Pohled Brooklyna
Celý víkend jsem pomáhal mamce takže jsem neměl na nic jiného čas, ani na Sonnyho...ale dneska což je vlastně neděle mám konečně čas a tak jsme se domluvili že půjdeme spolu do kina.
Měl jsem ještě asi dvacet minut než pro mě přijde Sonny a pak se společně vydáme autobusem do kina.
Šel jsem si vybrat věci....vůbec jsem netušil co si mám na sebe vzít.Do té skříně jsem zíral asi pět minut a vůbec jsem nezaregistroval že ke mě přišla moje mladší sestřička.
,,Booku?'' Pořád se nenaučila to r.
,,aa Jessie, copak je, nevšiml jsem si že jsi sem prišla"
,,ploč tak koukáš do té skžíně?"
,,víš dneska jdu na rande a nevím co si mám vzít na sebe...To budeš chápat až budeš starší"
,,ty jdeš s Jackiem?"
,,n-ne...víš my jsme se rozešli, ale jsme kamarádi a on má rád někoho jiného a já taky"
,,a je hezký?"
,,jo je.."
Řekl jsem s pobavením v hlase.Než jsem se nadál moje sestřička se mi už hrabala ve skříni.
,,Jess co to děláš?"
,,ňa"
Řekla a podávala mi mojí košili.
,,Proč tuhle?"
,,mám ji nejvadši"
,,Dobře...Jo máš pravdu ta je hezká, tak děkuju"Řekl jsem a ona zase odběhla pryč..Vybral jsem si k tomu ještě černé tričko a klasické jeansy.
V koupelně jsem si upravil vlasy a měl jsem ještě asi tak dvě minuty a tak jsem šel dolů.
Ale to by nebyla moje mamka aby mě ještě nezastavila.
,,kam jdeš?"
,,do kina"
,,s kým?"
,,s Jackem..."
,,nelži mi, Jess říkala že máš někoho jiného"Já jí přerazím...Že já jí to vůbec říkal.
,,No tak mám někoho jiného no"
,,Jack ti ublížil nebo něco takového?"
,,co?! Ne...On má někoho jiného a já taky...ale řekli jsme si ze budeme kamarádi"
,,to je dobře že budete kamarádi, tak si to kino užij"
,,děkuju mami"
Řekl jsem ji a dal ji pusu na tvář.
Mojí mamku mám moc rád, vždycky si s ní mužů promluvit nebo se jí svěřit.Koukl jsem se na mobil kolik je hodin, Sonny by tady už měl být.
A taky že jo. Jen co jsem zadal zase mobil uslyšel jsem zvonek.
Obul jsem si boty, rozloučil se s mamkou a otevřel dveře.
Za nimi stál vysoký, tmavovlasý kluk s úsměvem na tváři, kterého tam moc miluju.Jen co jsem za sebou zabouchl dveře Sonny mě hned obejmul.
Objetí jsem mu s radostí opětoval..stál jsem na špičkách a jen co mě pustil hned jsem si ho přitáhl nazpátek a políbil ho.
On však polibek prohloubil a začal mě něžně líbat.
,,Sonny taky tě moc rád zase vidím ale nestihneme autobus"
,,a jo...tak pojď jdeme"Chytil jsem ho za ruku a společně jsme se vydali na nedalekou zastávku.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Se Sonnym jsme byly už v kině a vybírali na co půjdeme.
,,co to Yesterday?"
,,ne na to fakt ne...půjdeme na Annabelle 3?"
,,chci dneska usnout takže ani náhodou"
,,No tak Spiderman?!"
,,jo s tím souhlasím"
,,tak fajn...Jdu pro lístky"Sonny šel k pokladně a já na něj čekal u vchodu.
Celou tu dobu co jsem tam stál mě pořád pozoroval nějaký týpek co stál naproti mě...neměl jsem z něj dobrý pocit a když se rozešel směrem ke mě bál jsem se o to více.
Naštěstí se vedle mě objevil Sonny a ten kluk se zastavil.
Sonny si ho všiml a tak mě chytl za ruku a dal mi pusu.
Ten kluk přetočil očima a odešel.,,Dekuju za záchranu, byl divnej"
,,nemáš zač...tak jdeme?"
,,jo jdem">>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ten film byl super, mam rád Marvelovky takže jsem si ho užil.
Ale jakože ten konec?!? To mě naštvali.Akorát jsme vycházeli z kina a drželi se za ruce.
Když v tom na nás nebo spíše na mě někdo ze zadu zařval.
,,BROOKLYNE WYATTE GIBSONE??!!"
Oba jsme se otočili na toho člověka a když jsem viděl kdo to je řekl jsem si že to je v prdeli...>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ahoj
Omlouvám se že ta kapitola je tak kratká ale nemůže být vždy tak dlouhá..
Příště bude možná zase kratší no...ale nechci to zbytečně okecávat.
Kdo si myslíte že to bude?
Doufám že se vám kapitola líbila a uvidíme se zase příště😊××Elle
ČTEŠ
I need you Fovvs
RomanceNesnášel jsem svůj život. Myslel jsem si že to nikdy neskončí, to utrpení, ta bolest, ...Ale do mého temného světa vstoupil on..brunet který mě v podstatě drží při životě. AF Mám krásný život a spoustu přátel...ale jeden člo...