Kοιτάω τον εαυτό μου στο καθρέφτη και παίρνω μια βαθιά ανάσα καθώς φτιάχνω την άκρη από την ελαφρώς ροζ τιραντέ μπλούζα που είχα επιλέξει να φορέσω. Την είχα συνδυάσει με ένα άσπρο τζιν και με το μαύρο δερμάτινο μπουφάν που είχα αγοράσει πριν λίγες μέρες καθώς και με τα μαύρα ψηλά μποτάκια μου.
Ρίχνω μια ματιά στο ρολόι και πιέζω τα χείλη μου.
10:55.Σε λίγο θα είναι εδώ.
Πιάνω τα μαλλιά μου σε ένα αυστηρό κότσο και αφού παίρνω και την τσάντα με τα πράγματα μου βγαίνω από το υπνοδωμάτιο, κλείνοντας τα φώτα πίσω μου.
Προχωράω προς το σαλόνι και καθώς πάω να κάτσω , το κουδούνι από το θυροτηλέφωνο με σταματάει.Κοίτα να δεις που ήρθε και πιο νωρίς..
Πατάω το κουμπί για να ανοίξει έξω η πόρτα και παίρνω τα πράγματα μου από το καναπέ όπου τα είχα ακουμπήσει και ρίχνω μια τελευταία ματιά στα μαλλιά μου ,από τον καθρέφτη τον οποίο έχω στο χολ.
Αναρωτιέμαι που θα πάμε. To μόνο που μου είπε να μην ντυθώ επίσημα αλλά ούτε και απλά. Μας υποχρέωσε.
Ντριν
Αμαν ήρθε!
Μα γιατί έχω τόσο άγχος; Έχω βγει αρκετές φορές με τον Θάνο μόνο οι δύο μας και ποτέ δεν ήμουν τόσο αγχωμένη.Τώρα τι στο καλό έπαθα;
Ελπίζω να ντύθηκα καλά...και αν αυτός έχει ντυθεί επίσημα; Ή αν ντύθηκα πολύ απλά;
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αφού ηρεμώ ,ανοίγω την πόρτα.
Ηρεμώ αρκετά όταν τον βλέπω να στέκεται στην πόρτα χαμογελώντας και ντυμένος με ένα τζιν , άσπρη μπλούζα και ένα δερμάτινο μπουφάν σχεδόν σαν εμένα. Και να φανταστείς πως δεν είχαμε συνεννοηθεί καν!
"Ούτε να είχαμε συνεννοηθεί" σχολιάζει δείχνοντας τα μπουφάν και γελάω.
"Αν σου πω πως σκεφτόμουν και εγώ ακριβώς το ίδιο τι θα έλεγες;"
"Πως είμαι μέσα στο μυαλό σου" γελάει και ρολάρω τα μάτια μου. "Πάμε;" με ρωτάει και γνέφω.
Βγαίνουμε από το σπίτι και αφού κλειδώνω αποφασίζουμε να πάμε από τις σκάλες. Θα παίρναμε το ασανσέρ αν δεν ήταν στον 8ο όροφο και ειλικρινά...δεν είχα καμία όρεξη να το περιμένω.
"Λοιπόν;" ρωτάω ανυπόμονα μόλις ξεκινάει το αμάξι και μου ρίχνει μια γρήγορη ματιά πριν στρέψει την προσοχή του στο δρόμο.
"Τι λοιπόν;"
"Που θα πάμε;"
"Θα δεις" απαντάει και ξεφυσάω.
BINABASA MO ANG
Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)
RomanceΟ Θάνος Αλεξίου ,ένας επιτυχημένος γιατρός, έχει παραιτηθεί εδώ και χρόνια από την ιδέα της αγάπης. Η ζωή του είναι γεμάτη από πάρτι και αρκετά φλερτ. Απολαμβάνει το παιχνίδι χωρίς συναισθηματικά μπερδέματα και έχει πείσει τους πάντες ότι αυτό του...