Κεφάλαιο 27

3K 189 24
                                    

Ξεφυσάω καθώς παρατηρώ τον Πέτρο να πηγαινοέρχεται έξαλλος στο καθιστικό του σπιτιού μου βρίζοντας τον Θάνο.Όταν είχε έρθει πριν από μια ώρα και με είδε έτσι όπως είπε άρχισε να με ρωτάει τι έγινε και αναγκάστηκα μετά από πολλές προσπάθειες να του πω. Στην αρχή νόμιζε πως του έλεγα ψέμματα όταν όμως είδε πως σοβαρολογούσα, εξοργίστηκε και από τα νεύρα του κλώτσησε δυνατά τον τοίχο του διαμερίσματος. Βέβαια το μόνο που κατάφερε ήταν να χτυπήσει το πόδι του και να κουτσαίνει για την υπόλοιπη ώρα.

"Άμα τον πιάσω στα χέρια μου!"

"Δεν θα κάνεις τίποτα." αναστέναξα και εκείνος κούνησε αρνητικά το κεφάλι του. 

"Ω θα κάνω. Σκέφτομαι μάλιστα να πάω να αγοράσω και κανένα ρόπαλο!"

"Πέτρο!"

"Καλά δεν πειράζει που δεν θες με ρόπαλο. Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χέρια μου." απάντησε και ξεφύσηξα. Δεν φτάνει που έχω τα νεύρα μου έχω και τον Πέτρο να σκέφτεται τρόπους για την δολοφονία του Θάνου.  

"Δεν θα κάνεις τίποτα στο Θάνο."

"Τι λες καλέ που δεν θα κάνω."

"Δεν θα κάνεις!" επέμεινα. 

"Αν του μαυρίσω μόνο το μάτι;" 

"Όχι"

"Αν τον χτυπήσω, λίγο μόνο, στην μύτη;" ρώτησε και κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, δεν θα με πείραζε και πολύ.

"Μα δεν θα τον χτυπήσω πολύ! Μόνο λίγο. Μέχρι να την ματώσω."

"Πέτρο μπορείς να ηρεμήσεις;"

"Φυσικά και θα ηρεμήσω." απάντησε καθώς γύρισε να με κοιτάξει. "Αφού πρώτα του σπάσω τα μούτρα."

"Πέτρο! Δεν θα ανακατευτείς καθόλου είπαμε. Είναι δικό μου πρόβλημα και εγώ θα το τακτοποιήσω."

"Μα-"

"Όχι!" επέμεινα και εκείνος ξεφύσηξε καθώς ήρθε και έκατσε δίπλα μου. "Σε παρακαλώ."

"Θα το κάνω μόνο και μόνο επειδή δεν μπορώ να σου αρνηθώ." είπε και με κοίταξε διστακτικά.  "Αλλά μπορώ τουλάχιστον να του δώσω μια μόνο μικρή μπουνιά;". Άντε πάλι.

"Πέτρο!"

"Καλά καλά. Έχεις δίκιο." απάντησε καθώς έβαλε μια τούφα από μαλλιά που έπεφτε στο πρόσωπο μου, πίσω από το αυτί μου. "Αλλά είμαι περίεργος να μάθω. Τι σου είπε όταν τους έπιασες;"

Τον κοίταξα διστακτικά και έπλεξα τα χέρια μου μεταξύ τους ενώ πίεσα τα χείλη μου. 

Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin