11. Én leszek az edződ!

622 47 22
                                    

- Tökéletes [Név]! – mosolygott a fiú miközben kicsit közelebb hajolt [Név]-hez

Ám ekkor nyílt az ajtó és a mi kedves alacsony doktornőnk lépett be rajta. Izuku az érkezésére felpattant [Név] mellől és a szoba másik végébe húzódott.

- Szerbusztok! - Szólt az alacsony hölgy. - Megzavartam valamit?

- Nem! - Vágta rá Midoriya egyből. - [Név] elájult ma. Szerettük volna, ha ellenőrzi, hogy nincs e komolyabb baja. - Magyarázta.

- Értem. - Fordult a lány felé. - Megvizsgállak. De Midoriya-kun kérlek, addig menj ki. [Név] -chan te pedig vedd le a jelmezedet szerintem.

Mikor Deku meghallotta, hogy [Név]-nek le kell vetkőznie, egyből elvörösödött és sietve távozott a szobából.

- Kint megvárlak. - Mondta mielőtt becsukta maga mögött az ajtót.

- R-rendben!

Motyogta [Név] bizonytalanul, hiszen még mindig annak a zöld szempárnak a hatása alatt állt. Az hogy pár pillanattal korábban Izuku még egyre közelebb hajolt hozzá; nem röppent ki a fejéből. Az a tekintet járt a fejének tudatalatti részében. Közben pontosan azt tette amit Recovery Girl mondott neki. De hátul csak az járt a fejében hogy mit akarhatott Izuku az imént csinálni?

- Olyan közel volt hozzám... És közben... valahogy megnyugtatott a jelenléte. Pedig eddig zavarba hozott ezzel. Akkor mos- álltak meg egy pillanatra a gondolatai mikor tudatalattija egy másik elméletet hozott fel neki - Meg akarat csókolni? N-nem! Az az nem lehet! Miért tette volna? Hiszen-

Elméjébe az elmúlt fél órában történtek emlékei ugráltak be.

- "De azért [Név]-san te is furcsa dolgokra veszel rá"

- Szóval így értette... Úr isten! Izuku MEG AKART CSÓKOLNI! Ez lett volna az els-

Erre a gondolatra kisebb szúrást érzett mellkasában. Egy olyanfajta szúrást, amit akkor érez az ember, ha mélyen tudja az, amit gondol vagy állít az nem helyes, nem igaz. Ez gondolkodóba ejtette a [szín] hajú lányt.

Miért érzem azt, hogy ez nem így van? Még nem tettem meg senkivel! Vagy-

- [Név] -chan minden rendben? Zökkentette ki Recovery Girl hangja. - Nagyon elgondolkodtál...

- I- igen persze! Csak azt próbáltam visszaidézni, hogy mi az utolsó dolog, amire emlékszem az ájulás előtt.

- És mire jutottál?

- A tetőn álltam. És furcsa szúró érzés fogott el...

- Értem. Jelenleg nincs semmi bajod. Valószínűleg kimerültél vagy leesett a vércukrod.

- Az lehet, hiszen már régóta nem ettem...

- Akkor ebben az esetben üzenem Midoriya -kunnak, hogy vigyen el valahova vacsorázni téged

- Heee? - Hallatszott be az ajtón keresztül.

- Ezek szerint hallgatózik. - Mosolyodott el.

- [Név] -nek is mosolyra görbült a szája ettől.

- Visszatérve kedvesem - folytatta - legközelebb ne felejts el enni, mert a te képességeidet igazán ki tudja meríteni az ha, nincs elég cukor a szervezetedben.

- Értettem! Legközelebb nem hanyagolom el az evést!

- Helyes, na, most menj és öltözz át majd Midoriya -kunnal menjetek haza.

✔️A way to say goodbye. ✔️[Bakugo x Reader x Midoriya] ✔️(HUN)✔️Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora