Κεφαλαιο 29

2.5K 156 7
                                    

Ξανα ανέβασα αυτο το κεφαλαιο διότι πολλοί δεν μπορούσαν να σχολιάσουν πριν για κάποιο λογο.Δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται.

Άνοιξα διστακτικά τα μάτια μου, ανοιγοκλείνοντας τα αρκετές φορές, για να προσαρμοστούν στο φως του ηλίου που έμπαινε από τα παράθυρα του δωματίου μου αφού είχα ξεχάσει να κλείσω τα παραθυρόφυλλα. Koίταξα δίπλα μου και χαμογέλασα όταν είδα τον Θάνο να κοιμάται ήσυχα ενώ το χέρι του ήταν πάνω στο στομάχι μου και τα πόδια μας ήταν μπλεγμένα μεταξύ τους. Το σεντόνι με το οποίο είχαμε σκεπαστεί, είχε κατέβει αρκετά κάτω αφήνοντας το στήθος του ακάλυπτο κάνοντας με να γουρλώσω τα μάτια μου μόλις το κοίταξα.

Πάνω στο στήθος του υπήρχαν τουλάχιστον τρία μικρά κάπως κόκκινα σημαδάκια, ένα από αυτά στην βάση του λαιμού μου, τα οποία με έκαναν να κοκκινίσω. Μην μου πεις ότι αυτά είναι πιπιλιές.

"Δείχνεις σαν να είσαι έτοιμη να πάθεις καρδιακό επεισόδιο." τον άκουσα να λέει, η φωνή του βραχνή από τον ύπνο, και σήκωσα το κεφάλι μου για να δω ότι είχε ξυπνήσει και με κοιτούσε με ένα χαμόγελο απλωμένο στο πρόσωπο του. Θεε μου. Είναι ακόμα πιο πανέμορφος έτσι, πως είναι δυνατόν; Αυτός δείχνει σαν μοντέλο όταν ξυπνάει και εγώ σαν το τέρας του Λοχ Νες. Τέλεια...

Το βλέμμα μου έπεσε πάλι στα κόκκινα σημαδάκια και δάγκωσα το χείλος μου καθώς πέρασα τα δάχτυλα μου πάνω από αυτά.

"Εγώ στα έκανα αυτά;"

"Λες να τα έκανα μόνος μου;" ρώτησε ειρωνικά και τον κοίταξα με ορθάνοιχτα τα μάτια.

"Θάνο συγγνώμη."

"Για ποιο πράγμα; Για τις πιπιλιές;"

Έγνεψα διστακτικά ενώ εκείνος άρχισε να γελάει. Να γελάει!

"Ξέρεις..". Με τράβηξε πάνω του αφήνοντας ένα φιλί στο μέτωπο μου. "Πρώτη φορά μου κάνει κάποια γυναίκα πιπιλιές και μπορώ να πω ότι μου αρέσει αρκετά." το βλέμμα του χαμήλωσε στο λαιμό μου και ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του. Ένα πονηρό χαμόγελο το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου."Επίσης μια σου και μια μου."

Μια μου και μι- Τι;

"Tι εννοείς;"

"Γιατί δεν πας στο καθρέφτη να δεις και μόνη σου;" με ρώτησε και πριν καν προλάβω να σκεφτώ πως ήμουν τελείως γυμνή κάτω από τα σεντόνια, σηκώθηκα γρήγορα από το κρεβάτι και έτρεξε κυριολεκτικά προς το μπάνιο μου. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν τις είδα. Δύο στο λαιμό μου και μια στον ώμο μου. Τον είδα να μπαίνει μέσα στο μπάνιο με το ίδιο χαζό χαμόγελο στο πρόσωπο του καθώς τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου αφήνοντας ένα φιλί στον ώμο μου, ακριβώς στο σημείο όπου ήταν η πιπιλιά.

Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)Onde histórias criam vida. Descubra agora