Fiveteen

734 61 6
                                    

Pohled Jacka

Vždycky jsem si myslel že vím kdo jsem. Až do doby než k nám na školu přišlo to blonďaté stvoření, které mě vždycky dokázalo rozesmát...a teď mi spokojeně leží na hrudi a potichounku oddychuje.

Byl jsem u Brooka doma a už jsem akorát chtěl jít domů když jsem si uvědomil že mi usl v náruči.
Vyvlékl z jeho sevření a opatrně ho zase položil na postel a zakryl ho dekou.
,,kam jdeš?"
Zamumlal Brooklyn
,,už půjdu, jen spi dál"
,,hmm"

Nechal jsem ho spát protože bylo docela pozdě tak jsem mu dal ještě pusu na čelo a šel dolů ke dveřím.

Když jsem akorát procházel jídelnou vešla do domu Brookova mamka a jeho malá sestra o které mi Brooklyn vyprávěl.
Brook říkal že jdou na návštěvě u jeho babičky a že se vrátí domů až večer, což taky už večer byl.
,,emm..dobrý den"
,,ahoj ty jsi Jack že ano"
,,a-ano..Vy mě znáte?"
,,viděla jsem tě s Brooklynem z okna"
,,aha...no já jsem byl u Brooka na návštěvě a on usl tak jsem ho nechtěl budit, protože už musím jít domů"
,,Dobře....Vy spolu chodíte?"

Brooklynova mamka se na mě podívala podezíravým pohledem, který se mi moc nelíbil.
,,No....ano, ale nebojte se já bych mu nikdy neublížil ani ho nějak nepodrazil"
,,to jsem ráda"
Jen jsem se pousmál a vzal si bundu.
,,tak nashledanou"
,,ahoj Jacku"

Fuuuuuuu...tak takový shledání s Brookovou mamkou jsem si nepředstavoval, věděl jsem že mě někdy bude muset představit a docela jsem se bál ale teď vím že je moc milá.

Pohled Ryee

Když jsem otevřel dveře jistil jsem že za nimi stojí Andy..vypadal trochu vyděšeně. Ale možná se mi to jen zdálo.

,,Andy? Ahoj"
,,a-ahoj Ryei.."
Vyděsil mě jeho rozklepaný hlas a když jsem se trochu víc zaměřil na jeho obličej všiml jsem si monoklu co se mu vytvářel pod okem.
,,proboha co se stalo?"
,,j-já..mužů ti to říct vevnitř prosím"
,,jo jasně pojď dál"

Protáhl se kolem mě a já za ním zavřel dveře.
Až trpve teď na pořádném světle jsem se opravdu přesvědčil že to je monokl.
,,co se stalo? Kdo ti to udělal?"
,,hele jen aby jsi věděl, ty jsi jediný koho mám a ke komu mužů jít a promluvit si s ním tak jestli tady mužů chvíli zůstat, protože tohle už dál nezvládnu v sobě dusit a doma jsem zůstat nemohl"
,,to víš že můžeš, kdykoliv ať se děje cokoliv...klidně se posaď a pověz co se stalo"

Andy si sedl na gauč a já vedle něj.
,,No nevím jak začít je to takový divný se někomu svěřovat...Po tom co moji rodiče umřeli jsem bydlel s tetou, která je pořád někde pryč a s námi tam bydlí i její přítel...Dave, no a když není teta doma a on se ožere tak mi začne nadávat a když se začnu jeho slovům bránit neudrží vztek a zmlátí mě...A jak jsi odešel tak se asi za dvě hodiny vrátil z hospody.
Byl jsem v pokoji a on tam zase vtrhl a bezdůvodně mě praštil a než to stihl zopakovat vyběhl jsem z bytu a šel co nejdál, ale nevěděl jsem kam mám jít protože zpátky bych se teď nevrátil ani za nic...A když jsem se dlouho rozhodoval kam půjdu rozhodl jsem se že k půjdu k tobě a snad mi nezabouchneš dveře před nosem"

Měl jsem vztek na toho kreténa co si dovolil vztáhnout ruku na Andyho a nejraději bych teď k němu napochodoval a jednu mu taky vrazil, ale musel jsem se uklidnit kvůli Andymu.

,,proč jsi to ještě nikomu neřekl až teď mě?"
,,bylo by to ještě horší a ty to prosím taky nikomu neříkej"
,,ty to musíš říct...vždyť to je domácí násilí"
,,Prosím"

Podíval se na mě psíma očima a řekl to slovo...V tu chvíli jsem myslel že se asi rozteču namístě z toho jak byl roztomilý jak mě poprosil, teď bych mu nedokázal odporovat.
,,jak chceš, ale promysli to"
,,jo neboj....ale můžu-"
,,samozřejmě že tady můžeš zůstat...tobě bych nikdy dveře nezabouchl a navíc Mikey je na víkend u Carol takže tady nebude"
,,dekuju Ryei"
,,není zač..budeš spát u mě v pokoji a já si lehnu k Mikeymu dobře"
,,Dobře"
,,tak pojď ukážu ti kde to je"

Zavedl jsem Andyho ke mě do pokoje a on si ho prohlížel.
,,koupelna je hled naproti přes chodbu a kdyby něco tak jsem hned ve vedlejším pokoji"
,,mmhh..Ještě jednou děkuji Ryei"
,,není zač"

Řekl jsem mezi dveřmi a usmál se..Zavřel jsem dveře a šel do Mikeyho pokoje...Když jsem tam vešel málem jsem zakopl o něco co leželo na zemi, rozhlédl jsem se v pokoji a zjistil že tady má nehorázný bordel.
Kašlal jsem na to a šel spát, ráno to uklidim protože nesnáším nepořádek a pokud tady bude Andy přes víkend v tomhle žít nehodlám.
Zhasnul jsem světlo a lehl si....

Nevím kolik mohlo být hodin ale už bylo po dvanácté večer když mě probudil něčí křik. Zjistil jsem že to vychází z mého pokoje kde spal Andy.
Vstal jsem a šel tam..Andy sebou trochu cukal a něco mluvil ze spaní, asi se mu zdá něco ošklivého.

Chvíli jsem váhal ale pak jsem šel k němu a pohladil ho po vlasech...přestal mluvit ze spaní a přestal sebou i házet. Dal jsem mu pusu do vlasů a šel si zase lehnout.
Beaumonte víš že si ho takhle nezískáš když ho budeš líbat když spí?
'To nebylo líbání ale obyčejná pusa do vlasů na uklidnění a očividně to pomohlo'
se z tebe poseru fakt..
'Spíš ze sebe ne?'

Miluju tyhle ty moje hádky s mým svědomím, když mi pak dojde že se hádám sám se sebou...





>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ahojky
Jsem tady zas!!!!!
Moc, moc, moc moccc děkuju za 1K přečtení jste neuvěřitelní a jsem ráda že se vám to líbí.
Tak zase příště ❤❤❤❤

××Elle

I need you FovvsKde žijí příběhy. Začni objevovat