|Sonraki adımda geride bırakılacak basit bir basamak.
Ebeveynlerinizi, cinsiyetini ve dahi hayatınızı siz seçemezdiniz. Böyle bir hakka sahip değildi hiç kimse. Eğer öyle bir şey olsaydı hayat fazlaca anlamsız olmaz mıydı?
Çakıl taşlarıyla dolu yolda yürüyüp düştüğünüzde ve tekrardan ayağa kalktığınızdaki o gücü asla bulamazdınız.
Peki o çakıl taşları yere düşmeyip, dizlerinizde kaldıysa? O zaman nasıl bir yol kalırdı, çıkış var mıydı?
"Ayağa kalk."
Sert bir kemer sesi... Acı dolu bir çığlık. Perişan ve vazgeçmek üzere olan bir direnişin son hıçkırıklıkları geniş odada yankılanırken acıyla yanan sırtı nefesini kesmişti. Hissetmiyordu, sadece yanıyordu. Fazlasıyla yanıyordu.
Teslim olmak istemedi, fakat canı öyle bir yanıyordu ki acı ruhuna işliyordu sanki. Sonraki günler aç kalmak, daha fazla dövülmek istemedi. Sonra ılık bir meltem aralık bahçe kapısından içeri davetsiz bir şekilde girip sırtını okşadı. Bu dokunuş acıyla kavrulan sırtına birkaç saniyelik uyuşturmuştu.
"Sana o kavanoz setinin ne kadar değerli olduğundan bahsetmiştim."
"Özür dilerim. Bir anlık dengemi kaybettim."
Alfa homurdanarak kemerini pantolonuna takıp deri koltuğa oturarak eşinin elini elleri arasına almıştı. Genç kadın içte içe karşısında çektiği acıdan dolayı yürüyemiyen cinsiyetsiz için içten içe hüzünlendiğini hissediyordu fakat elinden hiçbir şey gelmeyeceğinin bilincindeydi.
Ona karşı gelemezdi.
"Birazdan değerli bir misafirim gelecek. Tek bir hata daha istemiyorum. Duyuyor musun beni?"
Alfa, dişleri arasından sinirle konuşurken genç çocuk başını sallayarak bodrum katına doğru ilerlemeye başlamıştı. İzbe yerin ahşap çürümüş kapısını açarak içeri girip kapıyı kapatmış ve tuttuğu nefesini bırakarak gözyaşlarının soğuk taş zeminle buluşmasına izin vermişti.
Cinsiyetsiz olmak kendisinin seçimi değildi, bu elinde olsaydı şüphesiz güçlü bir Alfa olmak isterdi. Kurdu zayıf ve güçsüzdü, bedeni ise onunla uyumlu bir şekildeydi. Kahveden rol çalan uzun saçları beyaz teninin üzerinde hakimiyet sağlarken iri kahve gözleri ve pembe dudaklarıyla oldukça sevimli bir hâli vardı, kendisini adeta bir tavşana benzeten ön dişleri ve uysal yapısı onu hiçbir zaman bir adım öne atmamıştı. Ne olursa olsun herkesten bir adım geride gelmişti bu dünyaya.
Bir omega ve betadan doğan bir çocuk olarak cinsiyetsiz olması oldukça normaldi. Zira, omega ve beta birleşmesi oldukça nadir görülen bir şeydi ve kurtların kendi yaşam formları üzerine kurdukları kurallara oldukça ters gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wanderlust 'tk
Fanfiction"Kim Taehyung yalnızca hayatımı mahvetmedi, aynı zamanda beni güçlendirdi." Delta Kim Taehyung, Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) 05.05.2019 19.12.2023