•35

4.6K 311 212
                                    

@cheshirehatterm son bölüm senin için lsmsosmd

İyi okumalar 💕

°°°

"Son kez soruyorum, sorun olmayacağından emin misiniz?" Karşımda duran okulun afacanı olarak adlandırılan üç çocuğa şüpheyle baktığımda üçü de anlaşmış gibi korkutucu bir şekilde sırıtıp üç parmaklarını havaya kaldırdılar.

"Hiçbir şey olmayacak."

"Söz veriyoruz."

"İzci sözü."

"İyi de siz izci değilsiniz." Tek kaşımı kaldırdığımda ürünlerinin reklamını yapan elemanlar gibi hepsi etrafıma toplandı.

"Bunu yıllardır yapıyoruz. Şu zamana kadar asla, katiyen ailelerimiz ya da okul bir şey çakmadı."

"Güvenli ellerdesin. Sana bu imkanları bizden başka kimse sağlayamaz."

"Ödemeni yap ve ailen seni gezide bilirken görünmez ol. Ayaklarını uzat ve tadını çıkar."

Üçü her zamanki gibi art arda konuşurken ürpererek istedikleri miktarı çıkardım.

"Bizimle çalıştığın için teşekkürler!" Parayı alır almaz son sözlerini de, yine beni ürkütecek şekilde, söyleyip tüy oldular.

Elimdeki bavulu arkamdan çekiştirip okul bahçesinden çıkarken gözüm diğer kapıdan çıkıp otobüslere yerleşen öğrencilere takıldı. Öğretmenler hepsinin ismini sayarken bir saniyeliğine, illegal bir iş yaptığım için, bedenimde adrenalinin arttığını hissettim. Yüzümde heyecanlı bir gülümseme belirirken okulun bulunduğu köşenin kenarında bekleyen gri arabaya ilerledim.

Chanyeol arabaya yaklaştığımda arabasından inerek bavulumu bagaja yerleştirdi. Arkama bakıp okuldan uzaklaştığıma emin olduğumda uzanarak yanağına öpücük kondurdum.

"Hazır mısın?" O da alnıma dudaklarını bastırdığında gülümseyerek kafamı salladım.

°°°

Üç saatlik, daha çok benim gevezeliklerimle geçen, yolun sonunda fotoğraflarında gözüktüğünden daha şirin bir tatil kasabasına geldiğimizde hareketsizlikten ağrımış bedenimi arabadan dışarı atmıştım.

Boynuma asmış olduğum kameramı elime alıp gördüğüm her şeyi çekerken Chanyeol sahilin yanındaki kulübeleri kiralayan adamla konuşuyordu. Sonunda anlaşmış olacaklar ki elinde anahtarla yanıma gelip bavulunu aldı. Benim de bavulumu alacakken izin vermeyip kamerayı bırakarak yanında yürümeye başladım.

"Üç tanesinin boş olduğunu söyledi. Diğer ikisi sahilden uzaktı ben de buna karar verdim." Eliyle önünde durduğumuz kulübeyi gösterdi. "Sorun olur mu?"

"Hayır. Hem diğerlerinden de uzak. Gece de sahile inebiliriz." Gülüp kapıyı açmasını bekledim. Kafasını sallayıp geçmem için yer açtığında içeriye adım attım.

Kulübe açık renkleriyle oldukça ferah gözüküyordu. Tek odalıydı o da mutfağa bağlıydı. Dış kapının dışında bir kapı daha vardı. Gidip açtığımda küçük bir banyo olduğunu gördüm. Renkli havluların art arda dizildiği, aynı şekilde içerisinin de rengarenk olması çok hoşuma gitmişti.

PAINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin