Rebus61:
Baekhyun
Uyandın mı?Feroxbh:
Neredesin?Rebus61:
Dışarı çıktım
Kahvaltılık bir şeyler alacağım
Senin sevdiğin pastadan da alırım
Bir de ağrı kesiciFeroxbh:
Uyandırsaydın ya beniRebus61:
Hemen geleceğim zaten
Uyandırmak istemedim
Ağrın var mı?Feroxbh:
İyiyim
Duşa gireceğim şimdiRebus61:
Benim gelmemi bekle
Hareket etme şimdiFeroxbh:
Hastaymışım gibi davranmayı bırakır mısın?Rebus61:
Canının acımasını istemiyorum
Canını yakmak istemiyorumFeroxbh:
Biraz daha böyle davranırsan pişman olduğunu düşüneceğimRebus61:
Asla
Yalnızca dediğim gibiFeroxbh:
Biliyorum
Canımı yakmadın
Duşa gireceğim
Sen de gelince bana katılırsın
Olur mu?Rebus61:
Birazdan oradayım***
Kapının açılıp kapanma sesiyle gözlerimi kapatıp kafamı küvetin kenarına yasladım. Aralık bıraktığım kapının açıldığını hissettiğimde sanki onu birlikte yıkanmak için davet eden ben değilmişim gibi utanarak bacaklarımı bedenime çektim. Bu küçük hareketim ufak bir sızıya sebep olunca istemsizce kaşlarımı çattım.
"Baekhyun." Hemen yanı başımda dikilen adam benimle aynı boya gelip bir elini yanağıma yerleştirdi. Soğuk eli ürpermeme neden olsa da başımı eline yaslamıştım.
"Geç kaldın." Bana attığı mesajdan bu yana en fazla 5 dakika geçmesine rağmen sızlanıp yanağımdaki elinin üzerine elimi koydum.
"Erken gelmeye çalıştım."
Elini önce boynuma, ardından göğsüme indirirken gözlerim de gözlerinden dudaklarına kaymıştı. Elimi boynuna atıp bedenini kendime çekerken dudaklarına dudaklarımı bastırdım.
Hareketsiz duran dudaklarım alt dudağını kavrayıp öpüşmemizi başlatırken diğer elimi de gömleğine götürerek beceriksizce çözmeye çalıştım düğmelerini.
***
"Ben gidip kıyafet getirene kadar bekle, sonra saçlarını kuruturuz. Olur mu?" Chanyeol saçlarımı öpmeden önce sorduğunda halsizce kafamı aşağı yukarı salladım. Duştan çıktıktan sonra bana kendi bornozunu giydirmiş, kendisi de beline bağladığı havluyla banyodan çıkmıştı.
Tamamen giyinmiş halde geri döndüğünde elindeki havluyu kenara bırakarak bana yöneldi. Üzerimdeki bornozla vücudumu kuruladıktan sonra bornozu çıkaracakken utanarak ellerine tutundum. Dünden bu yana birçok kez karşısında çıplak kaldığım halde şimdi utanmam biraz garip olsa da birden utandığımı hissetmiştim.
"Ben giyinirim." Yüzüme bir süre baktıktan sonra boynumu uzunca öptü. Arkasını dönüp saç kurutma makinesiyle uğraşırken ben aptal gülümsememi yüzümden silerek anca giyinebilmiştim.
"Giyindim." Mırıldandığımda bana dönerek bedenimi lavabo ile kendi arasına aldı. Ellerini saçlarımın arasından geçirip saçlarımı kurularken arada sırada yüzüne birkaç öpücük konduruyordum. Kaçamak öpücüklerimin bazıları onu güldürürken onunla beraber ben de gülüyordum.
Elinden makineyi alıp bu sefer onun saçlarına tuttuğumda onun gibi saç tutamlarını dağıtarak kurutmaya başladım. Ellerini iki yanımdan lavaboya yaslarken vücudunu vücuduma yaklaştırdı. Üst bedenim onunla beraber hafifçe geri giderken elimi ensesindeki saçlarına götürüp sıcak havayla birlikte kuruması için karıştırdım.