- Idióták. Miért nem látják, hogy ezzel, amit csinálnak, csak még inkább nehezítik a helyzetet? Katsuki... vajon tényleg megbánta, amit tett? Izuku meg tényleg ki akarta használni, hogy ilyen vagyok. Nem hiszem el!
- Nagyon ostobák lehetnek, ha így megríkattak egy ifjú hölgyet... Nem igaz Kurogiri?
- De pontosan...
[Név] megperdült a tengelye körül. És nem akart hinni a szemének. Shigaraki Tomura és a Gonosztevők szövetsége állt mögötte. Hiába találkozott már a vezetőjükkel mégis olyan döbbenettel nézett rá mintha ezelőtt még sohasem találkoztak volna De ennek csak az volt az oka, hogy nem tudta elképzelni, hogy mégis miért van itt a teljes szövetség. Volt egy olyan érzése hogy nem csak véletlenül jártak éppen azon a tetőn.
Az után hogy [Név] elmenekült az iskolából nem is tudta, de meglátta őt Dabi az utcákat róva. Mivel azt is látta, hogy a lány sír így telefonált egyet. A fekete köd pillanatokon belül érte ment. Így követték őt egészen addig, amíg le nm szállt. Csak ekkor mentek Shigarakiért. Jelentette, hogy a célpont nemcsak, hogy egyedül van, de mellette még gyenge érzelmi állapotban is. Tomurának pont ez kellett. Bár volt annyira magabiztos hogy akár egyedül is odamenjen. De Kurogiri rá tudta beszélni, hogy vigyen magával mindenkit. Mert annyira mégsem lehetett biztos abban, hogy a lány kötélnek áll.
Csak azért ment végül bele, mert ha többen vannak, nem akaratoskodik. Egyébként volt rá pontos terve hogy könnyű szerrel elnyerje a lányt. Úgy tervezte, hogy ha rájuk akar támadni és előhívja a démont, akkor majd azzal beszél. Utána járt az utóbbi időkben [Név]-nek. Ebben mestere is segített neki. Mert az elmondottak alapján neki is megtetszett az az erő, amit [Név] birtoklott. Szerette volna felhasználni. Ha nem is Tomura hasznára, de a sajátjára öncélúan mindenképpen. Ezért tudott olyan rövid idő alatt annyi infót szerezni róla a szövetség ifjú vezére. Tudta, hogy ha feloldja a démon módot, akkor egy igazi bestia szállja meg a testét, aki ráadásul az édesanyja is egyben. Erre az elzárt dühöngő pokolbéli szellemre alapozta minden elszántságát. Azzal a nővel akart beszélni. Nem az előtte reszkető leánnyal.
És éppen ennél bukott meg a terve. Nem figyelte, hogy az utóbbi időben [Név] sokat gyakorolt és már olyan szinten tudta használni a képességét, hogy ne legyen rászorulva az anyja segítségére.
Sőt. Két héttel korábban kontrolált körülmények között, Shuvi is jelen volt megidézték az anyjuk szellemét. És beszéltek vele. Megegyeztek abban, hogy többet nem veszi át az uralmat a lánya teste felett. Csak abban az esetben, ha olyan súlyos sérüléseket szerez, hogy azt egyedül már nem képes öngyógyítással megoldani. És ha nem segít neki, akkor [Név] veszít, vagy rosszabb esetben belehal a küzdelembe. Ez az egy kikötése volt a szellemnek. Ami a lányokat is meglepte. Úgy tűnt igen is gondoskodó személy bújik meg a rettegett boszorkány viselkedése mögött. Akinek számít, hogy mi van a gyermekeivel.
Így esett, hogy békében váltak el a legutóbb mikor beszéltek. És a boszorkánynak eszében sem volt, hogy megszegje a gyermekeinek adott szavát azért, hogy egy semmirekellő (őszerinte) harmadrangú bűnözőpalánta kedve szerint játsszon a kislányával. Ezt csak ő teheti meg... azaz, hogy tehette meg korábban.
Erről azonban Shigaraki mit sem tudott. Ez nem is törte le a szarvait. Olyan magabiztos volt, mint már régen nem. Sok csapás érte az elmúlt időkben. És most végre úgy érezte, hogy megint nála van az irányítás.
- Sh-Shigaraki Tomura... - nyelt egy nagyot miközben próbálta minden idegzetét felkészíteni az elkövetkező percekre.
Félt. Hiszen mégis csak az utóbbi évek legnagyobb balhéjai, ha sikertelenek voltak is, de a szövetség nevéhez kötődtek. És most szemtől szemben áll a teljes bandával. Egyedül. lelkileg és testileg egyaránt kimerülve. Nem állt túl jól. Menekülés szóba sem jöhetett. Kurogiri úgy sem hagyná neki. Túl sokan vannak ahhoz, hogy magabiztosan kimondhassa képes felvenni velük a harcot. Nem tudta mit tegyen. Valahogyan segítséget kell kérnie. De hogyan? A telefonja az iskolában maradt. Fenn van a tetőn. Magasan így sem a hangja, sem a tettei nem érnének le a talajra. Nem valószínű, hogy valamelyik repülésre képes hős pont erre jár. Nincs kiút. De valahogyan mégis meg kell oldania ezt! Mit tenne a nővére? Vagy Izuku? Esetleg Katsuki?
VOCÊ ESTÁ LENDO
✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️
FanficVéget ért az első év a UA- hősakadémián. Kezdődhet a következő második év. Az immáron 2-a osztályba egy külföldi cserediák érkezik. [Név] azért jött ide, hogy felfejlessze testét annyira, hogy kibírja saját képességeinek erejét. Rögtön a második n...