Pohled Ryee
Za ten celý den co jsem strávil s Andym jsme se dost zblížili.
Už není tak zakřiknutý jako když jsme se spolu bavili poprvé...myslím že na něj mám dobrý vliv, už se i směje a vypadá že mu je lépe.Už byl večer a já začínal mít hlad a jelikož v lednici nic moc nebylo napadlo mě že si můžeme něco objednat.
,,Andy? Máš hlad? Protože já docela jo tak jestli si něco neobjednáme"
,,klidně si něco dej"
,,jak jako já?"
,,Já ani teď nějak nemám chuť na jídlo"Už mi to přijde divný, protože celý den nic nesnědl a přitom je docela hubený takže se divím že nemá hlad..
,,Andy proč nejíš?"
,,j-jim ale jen nemám teď prostě hlad ani chuť na nic"
,,celý den jsi nic nesnědl a já tě snad ještě nikdy neviděl nic moc jíst"
,,vždyť jsem ti říkal že jen-"
,,Ne Andy, podívej se na sebe jsi hrozně hubený a jde to poznat i přes tu mikinu, přes kterou si myslíš že to zakryješ, tušim o co jde a tak mi to řekni protože já nejsem blbej jako ostatní a vidím to na tobě že se děje ještě něco jiného o čem mi neříkáš...takže s pravdou ven!"Bylo mi ho trochu líto když jsem na něj tohle všechno rychle vychrlil a on se pak ublíženě podíval do země.
,,Ryei...J-já...promiň ale tohle ti nechci říkat"
,,Ne Andy..bude to lepší když mi to řekneš, pomůžu ti"
,,c-co když nechci pomoct, co když mají pravdu"
,,Ne to ne..to mi neříkej..oni ti nadávali že jsi tlustý a proto odmítáš jídlo?"
,,j-jo"
,,ty kretény jsi neměl pos-"
Chtěl jsem mu říct že je neměl poslouchat ale on se rozpovídal a tak jsem ho nechal mluvit.
,,oni mi to říkali každou chvíli a pořád mi nadávali do toho že jsem nechutná nicka a pořád jak jsem tlustý"
,,a proto nejíš? Že ti to Max říkal?"
,,nejen on..začalo to říkat víc lidí a to jsem si pak řekl že na tom bude něco pravdy"
,,to ne neměl jsi je vůbec poslouchat..Andy ty jsi to nejroztomilejší a nejkrásnější stvoření co jsem kdy poznal a nejsi tlustý"
,,jsem"Šeptl potichu jako kdyby to říkal spíše sobě než-li mě.
Nemohl jsem se dívat na ten jeho provinilý a ublížený pohled.
Vzal jsem ho za zápěstí a táhl do svého pokoje.
,,pojď sem, stoupni si sem"
,,co chceš dělat?"
,,uvidíš"Postavil jsem ho před moji šatní skříň kde bylo veliké zrcadlo.
,,sundej si mikinu"
,,cože?!"
,,sundej si tu mikinu"
,,ale proč?"
,,něco ti ukážu...neboj se"
,,mmm ne"
,,Já si taky sundám tričko jestli chceš aby jsi v tom nebyl sám"
,,Já nechci aby jsi mě viděl bez mikiny, jsem vážně nechutný"
,,šup sundejt si ji..Něco ti ukážu..prosím...A nic takového už nikdy neříkej"Viděl jsem že chvíli váhá, ale pak si ji začal pomalu sundávat.
Pohled Andyho
Když mě dotáhl do jeho pokoje chtěl po mě abych si sundal mikinu..nechápal jsem proč tak jsem se ho na to párkrát ptal..Po chvíli přemlouvání jsem si ji teda sundal. Věřím mu v tom co dělá tak proto jsem to udělal, před nikým jiným bych to ani ve snu nikdy nedělal.
Usmál se. A sundal si tričko. Nemohl jsem si nevšimnout jeho nádherně vypracovaného hrudníku. Vzal mě za ramena a otočil na zrcadlo, ke kterému jsem stál zády.
Začal mi povídat o tom jaký jsem a jak vypadám a při tom poukazoval na moje a jeho tělo..já jsem jen v zrcadle těkal pohledem mezi mnou a jím.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
,,Je ti to už jasné?! Ty nejsi tlustý ani ošklivý...jsi opravdu moc hezký a prosím.."
Chvilku odmlčel aby se na mě otočil a podíval se mi do očí.
,,Prosím slib mi že začneš zase normálně jíst"
Dívali jsme se navzájem do očí a on se z těch mých snažil vyčíst odpověď, ale moc mu to nešlo.,,Já nevím nebude to lehké"
,,Andy..kvůli mě..slib to mě"
Viděl jsem na něm tu jeho nejistotou a očekávání co ze mě vypadne.
,,Dobře..slibuju"
,,děkuju"
Vypadalo to jako kdyby si oddechl že jsem mu to slíbil a následně na to mě obejmul, objetí jsem mu s radostí obětoval a zavrtal mu hlavu do hrudi.V jeho objetí je mi vždycky příjemně a cítím se v bezpečí..
,,Andy...Ještě jedna věc"
,,hmm"
,,je ještě něco o čem nevím? Něco co jsi mi neřekl?"
,,už nic.."
,,a co ta včerejší noc...Křičel jsi ze spaní"
,,jo tohle, zaprvé promiň jestli jsem tě probudil a za druhé po tom všem co se mi dělo tak jsem začínal mít noční můry a proto v noci i nespal protože jsem se bál usnout, ale teď je to lepší neboj"
,,kdyby se ti něco takového zase zdálo tak mi řekni ano?"
,,Dobře">>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jep jsem tady zas!!!
Vím jak dlouho jste na Randy čekali tak tady už máme několik momentů...myslíte si že budou spolu nebo se jim někdo připlete do cesty?
Určite mi to napište zajímá mě váš názor❤❤❤❤
Tak zase příště!××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...