychat ale zdálo se mi že nějak moc potichu.
Přestal jsem mu dělat dobře a podíval se na něj.
,,nedus to v sobě andílku, chci tě slyšet"
,,co když nás Paul uslyší?"
,,už spí a neboj jen tak něco ho nevzbudí"
,,fajn"Bylo vidět že je rád, i já jsem byl rád že si ho mužů poslechnout.
,,ale raději nekřič jako posledně...Pro jistotu"
Jenom kývl hlavou na znamení že souhlasí.
Otočil jsem ho na břicho a on si stoupl na čtyři...Trochu mě tím překvapil ale vůbec mi to nevadilo.
Nasměroval jsem svojí špičku k jeho vstupu a následně do něj vstoupil až nadoraz. Začal jsem do něj přirážet přesně tak, jak to má rád.
Sice jsem mu řekl že nemá křičet ale chci vidět jak se snaží.
Nabral jsem rychlé tempo a zároveň narazil na jeho citlivý bod kam jsem směroval všechny své přírazy.
Bylo vidět že se Andy opravdu snaží, ale já mu to moc neulehčoval. Začal jsem mu jednou rukou honit a nepřestával do něj přirážet.
,,Ryeiiiii"
Zavzdychal Andy a já ucítil jak se kolem mě stáhl a po chvilce jsme se oba udělali.Lehl jsem si vedle něj a přikryl nás dekou. Andy se mi jako obvykle zavrtal do hrudi a za chvilinku jsem se ponořil do říše snů...
(Kdyby to takhle mohlo být napořád...Proč to takhle nemohlo zůstat? Oba šťastní a bezstarostní)>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jep další kapitola je na světe.
Doufám že se líbila😊😊
BTW. Co si myslíte o Paulovi?
Tak zase příště!××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...