Kicsit fellélegzett mindenki, de még mindig zavaros volt a légkör. Diamond Eye zavarában a tarkóját vakarta miközben Midoriyatól többedjére is elnézést kért a történtek miatt.
[Név] belemerült a gondolataiba, de ki kellet ugrania belőlük, mert eszébe jutott valami.
- Mindjárt én jövök. És még mindig nincs senki, aki társulna velem! Talán megkérem Izukut hogy még egy körre álljon össze velem... De Ochakoval olyan jót beszélgetnek... Nem akarom megzavarni őket...
- [Név], te jössz! – kiáltott oda neki nővére.
- M- megyek! – remegő léptekkel közeledett az indulóponthoz.
A fejében nem volt semmilyen terv. Tudta jól hogy testvére erősebb nála és hogy ismeri minden technikáját. Hogy is ne ismerné mikor saját kezüleg képezte ki [Név]-et.
- 10 másodpereced van kezdésig. – mondta All Might miközben az órájára nézett.
[Név] nagy levegőt vett.
- Gondolkozz! Hogyan tudnád kicselezni Shuvit?!
- Menj a túszért. – mondta mellőle egy hang.
[Név] oldalra nézett és egy szőke hajkoronát látott meg maga mellett.
- Bakugou?- kezdte volna.
- Indulhatsz [Név]-shojo
- Menj már! – kiáltotta a szőke mire [Név] elindult a túsz irányába.
Nővére egyből útját állta.
- Lássuk, hogyan kerülsz ki!
- Profi létére nem figyelsz? – szólalt meg Bakugou Shuvi mellett.
- Mi? – lepődött meg - Bakugou? De [Név]?
Nem tudta befejezni, mert Bakugou belerobbantott a mondatába. Shuvi hátra repült, de még így is talpra érkezett.
- Igyekezz! – kiáltott vissza a szőke [Név]-nek, miközben rá sem nézett.
- Máris ott vagyok!
[Név] már nem járt messzire a túsztól. Szárnyaival sebesen szelte a levegőt. Odaért és elkezdte kiszabadítani a kötélből.
- Azt hiszed, hagyom? –kiáltott felé Shuvi.
- Ne feledkezz meg rólam! – hallotta meg Bakugou hangját.
A fiú ismét telibe találta egy robbantással. Shuvi látta a fiú vörös szemében hogy mit szeretne elérni. És úgy döntött, hogy elérte a célját. Szemei ismét sárgán kezdtek ragyogni. Katsuki ezt látva elégedett vigyorra húzta a száját és várt. Shuvi több kisebb fényes plazmagömböt repített a fiú felé, amik oda érve forró robbanásban törtek ki. Bakugou könnyen kerülte ki a gömböket és egyre közeledett Diamond Eyehoz. A lány a magasba ugrott egy támadás elől, de szinte azonnal követte őt a levegőben a szőke. Újra támadott, de nem talált be. A sárga szemű lány egy ugyan olyan támadásba kezdett, mint amit Izuku ellen is használt. Katsuki azonban megfékezte egy saját támadással. A két erő egy nagy robbanással oltotta ki egymást. A két fél visszaérkezett a talajra.
- Kész vagyok! Kioldottam! – halotta Katsuki a túsz irányából
- Vidd a kijelölt helyre! – kiáltotta vissza neki a srác.
- Rendben! – bólintott a [szín] hajú lány.
Közben osztálytársaik csodálkozva figyelték őket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️
FanficVéget ért az első év a UA- hősakadémián. Kezdődhet a következő második év. Az immáron 2-a osztályba egy külföldi cserediák érkezik. [Név] azért jött ide, hogy felfejlessze testét annyira, hogy kibírja saját képességeinek erejét. Rögtön a második n...