Κεφάλαιο 8

2.8K 191 18
                                    

Ντριν ντριν! Ντριν ντριν!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ντριν ντριν! Ντριν ντριν!

Σηκώνω ελαφρά το χέρι μου για να κλείσω το αναθεματισμένο ξυπνητήρι. Αγκ γιατί δεν σταματάει; Μα πως στο καλό κλείν-

Για μισό λεπτό.

Σηκώνω απότομα το κεφάλι μου από το μαξιλάρι κοιτώντας τριγύρω καθώς διώχνω λίγες τρίχες από τα μαλλιά μου που εισέβαλαν μπροστά στο πρόσωπο μου. Εγώ δεν έβαλα ξυπνητήρι εχθές Για την ακρίβεια η τελευταία φορά που έβαλα ξυπνητήρια ήταν στο σχολείο. Όλες τις άλλες φορές με ξύπναγε το κινητό. Το ξυπνητήρι του κινητού βέβαια αλλά και πάλι. Το ντριν ντριν του ξυπνητηριού έχω να το ακούσω από το λύκειο.

Ντριν ντριν !Άντε πάλι. Από που ακούγεται;

Κοιτάω τριγύρω και προσπαθώ να δω από που έρχεται αυτός ο σπαστικός ήχ-

Για μισό λεπτό. Το κουδούνι είναι.

Πετάγομαι από το κρεβάτι και βγαίνω σφαίρα από το δωμάτιο για να προλάβω να ανοίξω και την στιγμή που προχωράω προς στο χολ βλέπω ένα αγουροξυπνημένο Θάνο να ανοίγει την πόρτα και προχωράω προς το μέρος του λέγοντας του ένα καλημέρα και παίρνω ως απάντηση ένα ωραίο χαμόγελο.

Ανοίγει τελείως την πόρτα και βλέπουμε τον Πέτρο να κοιτάει το κινητό του πληκτρολογώντας κάτι . Μας κοιτάει χαμογελάει, κοιτάει το κινητό του και μετά πάλι εμάς ανοίγοντας το στόμα του αυτή την φορά

"Καλά ρε μαλάκα. Πες μου ένα καλό λόγο που χτυπάς τα κουδούνια τις 8 το πρωί" λέει ο Θάνος και εγώ γνέφω καθώς χασμουριέμαι. Χθες κοιμήθηκα αργά μιας και ο ύπνος δεν με έπαιρνε με τίποτα. Είδα τον Τιτανικό, τελείωσε και μετά άρχισα άλλη ταινία. Κάπου στα μισά , γύρω στις 3, με πήρε ο ύπνος στο καναπέ. Τώρα πως βρέθηκα στο κρεβάτι... Λογικά θα με έβαλε ο Θάνος.

Τον γλυκούλη. Κάθονταν και αυτός μαζί μου και ας νύσταζε

"Πρώτον. Τι στο καλό έπαθε το πρόσωπο σου και είσαι έτσι; Και δεύτερον τι κάνεις εδώ φορώντας μόνο την πυτζάμα που τυχαίνει να είναι και δική μου;" ρωτάει ο Πέτρος αγνοώντας την ερώτηση του Θάνου σηκώνοντας τα φρύδια του και ξεφυσάω. Άρχισε την ανάκριση πρωί πρωί.

Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang