UA hősakadémia második év. A 2-a osztály első napja az új évben. Aizawa sensei belépett a terembe.
- Csendet kérek, bejelenteni valóm, van!
Mindenki elnémul és úgy figyelte osztályfőnöküket.
- Érkezik hozzátok egy új diák. Gyere be! – szólt az ajtó felé.
Az ajtó kinyílt és belépett rajta egy lány. Már az iskolai egyenruhában volt. Hosszú [szín] haja a hátát csapdosta mikor besétált. Megállt a tanári asztal mellett és az osztály felé fordult.
Amikor belépett az ajtón az új lány egyből feltűnt Midoriya -nak hogy új társuk milyen szégyenlős. A táskáját maga előtt fogta és a kezét tördelte közben. [Színű] szemei felkeltették érdeklődését.
Szemei csillogtak az izgatottságtól. Meghajolt. Majd vett egy mély levegőt.
- Sziasztok! [Név] vagyok! Nagyon örülök a találkozásnak! Remélem, barátok leszünk! – mondta kissé megszeppenve.
Az osztály egyből sugdolózni kezdett. [Név] olyanokat hallott, mint „De aranyos!", „Még egy helyes lány jött hozzánk!", „Vajon honnan jött?" „Mi lehet a képessége?".
- Na, kezdődik az új év és hozzá még jött egy kis nyápic lány... – gondolta Bakugou - Ilyen gyenge karokkal egyáltalán hogy akar hero lenni? De legalább van rajta némi kerek is.... – mérte végig [Név]-et
A nyüzsgést, mint mindig most is Aizawa sensei megmozdulása csitította el.
- [Név] Ausztráliából érkezett és egy évig fog hozzánk járni. - folytatta a lány bemutatását.
- Mi lehet a képessége? Biztos valami erős másképp nem jöhetne egy teljes évre hozzánk...- gondolta végig a vörös szemű fiú.
- Legyetek vele rendesek és segítsetek neki mindenben, amiben kell! – fejezte be Aizawa sensei.
- Igenis! – vágta rá az osztály szinte egyszerre.
- Ja és még egy apróság. Évkezdés gyanánt változtatunk az ülésrenden. Mindenki jöjjön ki az asztalhoz és húzzon egy cetlit. Azon a szám megmutatja, hol ültök idén. Ha kész vagytok, szóljatok. – mondta miközben bemászott a tanári asztal alatt elrejtett hálózsákjába.
A diákok felálltak a helyükről és az asztalhoz sétáltak. Midoriya is így tett, de mivel nagy volt a tolongás inkább az új lány felé vette az irányt. Aki még mindig idegesen tördelte a kezét.
- Szia! Midoriya Izuku vagyok, nagyon örülök [Név] -san! – köszöntötte és odanyújtotta a kezét.
A lány kicsit megszeppenve fogadta el a kézfogást. De örült, hogy máris megszólította valaki. Ismerősnek csengett neki a név.
- Midoriya Izuku nagyon ismerős nekem a neved... Találkoztunk már?
- Nem. Nem hiszem...
Aztán leesett [Név]-nek
- Deku! Te vagy Deku igaz?
A fiú fülig elvörösödött mikor a hős nevét hallotta.
- I-igen én vagyok... – mondta végül.
- Júj! Már régen találkozni akartam veled! Szuper vagy! – szorította meg a fiú kezét csillogó szemekkel.
- Heee? – lepődött meg még inkább a zöld hajú fiú.
- A nővérem mesélt rólad! Tudod ő már profi hero. Sokakat ismer!
YOU ARE READING
✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️
FanfictionVéget ért az első év a UA- hősakadémián. Kezdődhet a következő második év. Az immáron 2-a osztályba egy külföldi cserediák érkezik. [Név] azért jött ide, hogy felfejlessze testét annyira, hogy kibírja saját képességeinek erejét. Rögtön a második n...