Pohled Andyho
Je neděle podvečer a my s Ryeem jsme se rozhodli že si zajdeme do kina. Už dlouho jsme nikde spolu nebyly tak proč ne.
Jeli jsme Ryeovým autem a i se nám povedlo bez problémů zaparkovat, že tam bylo dost vonných míst.
Šli jsme ke kinu, ale Rye se ještě zastavil a zavazoval si tkaničku u boty.
A já samozřejmě jako vzorný přítel jsem na něj čekal.
No nevím jestli se mi to čekání vyplatilo nebo ne, protože v tom najednou jsem zahlédl nějaký dva kluky jak vycházejí z kina a drží se spolu za ruce.
Nejdřív všem se nad tím chtěl usmát protože jim to spolu slušelo.
(Sice jsem je viděl ze zadu a oni šli směrem odemně, ale i tak byly roztomilý)
V tom mi ale došlo že toho kluka co byl menšího vzrůstu než kluk vede něj znám...počkat! Brook?!?!
Ale tohle není Jack, myslím že je od nás ze školy, ale nejsem si jistý.,,Ryei počkej chvilku"
Řekl jsem a vydal se za těmi dvěmi...tak ten bude mít co vysvětlovat chlapec..si ze mě dělá prdel ne??!!,,BROOKLYNE WYATTE GIBSONE??!!"
Oba se na mě otočili a když Brook viděl že jsem to já úplně zkameněl a měl nepopsatelný výraz na tváři.
Rye ke mě taky přišel a čuměl na ty dva předemnou stejně jako já.
,,Brookie můžeš mi laskavě vysvětlit co tady děláš? Kdo to je? Kde a co je s Jackem? A jak to že o ničem nevím?!?!"
,,No to je na dlouho.."
,,my máme čas, kino nám začíná až za dvacet minut"
Řekl zase Rye.,,No prostě to mezi mnou a Jackem poslední dobou skřípalo a já jsem věděl že mě podvádí s Harveym jo Ryei s ním...ale neřešil jsem to chtěl jsem aby mi o tom kdyžtak řekl sám. No ale pak jsem potkal Sonnyho a jaksis jsme se do sebe navzájem zakoukali a když jsem si uvědomil ze mě to už k Jackovi netáhne tak jsem se to rozhodl s nim ukončit a neoddalovat něco o čem stejnak oba víme že by časem přišlo.
No a tak jsem byl za Jackem ale u něj byl zrovna Harvey, tak jsem mu řekl že si s nim potřebuju promluvit o samotě a on šel...Prostě jsme si to nějak vyříkali a ujasnili a došli k závěru že se rozejdeme ale zůstaneme kamarádi.
A tobě s Ryeem jsem o tom neřekl, protože jsem za prvé neměl čas a za druhé jsem potřeboval chvíli čas na to to všechno vstřebat co se za těch posledních pár dní událo...",,Brooklyne já se z tebe poseru...no hlavní je že už to víme"
Řekl jsme když jsem ho objímal.
,,a ty..Sonny-"
Řekl jsem a podíval se na Sonnyho, byl o hlavu možná víc vyšší takže jsem si ho za lem trička stáhl dolů tak aby se mi díval do očí.
,,jestli Brookovi něco uděláš nebo zraníš jeho city budeš mít co dočinění semnou...Je ti to jasné?!"
,,jo je neboj já mu neublížim, nikdy bych mu neublížil"
,,jen aby"Pustil jsem ho a za couval k mému brunetovi.
,,tak se mějte a Brooklyne příště nám takové věci řekni a netaj nám to"
,,dobře, dobře Ahoj"Rozloučili jsme se s klukama a vydali se konečně do kina...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Když kino skončilo bylo asi půl desáté a my mířili k našemu autu.
Už když jsme vycházeli jsme zaregistrovali ze prší, tak jsme rychle nasedli do auta a vyrazili domů.Cestou jsme si s Ryeem povídali a zpívali si písničky co hráli v rádiu.
,,Ryei hlavně dávej bacha, ta silnice je mokrá a nerad bych aby jsme dostali smyk"
,,neboj se andílku dávam pozor, vezu sebou to nejcennější co mám a o to nemůžu přijít"
Nad tím jsem se usmál a dal si svojí ruku na jeho stehno a hladil ho po něm.V tom se stalo, ale to co ani jeden z nás nečekal...Všechno se to seběhlo tak rychle..
Najednou se naproti nám objevila světla co se tak divně motala a jela přímo na nás.
,,RYEIII"Auto co jelo vedle nejspíš dostalo smyk a vjelo do protisměru a mířilo na nás.
Cítil jsem tvrdý naráz a pak se mi všechno začalo motat.Měl jsem černo před očima a později jsem už neměl sílu na to je mít otevřené a pomalu se mi zavřely....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dlouho jsem přemýšlela co sem napíšu, ale nic mého nenapadlo až do teď😊😊...Takže jen mužů popřát nadále hezké čtení a prosím nezabíjejte mě.
Ehm ehm..5 kapitol do konce❤
Jinak kapitoly budou vycházet normálně třeba 2x do týdne uvidím jak budu mít čas..××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomansaNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...