Προχωράω εκνευρισμένη προς την πόρτα την οποία χτυπάει σαν μανιακός κάποιος εδώ και πέντε λεπτά περίπου. Ένα Σαββατοκύριακο έχω και εγώ που δεν δουλεύω και αντί να κάθομαι να κοιμάμαι μέχρι αργά κάποιος μου χτυπάει την πόρτα από τις οκτώ το πρωί. Σκέφτηκα πως αν δεν απαντήσω ίσως βαρεθούν να χτυπάνε και να φύγουν...θα 'θέλα.
Σηκώνομαι στις μύτες των ποδιών και σμίγω τα φρύδια μου όταν βλέπω την Κλειώ με την μικρή στα χέρια έτοιμη να χτυπήσει για ακόμη μια φορά την πόρτα.
"Κλειώ; Όλα καλά;" την ρωτάω μόλις ανοίγω την πόρτα και εκείνη ξεφυσάει κοιτώντας με.
"Εξαρτάται." απαντάει μόλις μπαίνει μέσα ενώ την κοιτάω μπερδεμένη. Έγινε πάλι τίποτα με τον Πέτρο; Δεν πιστεύω να τσακώθηκαν πάλι και να έχουμε άλλα.
"Τι εννοείς; Τσακώθηκες με τον Πέτρο;"
"Όχι όχι τίποτα τέτοιο. Πέθανε ο πατέρας του Θάνου χθες το βράδυ" λέει και γουρλώνω τα μάτια μου. Χθες το βράδυ; Ο πατέρας του Θάνου;
"Ο Πέτρος είναι στο σπίτι της μητέρας του με τον Θάνο...Και πάω και εγώ εκεί. Σκέφτηκα μήπως θα ήθελες να έρθεις. Δεν θα κάτσουμε πολύ γιατί έχω και την μικρή..."
Eγώ τώρα να πάω;
Μα τι λέω...Εννοείται πως θα πάω.
"Ναι ναι θα έρθω" λέω " Πάω να αλλάξω και έρχομαι εντάξει;"
"Εντάξει" χαμογελάει απαλά και προχωράω προς το δωμάτιο μου. Αλλάζω γρήγορα σε ένα μαύρο φόρεμα και αφού φοράω κάτι μαυρές μπότες που έχω και μαζεύω τα μαλλιά μου σε ένα αυστηρό κότσο επιστρέφω στο σαλόνι όπου η Κλειώ παίζει με την μικρή.
"Πάμε;" την ρωτάω και γνέφει. Πως να είναι ο Θάνος;
***
"Από τι πέθανε;" ρωτάω την Κλειώ καθώς οδηγάω προς την διευθύνση που μου είπε ενώ εκείνη κρατάει την μικρή η οποία για κάποιο λόγο δεν ήθελε σήμερα να κάτσει στο καθισματάκι που της έχουν τα παιδιά. Δεν νομίζω πως θα αρέσει στον Πέτρο το γεγονός ότι οδηγάω εγώ το αμάξι του αλλά δεν βαριέσαι.
"Είχε πρόβλημα με την καρδιά και από ότι μου είπε ο Πέτρος ήταν έτοιμος να πεθάνει" λέει και γνέφω σμίγωντας τα φρύδια μου. Πως και δεν ανέφερε τίποτα ο Θάνος;
Φτάνουμε έξω από το σπίτι και αφού βρίσκω ένα χώρο να παρκάρω επιτέλους το αμάξι, βγαίνουμε από αυτό και προχωράμε προς το σπίτι το οποίο είναι γεμάτο με κόσμο που φοράνε μαυρά. Κοιτάω τριγύρω μήπως και δω τον Θάνο αλλά βλέπω μόνο το Πέτρο να μιλάει με μια κυρία , γύρω στα πενήντα θα έλεγα, η οποία κράταγε ένα άσπρο μαντήλι.
YOU ARE READING
Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)
RomanceΟ Θάνος Αλεξίου ,ένας επιτυχημένος γιατρός, έχει παραιτηθεί εδώ και χρόνια από την ιδέα της αγάπης. Η ζωή του είναι γεμάτη από πάρτι και αρκετά φλερτ. Απολαμβάνει το παιχνίδι χωρίς συναισθηματικά μπερδέματα και έχει πείσει τους πάντες ότι αυτό του...