21. Nem akartam...

404 27 6
                                    

Beütött a baj. Midoriya a becsapódáskor eszméletét vesztette, mert durván beverte a fejét. Erősen vérzett valószínűleg eltört pár bordája is. Nehézkes volt a légzése is és nem reagált semmire. Amikor [Név] meghallotta, hogy megtalálták egy kicsit tétovázott ugyan. De mikor a szőke sóhajtott egyet, azt engedélynek vette, vagyis rohant a zöld hajúhoz, hogy segítsen neki. Szíve szorult össze mikor meglátta a fiút. Patakokban folytak a könnyei mikor lerogyott mellé a porba. Legszívesebben megölelte volna, de nem merte. Félt, hogy azzal nagyobb bajt csinál. A két hőst is ledöbbentette, hogy idáig jutott az ügy. De nem volt idejük tovább pánikolni. Igyekezniük kellett. 

Dekut a gyengélkedőbe vitték és sajnos a doktornő még nem ért vissza

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Dekut a gyengélkedőbe vitték és sajnos a doktornő még nem ért vissza. Mivel nem tudták mennyire súlyos állapota, így kihajtották a diákokat, akik visszamentek a terembe Iida felügyelete alatt. Egyedül [Név] Shuvi Aizawa, valamint Katsuki maradhatott bent. [Név] az ágya mellett ült és a kezét fogta az eszméletlen fiúnak. A szőke nem szólt érte semmit, mert mélyen belül ő is aggódott Izuku-ért. Bármilyen dolgot is vágott a fejéhez korábban, azt nem akarta, hogy tényleg meghaljon. Amíg Aizawa és a fiatal profi megbeszélték, hogy mit kellene tenniük addig Bakugou is odasétált az ágyhoz és [Név] vállára tette a kezét.

- [Név]... én nem-

- Tudom... - nyúlt oda szabad kezével és fogta meg a szőkéjét – Tudom, hogy ezt nem akartad és azt is tudom, hogy belül te is annyira aggódsz miatta, mint én.

Nem szólt, csak kicsit megszorította a lány kezét. Ami őnála azt jelentette, hogy teljesen egyetért [Név]-vel. És igazából örült is annak, hogy nem neki kellett kimondania hiszen [Név] megtette helyette. Ahogy figyelte hol a szenvedő társát, hol az aggódó kiszemeltjét, észrevett [Név] szemében valamilyen különös csillogást, lángot, amit nem tudod hova tenni.

- [Név]?

- Meg fogom gyógyítani! - felelt a fel sem tett kérdésre.

- Hogy? - ez nem mikéntjére volt értendő, sokkal inkább meglepődését akarta kifejezni

- Készen állsz rá [Név]? - lépett oda hozzájuk Shuvi, feltehetőleg, miután meghallotta a testvére előbbi kijelentését.

- Igen! Csinálhatom? - nem vette le a szemét a fiúról

- Aizawa engedélyt adott rá. Ha készen állsz, feloldhatod, de egyszer csak kis lépésekkel. Hallod?

- Feloldani? - vágott közbe Katsuki

A szó megmaradt a fejében, hiszen ezzel [Név] bajt okozott magának nem is olyan régen. A negatív visszacsatolás aggodalmat váltott ki benne, amit kicsit ki is mutatott.

- Ez nem az, mint az előző - nyugtatta meg [Név] - Az angyal oldali felemet is fel lehet oldani. Akkor nem száll meg senki, csak nagyon sok energiámat veszi el. De csak ebben az alakban tudok hatékonyan gyógyítani. - magyarázta el gyorsan

✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang