[Név] Izuku karjaiban próbálta visszafogni arcának színét miközben a zöld szemű fiú a gyengélkedő felé vitte.
- Miért érzem magam ilyen furcsán? Odahaza a fiúk folyton felvettek. Mondván a kisebbik nővért lehet "babusgatni". Akkor most miért zavar, hogy Izuku ilyen pózban visz? Mi változott bennem?
- [Név] -san jól vagy? - Rántotta ki a gondolataiból Midoriya hangja.
- I-igen... - pillantott fel rá a megszeppent lány.
De amint találkozott a tekintetük megint nagyot dobbant a szíve. Gyorsan lesütötte a szemét.
- Biztos? Nagyon piros az arcod.
- A te hibád... - motyogta az orra alatt, de mivel Deku arca közel volt hozzá pontosan hallotta.
Két pillanattal később már a zöld szemű is paradicsommá vált.
- S-sajnálom!
- N-nem kell... én... nem tudom hogy mi van velem... máskor sosem reagáltam így... pedig otthon sokat ölelgetnek a fiúk...
- E-ezesetben... – kezdte, de egy kicsit elhallgatott és közben megállt a folyosón.
- I-igen? – kérdezte továbbra is lefelé nézve.
- Megtiszteltetés, hogy én mást válthattam ki belőled.
[Név] felvezette a fiú arcára a tekintetét. Izuku és [Név] feje egymagasságban volt és csupán pár centire egymástól. A zöld szempár találkozott a [szín] szemekkel és elvesztek egymás tekintetében.
[Név] -nek csak akkor sikerült kizökkennie, mikor realizálta, hogy mennyire közel vannak egymáshoz. Amint ez megtörtént villámgyorsan elfordította a fejét és beletemette arcát Izuku nyakába.
- Gomen...- motyogta a zöld szemű fiú- De... [Név]-san... te is furcsa dolgokra veszel rá...
- Izuku?
- Á már itt is vagyunk! - Terelte el gyorsan a témát.
Benyitottak a gyengélkedőbe.
- Recovery Girl? - Szólt Midoriya. - Van itt valaki?
Semmi választ nem kaptak. Izuku lefektette [Név]-et az egyik ágyra. Majd kicsit távolabb tőle leült egy székre. Kezeibe temette arcát, hogy ne lássa a lány, hogy mennyire zavarban van. [Név] felült az ágyon és aggódó tekintettel figyelte zöld hajú barátját.
Közben az iskolától távolodva az utcán egy szőke vörös szemű fiú ballagott kezében egy gömbbel.
{Biztos feltűnt hogy nem esett szó mi történt Shuvivel miután Katsuki "életenergiát adott" [Név]-nek.}
Amíg Név eszméletlen volt Bakugou zsebre vágta Shuvi kameráját. Azért hogy, még csak véletlenül se jusson eszébe a lánynak megemlíteni [Név]-nek, hogy kapott egy csókot a szőkétől.
Katsuki a gömböt nézve időről időre elvörösödött, mikor visszagondolt a tetőn történtekre. Nem tudta pontosan miért is nem robbantja fel ott helyben a kamerát, de valami azt súgta neki, hogy még kelleni fog. Hazaérve látta hogy szülei még dolgoznak. Így felment a szobájába és bevágta a táskáját a sarokba. Majd hanyatt vágódott az ágyon míg a kezében forgatta a gömböt. Ami azóta nem szólalt meg mióta elgurította a tetőn. Látszólag nem esett baja így nem tudta miért némult el.
- Kíváncsiskodunk? - Szólalt meg hirtelen, amitől a szőke majdnem leesett az ágyáról ijedtében.
- A Faszt ijesztgetsz! – Kiáltotta
VOUS LISEZ
✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️
FanfictionVéget ért az első év a UA- hősakadémián. Kezdődhet a következő második év. Az immáron 2-a osztályba egy külföldi cserediák érkezik. [Név] azért jött ide, hogy felfejlessze testét annyira, hogy kibírja saját képességeinek erejét. Rögtön a második n...