Η μέρα του γάμου επιτέλους έφτασε και όλοι τρέχαμε σαν τρελοί. Επειδή η Κλειώ όμως δεν μπορούσε να ετοιμαστεί στο πατρικό της, όπως και ο Πέτρος, αποφασίσανε να ετοιμαστεί αυτή στο σπίτι τους και ο Πέτρος στο δικό μου.
Και έτσι χθες ο καθένας πήρε τα πράγματα του και άλλαξε σπίτια. Εγώ πήρα το φόρεμα μαζί με τα παπούτσια μου και κάτι άλλα πράγματα και πήγα να μείνω με την Κλειώ το βράδυ μιας και από φίλες είχε ουσιαστικά μόνο εμένα γιατί οι άλλες τρεις που είχε μόλις έμαθαν ότι αρραβωνιάστηκε με τον Πέτρο έκαναν ότι και οι γονείς της. Δεν πειράζει όμως. Έχει ο καιρός γυρίσματα
Ο Πέτρος και ο Θάνος μαζί με κάτι άλλους φίλους τους βγήκαν από ότι έμαθα. Ελπίζω μόνο να μην το ξενυχτήσουν. Ελπίζω μόνο να μην ήπιαν πολύ και έρθουν στο γάμο στα μαύρα τους τα χάλια γιατί θα τους βαρέσω. Βέβαια με ανησυχεί λίγο το γεγονός ότι παίρνω και τον Θάνο και τον Πέτρο τηλέφωνο και κανένας δεν απαντάει αλλά μπορεί να ετοιμάζονται.
Το σπίτι των παιδιών είναι γεμάτο από κοντινούς συγγενείς της Κλειώς και εκείνη είναι ευτυχισμένη αρκετά. Χθες το βράδυ μου εκμυστηρεύτηκε ότι φοβάται μήπως δεν εμφανιστεί κανείς κοντινός της εξαιτίας των γονιών της αλλά τελικά όλοι ήρθαν. Εκτός από τους γονείς της οι οποίοι καλύτερα που δεν εμφανίστηκαν ακόμα γιατί προς το παρόν τα νεύρα μου δεν είναι καλά.
Δεν μπορώ να βρω και τα παιδιά. Ούτε ο Πέτρος , ούτε ο Θάνος σηκώνουν το κινητό και έχω αρχίσει να ανησυχώ, στην Κλειώ δεν θέλω να πω κάτι γιατί δεν θέλω να την ανησυχήσω οπότε όλα σκατά.
Ρίχνω μια τελευταία ματιά στο καθρέφτη του ξενώνα και χαμογελάω με το αποτέλεσμα. Το φόρεμα που επέλεξα να φορέσω είναι ένα maxi εφαρμοστό φόρεμα που αγκάλιαζει τις καμπύλες μου ,σε nude απόχρωση με άνοιγμα πίσω στην πλάτη που κατεβαίνει χαμηλά. Όχι πολύ χαμηλά εντάξει.
Το συνδύασα με τα nude ψηλοτάκουνα πέδιλα μου και με ένα μεταλλικό βραχιόλι στο χέρι ενώ επέλεξα την πιο ασφαλή επιλογή για μακιγιάζ. Έντονο μάτι και απαλά χείλια. Όσο για τα μαλλιά, αποφάσισα να κάνω ένα κότσο σινιόν.
CZYTASZ
Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)
RomansΟ Θάνος Αλεξίου ,ένας επιτυχημένος γιατρός, έχει παραιτηθεί εδώ και χρόνια από την ιδέα της αγάπης. Η ζωή του είναι γεμάτη από πάρτι και αρκετά φλερτ. Απολαμβάνει το παιχνίδι χωρίς συναισθηματικά μπερδέματα και έχει πείσει τους πάντες ότι αυτό του...