Už jsem byl doma a doufal že Rye nebude hned za dveřmi.
Naštěstí nebyl.
Mezi tím než jsem přišel domů tak ta malá usnula.
Položil jsem spící koťátko na gauč a vybalil ty věci.
Potom jsem si všiml že se vzbudila a tak jsem ji vzal do ruky a šel za Ryeem.Za dveřmi které jsem trošičku pootevřel, tak aby nebylo vidět koťátko jsem se podíval jestli tam Rye je...Byl.
,,Rye, postav se a zavři oči"
,,ty už si tady? A proč?"
,,šup...mám pro tebe překvapení, prosímm"
,,tak fajn..mám se bát?"
,,ne neboj"Rye udělal to co jsem po něm chtěl a já si stoupl před něj.
,,nekoukej"
,,nekoukám"
,,tak fajn...PŘEKVAPENÍÍÍ"
Rye otevřel oči a jen co viděl to co jsem měl v ruce uplně mu spadla brada a následně se doširoka usmál.
,,awwwwwww, Andy t-to.."
,,No jen si ji vem, je tvoje"
,,ňuzuskutýý ta je tak roztomilá, jako vážně je moje..počkat ona?"
,,jo...líbí se ti?"
,,aw Andy hrozně moc, pojď sem"
Řekl a políbil mě.
,,děkuju"
Šeptl Rye a usmál se.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
,,jaké jí dáš jméno?"
Zeptal jsem se ho když jsme šli dolů.
,,už jméno mám...bude to Sněhurka"
,,vážně Ryei?"
,,jo...Tohle mi nevymluvíš"
,,No dobře, půjč mi ji"
Vzal jsem si ji do ruky a položil ji na její pelíšek.Pak jsem ji chvíli pozoroval jak se uvelebuje a začíná usínat.
Najednou si mě Rye přehodil přes rameno a nesl do svého pokoje.
Tam mě hodil na postel a on se tyčil nademnou.
Začal mě líbat a postupně se přesouval na krk.Lehce mi pusinkoval krk a zároveň si hrál s mýmy vlasy.
,,Ryei-"
Zavzdychal jsem když se omylem otřel o můj rozkrok.
,,promiň"
,,ne ne počkej"
Řekl jsem když se chtěl zvednout.
,,řekl jsem že ti dam čas takže v pohodě, chápu že ještě nechceš"
,,ne poslouchej mě...Chci ti říct že už jsi mi dal času dost a mě to začíná i chybět a chci to"
,,opravdu?"Viděl jsem jak se mu rozzářili očička a usmál se.
Nejsem si jistý jestli to ten týden vydržel nebo si to párkrát udělal sám ale ptát se ho nebudu.
A mě to už začíná chybět a i jsem měl v plánu mu to dneska říct takže se nemusí bát že bych to nechtěl.,,tak dobře Andy...ale přeci jen kdyby náhodou tak řekni"
Neřešil jsem to co řekl a přilepil se mu na rty.
Začal jsem ho drsně líbat aby si nemyslel že na mě musí jemně.Pohled Ryee
Byl jsem hrozně rád, ale zase jsem nechtěl moc spěchat kdyby se mu náhodou něco nelíbilo.
Ale když mě začal líbat došlo mi že mu chce naznačit že na něj nemusím být jemný.15+
Své polibky jsem přesunul na jeho krk kde jsem vytvářel i nějaká ta znaménka.
Pomalu jsem mu vyhrnoval tričko a pak mu ho svlékl uplně. Andy mi to mé taky sundal a začal mi rozepínat kalhoty. Ty jsem mu pomohl sundat a ty jeho po chvilce letěly někam za nás.
Začal jsem mu zase líbat krk a pak lehce okusovat.
On mi přejel tou jeho malou ručkou po rozkroku a já slabě zavzdychal.Andy mě přetočit na záda a začal mi sundávat boxerky.
Hodil je někam na zem a podíval se na mě.
Začal si mého kamaráda zasouvat do té jeho úžasné pusinky a já začal vzdychat...Tohle mi chybělo.
Andy mi pomalu kouřil a začal zrychlovat.Když už jsem se skoro udělal, tak přestal.
Sundal jsem mu boxerky a přetočil si ho pod sebe.
,,mužů?"
,,můžeš"
Usklíbl jsem se a vnikl do něj. Andy se prohl v zádech a tím se mi více nabídl.
Pomalu jsem začal do něj přirážet a postupně zrychloval.
Andy mi zarýval nehty do zad a krásně mi vzdychal do ucha.
Uplná hudba pro moje uší.
Cítil jsem jak to na mě jde a tak ještě trochu zrychlil, ale snažil jsem se ne tak moc aby ho to nebolelo....po chvili jsme se oba ve stejnou chvíli udělali a já se svalil vedle Andyho.Po asi patnácti minutách jsme se trpve zvedli a šli do koupelny.
Tam jsme si spolu vlezli do sprchy a já zapl vodu.
Čekal jsem až se Andy doumyje a přitom ho pozoroval.
Když se na mě podíval šel jsem blíž a políbil ho.
Tentokrát jsem byl skrčený aby Andy nemusel na špičky.
Když jsme se líbali kapičky vody dopadali na naše rty a stékaly po našich obličejích.Bylo mi dobře, cítil jsem se odpočatý, uvolněný a spokojený...ale nejvíc jsem byl rád že mám pořád vedle sebe svého malého blonďáčka.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nevím kolik mohlo být hodin ale bylo možná něco kolem třetí ráno, když mě probudil křik, prosby o pomoc a následný pláč.
Rychle jsem otevřel oči a viděl Andyho vedle sebe jak sedí, celý se klepe a brečí.,,Andy? Zlato moje copak se stalo?"
,,Já-já-zdalo se mi že se Paul vrátil a zase mě..."
Nezvládl ani dokončit větu protože se zase rozbrečel.
Klekl jsem si na paty a přitáhl si ho do obětí.
On mě pevně stiskl nazpátek až jsem se divil jakou má sílu.
,,už je dobře andílku, neplakej, u mě jsi v bezpečí...On ti už nikdy neublíží"
,,děkuju Ryeii"
,,za tohle nemusíš děkovat"Lehl jsem si a nejdřív jsem si udělal pohodlí já a pak jsem naznačil Andymu ze si můžete lehnout ke mě.
Jednu ruku si obmotal kolem mého trupu a já měl ty své kolem něj a tiskl si ho k sobě.
Měli jsme spolu propletené nohy a na mě už pomalu začala padat únava.Dal jsem tomu mému malému štěstíčku pusinku do vlasů a po pár minutách jsem usl.
Pohled Andyho
Měl jsem zase noční můru a tentokrát to bylo ještě horší než před tím.
Bylo to tak skutečné až jsem se pak musel přesvědčovat jestli se to fakt nestalo.
Vymrštil jsem se do sedu a následně propukl v pláč.Ryee jsem tím probudil a když jsem mu řekl co se stalo obejmul mě.
Po chvíli když mi už bylo lépe jsme si lehli a já se k Ryeovi silně přitiskl.Co já bych bez Ryee dělal..Co by se asi tak dělo kdyby se mě tenkrát nezastal před Maxem a oni by mě nepřestali šikanovat...Jak bych teď vypadla kdyby mě Rye před tím vším nezachránil? Tak si tak říkám kdyby nebylo jeho tak bych tady už dávno nebyl....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jakoby je asi půl 4. Ráno a já tohle dopsala.
Tak samozřejmě že to vydám zítra, nebo jako vy už je to vydané a vy do to teď čtete..ale chápete mě ne?😅😅
Omlouvám se že nevyšla ve 14:00 jak jste zvyklý, ale jsem na adapťáku s intrem a kamarádka která má data je v jiné skupině se vrátila až teď.
Tak zase příště!××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...