9. A segítség mindig onnan jön, ahonnét nem várod.

566 48 2
                                    

[Név] eszméletlenül esett Katsuki karjaiba

- Oi! [Név]! – kiáltotta Bakugou..

A lány nem reagált semmire. Az ijedt tekintetű fiú hiába szólítgatta rázta nem válaszolt.

- Baszki mi történt? [NÉV]!

Ekkor egy fura zümmögő hangot hallott, majd egy koppanást. A hang irányába fordult. Egy drón ledobott egy kis gömböt, ami odagurult a fiúhoz.

- Jare jare... - hallatszott a tárgyból

- Heee?

- Már megint nem szedi a gyógyszerét...

Bakugou felismerte végül a hangot

- Shuvi?

- Oia? Képes vagy a keresztnevemen szólítani Katsuki? - Szólt megint a gömb.

- Mi folyik itt?

- Féltettem egy kicsit Név-et ezért kamerát állítottam rá. Úgy néz ki jól tettem.

- Milyen gyógyszerről beszélsz?

- Már gondolom, ismered Név mindkét képességét igaz?

- Igen. Démon – angyal

- Pontosan. De sajnos, mivel a démon erejét nem tudja rendesen kordában tartani, ezért felerősödött benne. Ha nem szedi a gyógyszerét, ami lefogja ezt az erőt, akkor az kihatással lesz a testére is. Vagyis elájul. Jobb-esetben...

- Mert van rosszabb?

- Igen. Volt már, hogy kómába esett emiatt.

- Akkor miért nem szedi?

- Mert nem akar lemaradni tőletek. Ő is hős akar lenni és ahhoz, hogy tudja használni az erejét, ahhoz a testének is bírnia kell.

- Próbálja minél tovább bírni?

- Valószínűleg igen.

- És most mi történik vele?

- Addig nem tér magához, míg nem termel elég energiát a teste, hogy kielégítse a démon erőt.

- Energiát?

- Életerőt tulajdonképpen...

A szőke aggódva figyelte a [szín] hajú lány eszméletlen arcát.

- Szeretnél segíteni rajta?

- Mi? - Kapta a gömbre a tekintetét - Én- Ne-

- Hamarabb felébred, ha segítesz rajta

Csend telepedett közéjük. A vörös szempár még mindig aggodalmat sugárzott, de gondolkodott is közben.

- Hogyan? - Suttogta halkan

A következő csendből szinte érezni lehetett, hogy a kamera túlsó felén a lány mosolyog.

- Ne vigyorogj!

- Hihihi. Tudtam én hogy te megfelelő vagy

- Kérdeztem valamit!

- Életenergiát kell átadnod neki

- He? És mégis hogyan?

- Kettőt találhatsz!

Kellett a szőkének pár perc mire leesett neki, hogy mire gondol [Név] nővére. Amikor koppant az arca paradicsommá változott.

✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️Where stories live. Discover now