(Úgy döntöttem, hogy nem lesz benne lemon... Bocsi attól aki várta... De valahogy nem akar bele úgy illeszkedni... A oneshot-os könyvben lehet kérni ha valakinek nagyon hiányzik... De ebben a könyvben nem lesz... Talány majd lesz másik olyan BNHA-s könyve amiben igen... gomenne!)
---------------------------------------
Úgy volt megbeszélve, hogy [Név] és Izuku egy héttel később mennek, majd el randira. De arra nem számítottak, hogy Shuvi megint megjelenik az iskolában. „Órát tartani a következő generációnak"... Persze mind tudták, hogy csak azért jött, hogy megnézze, hogyan halad a testvére. És mennyire fejlődött az elmúlt hónapokban, amióta a fiúk kezelésbe vették. És meglepődve tapasztalta, hogy nagyon sokat.
A következő gyakorlatukon Shuvi is részt vett, de csak, mint megfigyelő, illetve segített kielemezni a dolgokat, mert hát Aizawa, valljuk be, hogy nem a szavak embere. Ez alkalommal a diákoknak 1 v 1-es küzdelmeket kellett csinálniuk. És bár sorsolással döntötték el, hogy ki-ki ellen küzd majd. Úgy tűnt a sor, azt szeretné, hogy a két rivalizáló fiú is megmérkőzzön egymással. Ennek a fiúk is örültek. De [Név] már kevésbé. Tudta, hogy most még jobban ki van élezve köztük a feszültség. Főleg, hogy mióta [Név] és Katsuki randiztak közelebb kerültek egymáshoz. És a szünetekben is többet beszéltek. Ez Midoriya -nak cseppet sem tetszet. Tudta, hogy a hétvégén lenne esélye utolérnie a szőkét, sőt lehet, hogy be is előzhetné. De félt attól is, hogy ez alatt az egy hét alatt, túl szorosra fonódik a kapcsolatuk, ahhoz, hogy ezt szét tudja majd szakítani. De ezt a feszültséget a másik is érezte. Katsuki a világért sem mondott volna le [Név]-ről. És be akarta biztosítani a helyét a lánynál. Éppen ezért töltött vele több időt. Próbálta távol tartani Dekutól, amennyire csak tudta. El akarta tüntetni a zöldit a képből és ez az összecsapás tökéletes lehetőséget adott neki.
[Név] Uraraka-val kellett, majd összemérnie az erejét, aki mostanában egyre kevésbé kedvelte a külföldi lány jelenlétét. De nem ők kezdtek. Az első harc Iida és Kaminari között ment le.
Mindenki lelkesen figyelte a fiúkat, kivéve [Név]-et. Aki csak maga elé bámulva gondolkodott. Ezt Shuvi is észrevette és odasétált testvéréhez.
- Mi a baj [Név]? Miért nem figyeled te is a harcot?
- Gomenne Nee-san.. De aggódok...
- Miért? Ha igazak, amiket hallottam sokat fejlődtél.
- Nem is amiatt vagyok ideges
- Hanem?
- A fiúk... - pillantott az említettekre – Ezek meg fogják egymást ölni...
- Miért?
- Rajtam veszekednek és kezd elfajulni a dolog. Erre most kapnak lehetőséget, hogy egymás torkának ugorjanak. Amit eddig azért nem tettek meg, mert megkértem rá őket. Most még ráadásul mindent bele is adhatnak.
- Ez tényleg baj. És el is felejtettem szólni, hogy Recoveri Girl jelenleg nincs az iskola területén. Mondanom kellett volna, hogy ne tegyenek egymásban nagy kárt.
- Iida és Kaminari nem is fognak ő nem olyanok. De...
- Amaz kettővel már más a helyzet... - fejezte be a testvére mondatát.
[Név] bólogatott egy párat, majd tovább figyelte két osztálytársát. Úgy tűnt a villámok képesek felülmúlni Iida gyorsaságát, de végül is a szemüveges került ki győztesen a küzdelemből legyőzve az elektromosságot. Kaptak a többiektől egy kis tapsot aztán Aizawa és Shuvi kielemezték a látottakat. De természetesen a többiek is szervesen részt vettek a tárgyalásban. A következő páros Momo és Sero volt.
DU LIEST GERADE
✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️
FanfictionVéget ért az első év a UA- hősakadémián. Kezdődhet a következő második év. Az immáron 2-a osztályba egy külföldi cserediák érkezik. [Név] azért jött ide, hogy felfejlessze testét annyira, hogy kibírja saját képességeinek erejét. Rögtön a második n...